[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. JeePee

JeePee Guest

Het was inderdaad ontzettend moeilijk inhalen met die achtervleugel naar beneden en een snelheidsverschil van heb ik jou daar aan het einde van het rechte stuk.

Kimi deed in 2008 hetzelfde, maar dan zonder KERS, zonder DRS en zonder hulp van de safety car.

2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Totdat hij opeens in de muur stond... Als jij in Japan juicht omdat Vettel kampioen is geworden ga ik toch ook niet zeggen van "Goh, Nigel Mansel won in 1992 ook met twee vingers in zijn neus het WK, dat terwijl hij een snor had en de ochtend voor de race een Engels ontbijt naar binnen werkte"

Net even India uitgeprobeerd in F1 2011. Absoluut een van Tilkes betere banen, die helaas weer wordt verpest door een belachelijk lang recht stuk, waar ongetwijfeld de DRS zone komt te liggen en we weer kunnen 'genieten' van inhaalacties a la Turkije

Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Dude come on, dat laatste doet toch niets af aan de prestatie van Hamilton. Tuurlijk had hij veel hulp van die hulpmiddelen maar hij heeft ons wel de nodige mooie acties laten zien in een verder saaie race.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog even nagenieten van de BBC filmpjes. ;)

5. JeePee

JeePee Guest

Ik moest even mijn frustratie uiten over DRS, sorry :+

Ik ben onderweg btw naar de WRC van Frankrijk! Gonna be awesome!

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vooral de battle tussen de 2 Sebastians zal awsome worden :+

Wat een gezeik altijd in het wrc met die tactieken en teamorders :mad:
    Maar geniet ervan :)

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat zei Smedley nou ''destroy his race''? Als dat zo is, dan heeft Hamilton dat ook gehoord :+.

9. JeePee

JeePee Guest

Ik had er zwaar op gehoopt Kimi te zien vlammen. Eerste proef waar ik stond te kijken was SS3. Kimi viel op de verbinding er naar toe uit :eek:

Wel echt een leip weekend gehad. Wat een wegen daar zeg. Niet normaal.

10. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat Sordo uiteindelijk niet heeft gewonnen , dat zou echt een sensatie zijn geweest :)
    Gelukkig dat de Nederlander het ook goed heeft gedaan.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dit weekend skip ik hem maar, in het begin van het seizoen zat ik wel steeds om 6 uur al voor de buis maar nu vrijwel alles al bekend is hoeft het van mij niet meer zo en de races zelf zijn ook niet al te denderend op een paar na. Ik hou het dit keer maar bij de herhaling.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk altijd de herhaling bij die vroege races. Het is weekend. :p
    Gewoon een beetje bepaalde sites en thread vermijden en kan je lekker om 14:00 BBC aanzetten. :)

13. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Om iets voor 07:00 uur gaat hier de wekker,ff qualy kijken, en daarna me nest maar weer in haha :p

14. JeePee

JeePee Guest

Wow. Zieke ronde van Vettel. Zeer aanvallend gereden en de pole gepakt in zeker niet de snelste auto dit weekend. Hopelijk heeft Mclaren ook racepace en gaan we leuke dingen zien morgen!

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon een Duits complot dit :mad: (en ja ik heb toch maar live gekeken :emo:) Denk je eindelijk dat vingertje eens geen pole gaat pakken en dan krijg je dit... Maar weer gewoon een blunder van Hamilton dit, lamlul.

16. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dubbel

Laatst bewerkt: 8 okt 2011
  17. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij gewoon was doorgereden zat hij vlak achter Button bij het ingaan van de snelle ronde. Hij moest dus wel wat afremmen, maar Webber en Schumacher hadden daar geen zin in.

Heeft verder weinig uitgemaakt denk ik, want vlak achter Button zou hij zijn tijd ook niet verbeterd hebben.

18. JeePee

JeePee Guest

Webber en Schumacher hadden geen keus. Hij had trouwens best iets dichter achter Button kunnen zitten, getuige de paarse eerste sector van Webber in zijn laatste poging.

19. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Fack vergeten dat die ochtends was vandaag... :F:

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook zo'n massive F1 fan, maar dit seizoen laat ik die One man shows schieten. De races kijk ik dan nog wel.

Deel Deze Pagina