Vandaag weer flink wat bugs tegen gekomen maar goed, daar is het een beta voor.
Heb wel mijn twijfels bij de radio beacon. Als je die goed gebruikt zijn ze wel HEEL bepalend.
En omdat je als sniper rustig een shotgun mee kan nemen is het ook niet heel moeilijk om er even eentje in de tunnels goed te plaatsen.
Denk dat ze daar nog wat mee moeten doen, die dingen onbeperkt laten staan is te bepalend voor de flow van de match.
Moet zeggen dat als het 12 vs 12 helemaal los gaat in de tunnels en de granaten en raketten je om de oren vliegen het wel erg erg bruut is.
Maar shotgun en radio beacon moeten ze nog eens goed naar kijken qua balans, die steken er qua handigheid nog wat te ver boven uit op zon kleine map.
edit:// bij conquest word het helemaal feest met die spawnpoints,.. daar moeten ze echt wat op verzinnen. Ding gewoon laten verdwijnen als de eigenaar dood is ofzo
Ik vind het nu al beter dan MoH Geen killstreaks, mappen die een vuurgevecht toestaan maar niet altijd uitlopen op een spawntrap of camp feest en een enorme varieteit aan opties en tactieken.
En dan speel je nog maar een piepklein stukje van wat er in de volledige game allemaal mogelijk is.
Ik ga me hier zeker een poos goed mee vermaken. Ga CoD er niet voor laten schieten maar dit word wel mijn 1ste reserve qua shooters. Net zoals BFBC2 dat was
Laatst bewerkt: 29 sep 2011