Eerste indruk na 4 potjes = 1 uur:
Gfx = Ongeveer wat ik had verwacht. Eigenlijk prima. Ik verwachtte zoiets als BC2+ en dat is het ook. Glitches? Ach, ik had er geen last van/ik let er niet zo op
Lobby = Lekker met 24 man. Prima
Lag = Niet gezien eigenlijk
Prone = Lekker
Recoil = Serieus
Gameplay = Redelijk volwassen. Ik kon me gelijk redden met een k/d > 1. Betekent gewoon dat het absoluut geen CoD is. Een 13 jarige zal mij niet 'ownen' in deze game, vooral niet nadat ik een 4x scope kreeg (vrij snel)
Map = Tsja het is een stad map, dus moeilijk te vergelijken met iets uit BC1/2. Pak Homefront erbij, maar BF3 speelt veel lekkerder. Heeft ook wel iets van Crysis2 de map.
Oordeel (slaat nergens op na 1 uurtje maar goed) eerste indruk = Prima. Het lijkt een 'lekkere shooter' te worden. ECHT speciaal is het niet inderdaad, het voelt gewoon vertrouwd aan, alsof je gaat doorspelen waar andere games (BC2, MoH) ophielden. Ik denk dat het echt speciale bij de PC zit (gfx, en de 64p mp). Voor 360 is dit denk ik wel de max die je kan verwachten (ff de retail gladstrijken en tweaken en je hebt game)
Ben benieuwd wat ik na een aantal sessies van de game vind, Metro lijkt me een nogal beperkte map. Port Valdez had iets 'grootser' en Oasis al helemaal. Echter alle sluip-doo-kruip-door mogelijkheden nog lang niet gezien natuurlijk.
Vraag: Ik was assault, waren kogels op. Hoe kom ik aan kogels??? Ik deelde medkits uit kwam ik achter
Hint: Snipers scope geven een schittering. Die kan je zien inde bosjes. Zie je dit? Wees gewaarschuwd. Coole gameplay tweak trouwens!
Klik om te vergroten...