Ja, maar als je daarna de demo weer opnieuw opstart, dan krijg je dat filmpje weer. Daar heb ik dus geen zin in. Ik heb dus 3-4 potjes gespeeld van die 2de demo (1ste demo had ik ook al een paar keer gespeeld op de PS3, met dezelfde klacht btw), maar ik wil gewoon opstarten en spelen, en niet eerst 4 minuten iets anders doen voor ik kan beginnen omdat ze zo'n filmpje ervoor gooien wat je niet kunt wegdrukken (wat verboden zou moeten worden trouwens).
Dus vandaar, ik wilde de demo echt heel graag vaak spelen en de game echt een kans geven, maar op deze manier hoeft het dan van mij niet meer. Ik ben toen dus iedere keer de nieuwe FIFA demo gaan spelen en die bevalt me prima.
BTW, bij zavvi.com nu trouwens de game in de aanbieding icm een zootje onderbroeken. In totaal betaal je dan 36 pond voor de game plus 2 onderbroeken van Diesel. (en verzendkosten).
Als je geen onderbroeken nodig hebt dan is het niet zo'n fantastische deal natuurlijk, aangezien het al bekend is dat de game hier voor 40 euro ofzo in de winkels komt te liggen.
De deal van Battlefield 3 was een stuk beter: heb van de week de game(PS plus 3 onderbroeken (DKNY) besteld voor 33 pond, ook bij zavvi.
Laatst bewerkt: 28 sep 2011