1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2K11

Discussie in 'Games' gestart door Dedemsvaart, 2 aug 2010.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ben nieuwe My Player begonnen, met een kerel die beetje op James Harden lijkt _O_
    Buzz cut en dikke baard hehe.

Rookie games gingen kut, kwam terecht in 2e draft ronde.. Daar kwam ik gelukkig wel bij de Knicks! Die hadden de eerste ronde geen ster gekozen maarja ik dacht, dat haal ik nooit. Ken geen enkele speler die niet in de eerste ronde is gedraft. Summer Circuit ging echter heerlijk, en mocht in de eerste 15 van de fucking Knicks spelen _O_

Eerste potje gespeeld versus de Toronto Craptors, gewonnen, en daarna direct tegen de Celtics :D. Echt geniaal potje, we stonden 2 punten achter met nog 14 seconden op de klok, dus ik foulde. Rondo miste 1 FT, was dus 3pt en poss voor ons. 13 seconden op de klok.. Gaat Anthony opeens met nog 8 seconden op de klok voor de 3pt 8). Wat is dat voor een bullshit haha. Hij raakt hem wel, maar wie doet dat nou.
    Op de een of andere manier miste Allen zijn 3pt dus wonnen we in overtime, maar dit vond ik toch wel raar.

Ik speel btw als PG dus moet veel banken omdat Billups de meeste screentime krijgt.

We gaan echt megagoed, alleen zijn we kei-hard ingemaakt door Bulls. Niet leuk als je als PG op D-rose staat!

Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat zijn je overall stats en wat voor type speler ben je?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ben een PG met Athletic, goede passing stats en med shot uiteraard. Ik ben 6"7 geloof ik, en moet het vooral hebben van passes en assists, en goede verdedigende acties.
    Al scoor ik zo nu en dan.

BTW, die Shooting challenge is echt een must om te doen _O_. Ben er gisteravond de hele avond mee bezig gehad en ik haald op een gegeven moment makkelijk 3000 punten! Timing van je speler leren is echt essentieel.

OVR ben ik 43 ofzo geloof ik :+ Ben pas net begonnen dus.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Ik ben een PF, OVR is 41 en ben ongelofelijk slecht. Zit nu in een summer circuit bij de Heats, 2e draft. Ik bak er echt helemaal niks van. :+

Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Doe de drills!

6. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enige beetje haalbare drill is de shooting drill, the rest is echt onmogelijk als beginner 8)

PG bij de Heats nu met ovr van 45. Sta standaard basis en begin de laatste potjes echt rete lekker te lopen. Zit ongv rond de 15+ punten met een B gem.

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Haha, inderdaad zelfs de drills zijn moeilijk. Maar gestopt ermee, vind het een beetje saai eigenlijk. Heb ik ook met footies, dat Be A Pro klinkt altijd tof maar vind het ongelofelijk saai. Ik ga wel weer Michael Jordan challenges doen. :cool:

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Heb je al een NBA game gespeeld? Dat is allesbehalve saai. Die draf potjes zijn wel saai ja.
    En PG is sowieso een betere positie aangezien je dan alle aanvallen mag opzetten maar bv ook veel 3's kan gooien.

Be A Pro heb ik btw nog nooit gespeeld in een footie, dat is inderdaad echt megasaai. Maar met bbal ben je echt altijd bezig.

9. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Be a Pro is toch gewoon my player mode? Of zie ik wat over het hoofd?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ja.

Maar in voetbalgames heet het weer Be A Pro. Saai!

BTW net een heerlijke game gespeeld, B+ ranking, 2 alleyoops assists :cool:.
    Gaat echt lekker zo, als je eenmaal een beetje gaat stijgen wordt het echt tof.

11. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nu dat je pas met een footie een voetbalgame bedoelde ;) Dat is idd een stuk saaier omdat je gewoon minder te doen hebt!

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Precies, en je word alleen beoordeeld op een goal of assist.

Ik ben nu al 52 OVR, nu pas gemerkt dat er meerdere tabbladen met skills zijn...
    Ik sta met Knicks op 1 in Eastern Conference, met 10-1 8). En als ik kijk bij m'n speler zie ik dat Heat en Lakers geïnteresseerd zijn... Tijd om niveautje hoger te spelen? Dit gaat helemaal nergens over.

Oja en van My Player leer je echt onwijs veel over wie wat doet etc. Ik ben nu ook beter geworden in een normaal potje.

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja MyPlayer mode is best verslavend als je beter begint te worden! Dan ga je ook pas zien hoezeer 2K lijkt op real-life, tenminste voor mijn gevoel wel :)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Jammer dat de rookies dan in 2k12 ontbreken :mad:
    Had wel tegen Fredette willen spelen!

15. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Als de lockout voorbij is worden die alsnog toegevoegd aan de game! Dus duimen dat de lockout snel eindigt.

16. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
  17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er sick sick sick uit!

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wow heel vet!
    Toch ga ik hem niet voor retail kopen, wacht even totdat het 20 euro is.

[yt]FZR4qObD_30[/yt]

Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Toch maar een nieuw personage genomen, PG als positie genomen en via Summer Court bij de Bucks uitgekomen. Speelt toch wel tof, en ik leer er toch wel meer door. Nog steeds wel af en toe moeilijk. :+

Pff, waarom maken ze bij 2K geen voetbal game. :mad:

Deel Deze Pagina