1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Hij heeft een review versie, zie pagina 22 (staat foto van de cover).

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Oohw oké. My bad!!

Ben benieuwd hoe de keepers het nu doen na die update!

Zag al een paar cijfers voorbij komen en die zagen er erg goed uit!!

3. Tricarico10

Tricarico10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
  5. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  6. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, maar gaaf om te zien dat bijvoorbeeld Lens en Strootman gewoon lijken! Geeft veel hoop voor de andere gezichten in de Eredivisie.

7. stw90

stw90 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja deze zijn echt, veel zijn er hetzelfde als vorig jaar alleen iets verbeterd nog lijkt het.:thumbs:

8. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Leuk dat die gezichten er allemaal zo goed uitzien, maar dat boeit me eigenlijk niet half zo veel als de licenties. Als de spelers er maar een beetje op lijken is het voor mij al voldoende. In PES 4 en 5 kon ik Henry en en Bergkamp ook gewoon herkennen.

Het zou zo mooi zijn als de licenties een keer op orde waren.

9. Tricarico10

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist veel belangrijker dat de gezichten super goed zijn.
    Met fifa vond ik het altijd, dat als ik met een goed team tegen een minder team speelde, dat in dat mindere team de spelers zo erg op elkaar leken....
    Licenties kan je oplossen door OF´s, gezichten ook gedeeltelijk maar de build´s van Konami zijn mooier!

10. Tricarico10

Leuk Bevonden:
    0
    Eljero ziet er super uit!

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    Uiteraard, en laten we eerlijk zijn, dat zal ook never nooit gebeuren. Het ligt gewoon niet echt in de cultuur.
    Maar om dan maar te zeggen dat de reviewer er niets van snapt omdat die Amerikaan is vind ik typisch Amerikaans: bevooroordeelt :+

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Die gezichten zijn echt goed gedaan in PES. Daarnaast zit er ook weer een edit-mode in wat ik de vroegere games altijd erg tof vond, want met een beetje inzet kon je dan zelf de spelers die niet helemaal leken, alsnog prima lijkend krijgen.

Ik heb alleen FIFA 12 al besteld dus ik ga PES2012 pas halen wanneer die straks voor 20 euro ofzo te koop is. Had de demo van PES graag vaker gespeeld, maar telkens geen zin om dan eerst zo'n filmpje van 3-4 minuten te moeten doorzitten. Wat een idioten dat ze zoiets erin stoppen en aan je opdringen.

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat voetbal het wel ooit gaat over nemen in amerika. En dat baseer ik maar op 1 ding: voetbal is gewoon de meest vette sport die er bestaat.

En vergis je niet he, voetbal is groter dan je denkt in amerika. Kost alleen tijd voordat amerikanen echt voetbalgek worden. Ze missen een echte ster, maar die gaat er heus nog wel een keer komen. Als je ziet hoeveel mensen er daar voetballen.

Damesvoetbal staan ze al jaren aan de top. En heeft ook veel tv kijkers.

NBA, baseball en in mindere mate football, dat is toch meerendeel show en de laatste 5 minuten zijn spannend. Voetbal is totaal anders. Dat is meer sport dan show, en ik denk toch dat die sport straks de overhand gaat nemen daar.

Maar ja......... het blijft een beetje gissen he, ;-).

-----

Die gezichten zien er trouwens echt ongelofelijk uit. Dat moet toch bergen met tijd kosten? Ik vind het mooi, ik vind het leuk, maar die resources hadden ze voor mij ergens anders in mogen stoppen.

14. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft dat filmpje maar één keer te kijken he ;)

15. stw90

stw90 Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    dat filmpje hoefde je alleen maar na de eerste wedstrijd dat je de demo aanzet te zien.. als je dan nog een match speelt (en je hebt de demo niet afgesloten) kan je in een keer door..

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
  18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat kan je makkelijk zeggen. Die bestaat namelijk niet. Zo kan ik het ook.

19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081

Ja, maar als je daarna de demo weer opnieuw opstart, dan krijg je dat filmpje weer. Daar heb ik dus geen zin in. Ik heb dus 3-4 potjes gespeeld van die 2de demo (1ste demo had ik ook al een paar keer gespeeld op de PS3, met dezelfde klacht btw), maar ik wil gewoon opstarten en spelen, en niet eerst 4 minuten iets anders doen voor ik kan beginnen omdat ze zo'n filmpje ervoor gooien wat je niet kunt wegdrukken (wat verboden zou moeten worden trouwens).

Dus vandaar, ik wilde de demo echt heel graag vaak spelen en de game echt een kans geven, maar op deze manier hoeft het dan van mij niet meer. Ik ben toen dus iedere keer de nieuwe FIFA demo gaan spelen en die bevalt me prima.

BTW, bij zavvi.com nu trouwens de game in de aanbieding icm een zootje onderbroeken. In totaal betaal je dan 36 pond voor de game plus 2 onderbroeken van Diesel. (en verzendkosten).

Als je geen onderbroeken nodig hebt dan is het niet zo'n fantastische deal natuurlijk, aangezien het al bekend is dat de game hier voor 40 euro ofzo in de winkels komt te liggen.

De deal van Battlefield 3 was een stuk beter: heb van de week de game(PS:cool: plus 3 onderbroeken (DKNY) besteld voor 33 pond, ook bij zavvi.

20. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik bedoelde Ebecilio, blind typen gaat nog steeds niet foutloos O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina