1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Net gedownload en wat een top game zeg !!

2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    De support klasse (met LMG) is nu niet de medic maar heeft de mogelijkheid om ammo uit te delen. Zo iemand had je dus in je squad moeten hebben. Ik heb zelf nog niet gespeeld maar in Battlefield 2 speelde heel weinig mensen met die klasse in de Bad Companies was het juist weer heel populair dus wellicht gaan we nu weer meer de BF 2 kant op.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet allen snipers. Iedereen ligt gecamped :) Dacht dat het een leuke toevoeging zou zijn. Echter lijkt het nu de game al te verpesten...

4. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik irriteer me ook aan de graphics, maar kom op het is maar een download van 1,3GB.
    Straks als die van de disc af te lezen is zijn ze waarschijnlijk veel beter

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Verpesten is alleen als men NIET met de objectives bezig is. Maar bv sluipen/prone door de bosje naar de objectives gaan lijkt mij een goede zaak. Een gameplay waarbij een hok vol blinde kippen zsm 100% zichtbaar naar punt A rennen vind ik niet echt realistisch.

Dus prone en bosjes en snipers op zich geen probleem mee. Maar het gaat op de gameplay. Krijg je een spannende match rondom de objectives? Is het antwoord JA, dan is de gameplay GESLAAGD (en dat is nog ff afwachten, de losertjes liever de game BF3 zsm verlaten:)

Oh, tussen de chaos heb ik al liefst 1x een disarm gedaan. Vond ik al heel wat:)

Altijd oppassen met 1e indruk (eerste indruk van MoH destijds was bagger ... 100 uur online gespeeld lol, maar dat was ik:)

Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  6. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Erg vermakelijke beta.

De graphics zijn niet vergelijkbaar met de kwijl filmpjes van pc gameplay, maar ze storen me totaal niet. Gameplay lijkt tot zover prima te zijn, wel ontzettend veel bugs die ze er nog uit moeten halen.

Op sommige plaatsen zak je altijd door de grond, als je dan prone gaat kan je alsnog schieten, maar ziet niemand je. Verder kan ik soms niet down sights kijken, maar na een reload is dat weer weg.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Grafisch slecht vind ik nog wel meevallen. Waarschijnlijk hebben veel mensen commentaar omdat de meeste filmpjes van de PC afkwamen.

Verder vind ik de gameplay nog al tegenvallen. Heb meer het idee dat ik een mislukte CoD aan het spelen ben. BF BC speelt ook stukken beter. Na ca. een uur heb ik wel gezien. Was al niet meer van plan de game te kopen en dit was alleen maar een bevestiging dat het de juiste keuze is. Granaat gooien mogen ze ook nog wel tijd aan besteden. Wat is dat slecht zeg :)

8. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    +1

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Wtf, meen je dit nou? Een mislukte COD? Voelt totaal niet als een COD game aan vind ik, en de granaten zijn juist veel beter nu. Apart zeg die verschillende meningen over de beta.

10. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Tot nu toe vind ik m heel tof, het ziet er ook ongelofelijk mooi uit en speel lekker, vooral de recoil is tof en de wapens voelen heel 'machtig' aan.
    Op Metro loopt ie tussen de 30 en 50 fps, zelfs met fraps aan.
    Ik zal proberen om wat filmpjes/screenshots te posten.
    E: ik speel nu op Caspian Border, alleen staat die server in de US dus het lagt nogal.

11. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @ vato g

ik denk niet dat de graphics beter worden hoor.. xbox is al 6 jaar oud? :-(

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb juist het gevoel dat de gameplay meer op CoD lijkt dan op BF. Het is allemaal meer arcade geworden. Het sniper probleem de ze door glare op de scope te doen vind ik al helemaal een slechte oplossing. Nu lijkt het ofdat ik mannetjes met een bouwhelm met licht erop in de tunnel tegen kom. Ook zie je die op bv 10 meter afstand...

Het is ook maar een beta, maar ik denk dat ze hiermee juist voor zorgen dat een hoop mensen de game NIET gaan halen. Terwijl het tegenovergestelde de bedoeling hoort te zijn.

13. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, waarschijnlijk hebben ze deze demo weer erin gestopt omdat hij bij BC2 wel een zeer groot succes was, deze is gewoon nog niet af. dat eerste stuk van de map daar zie ik geen fuck, binnen in de metro is wel awesome soms met shotgun rondlopen totdat er opeens iemand in de grond zit ofzo.
    snipen is wel weer erg gaaf in deze battlefield.

14. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Jep ze hebben mij al om heb de pre-order al gecanceld. Vind het ook een mislukte cod. Waar ze een beetje teveel zijn door gedraafd op de realiteit als je het mij vraagt. Dat je wapen scheef gaat als je opzij loopt gaat me ook net wat te ver. En prone ga je wel heel snel. Dropshotters everywhere :+.

BF2 Echt kapot gespeeld maar dit is me tien keer niks. In BF2 had je tenminste ook nog mensen die voor de objective gingen... En ze hebben ons een beetje teveel opgegeild met PC beelden qua graphics ik verwachte niet al teveel. Maar dit is best wel slecht bijna slechter dan MW3 vind ik.

Alleen de geluiden wat zijn die vet zeg heerlijk gewoon :9

15. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    En waar heb je de game/beta op gespeeld ?

16. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Mislukte COD :')
    Ja blijf maar lekker bij je COD, weer 50 euro neerleggen voor de 3e expansion pack op rij _0/

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb iig nooit gezegd dat ik CoD ging halen. Zat er aan te denken voor de Survival mode en deze voor de MP. Vooralsnog wordt het deze dus niet en CoD MP ga ik waarschijnlijk ook niet doen. Niet erg aangezien er nog tig games uitkomen die ik wel wil spelen.

Kon trouwens totaal niemand verstaan in de beta. Hoorde alleen voicelag en een hoop raar lawaai op de achtergrond. Leke eigenlijk niet op chatter van iemand. Niemand daar last van gehad?

18. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik krijg toch echt soms het idee dat sommige mensen wel op heel veel dingen letten / ergeren ...

@GForce
    ik kan me herinneren dat ik bij de beta vamn BC2 ook dat geluid had...

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet niet of je daarmee ook op mij doelt, maar ik erger me eigenlijk alleen aan de glare op de snipers en het erg slecht uitwerken van het gooien van granaten. Mijn grootste probleem zit gewoon in de gameplay. Ik vind het gewoon niet zo leuk als eerdere BF delen. Soms lijkt het of dat het realischer is en soms lijkt het juist veel te veel arcade. Dat is ook wat ik bedoel met een mislukte CoD. Op sommige punten heb ik echt het idee dat ik CoD aan het spelen was.

20. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Als je dan zo nodig overtuigend wilt over komen, zeg het dan goed :emo:
    MW (1) was totaal nieuw
    MW 2 = "1e expansion pack"
    MW 3 = "2e expansion pack"

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina