1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Het is een beta die tot 10 oct loopt en 25 oct moet hij in de winkel liggen neem aan dat ze niet zoveel meer eraan kunnen veranderen dan.

Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  2. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    met evt updates nog wel en nee hele grote dingen zullen/kunnen ze niet veranderen maar echte grote problemen zijn er ook weer niet imo

zijn er uberhaupt nog wel mensen die het wel positief inzien met dit spel ?

3. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik de BETA de hele dag gespeeld.

En wat een game _O_

Mensen die na een half uur al oordelen :F:

Ik weet niet of mensen dit weten: maar dit is een oude build.

De textures zijn comprimeerd, vandaar ook de download size van 1GB.

Maar goed, laat de retail versie maar komen. :b:

Ik wil conquest op Caspian Border spelen.

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    :lol:

Zeg dan gewoon niks.

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Vind het wel een rare keuze om de beta zo kort voor de release te houden. Ze kunnen nu nooit genoeg doen met de feedback. Ook was een 2e map wel leuk geweest.

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    De beta is meer een test voor de servers ed. zodat t goed loopt tijdens en na de release.

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Yup ... MoH MP was een 'harde leerschool' om tegen de stroom in de game toch goed te vinden. Dit gezeur lijkt er sprekend op. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat BF3 zo lsecht zou vallen. Nou weet ik alleen niet of dat aan de game ligt of aan de extreme vorm van verwendheid die van sommige gamers af lijkt te stralen.

Je speelt op 360 hardware met straatwaarde 50E en je mag GRATIS een hele map spelen. Ik snap eigenlijk niet waarover gezeurd wordt:)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het gezeur is over het feit dat mensen de game pre-orderen en lekker gemaakt worden met allerlei feitjes en dat er dan een beta komt die totaal niet waar maakt wat er beloofd wordt. Ik heb ook geen zijn om straks CoD te moeten gaan spelen ><

9. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Don't judge the final product of BF3 on a 1.1 gb beta release (that most likely is an earlier alpha build).

1) it's 1.1gb - how do you expect to get the full experience on a beta release that's only 1.1gb, we're not in 90s anymore fellas - this isn't Final Fantasy 7 where the game uses like 3 polygon shapes for the entire game.

2 ) beta is only a stress test for the servers for when the game actually goes live next month, there's going to be network glitches

3 ) you're basing your conclusion on 1 rush map

4 ) with no vehicles

10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik ben niet helemaal happy met de snelheid van de game, veels te codderig.. Het geluid is wel weer superb, maar waar je vroeger iets hoorde en daar je tactiek op af kan spelen, nu is het van "hey ik hoor wa.." dood. Ook vind ik het erg storend dat zodra je mikt je gun te groot in het scherm komt, waardoor mikken wat infantiel overkomt..

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vandaag weer flink wat bugs tegen gekomen maar goed, daar is het een beta voor.

Heb wel mijn twijfels bij de radio beacon. Als je die goed gebruikt zijn ze wel HEEL bepalend.

En omdat je als sniper rustig een shotgun mee kan nemen is het ook niet heel moeilijk om er even eentje in de tunnels goed te plaatsen.

Denk dat ze daar nog wat mee moeten doen, die dingen onbeperkt laten staan is te bepalend voor de flow van de match.

Moet zeggen dat als het 12 vs 12 helemaal los gaat in de tunnels en de granaten en raketten je om de oren vliegen het wel erg erg bruut is.

Maar shotgun en radio beacon moeten ze nog eens goed naar kijken qua balans, die steken er qua handigheid nog wat te ver boven uit op zon kleine map.

edit:// bij conquest word het helemaal feest met die spawnpoints,.. daar moeten ze echt wat op verzinnen. Ding gewoon laten verdwijnen als de eigenaar dood is ofzo

Ik vind het nu al beter dan MoH :+ Geen killstreaks, mappen die een vuurgevecht toestaan maar niet altijd uitlopen op een spawntrap of camp feest en een enorme varieteit aan opties en tactieken.

En dan speel je nog maar een piepklein stukje van wat er in de volledige game allemaal mogelijk is.

Ik ga me hier zeker een poos goed mee vermaken. Ga CoD er niet voor laten schieten maar dit word wel mijn 1ste reserve qua shooters. Net zoals BFBC2 dat was

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Tearing had BC2 ook, misschien niet zo erg maar het was er wel. Hopelijk is het weg in de volle game..zo niet, ik kan er wel mee leven.

Houterig? Ik vind de animaties aardig cool, en ik vind hoe je zelf speelt...echt alles behalve houterig, fantastisch juist. De game speelt juist wel vloeiend, je kunt veel sneller draaien en manouvreren vergeleken met BC2.

Oogt als een Xbox 1 titel? oh my!!!!

Ik vind de game afgezien van tearing helemaal niet haperen, welke game speel je?

Sommige textures zijn inderdaad belachelijk low-res,maar jij doet het lijken alsof alle textures zo zijn....

Aliasing? Wow....nee BC2 had 100% anti-aliasing, het is qua kartels veel minder erg dan BC2 ook. Pixelbrei is.......overdrijven tot en met.

13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ja hoor. Ik ben denk de enige in mijn hele vriendenlijkst die dit spel gewoon leuk vind :+ Weet nog niet of ik em op release ga halen want een week of 2 later komt CoD en ik weet gewoon dat ik die meer ga spelen. Misschien als reserve shooter zoals Delphiki zegt.

14. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Tjonge jonge wat een zeur pieten hier en geloof ook dat er weer wat COD-FAN BOYS tussen zitten. Een gratis BETA waar je geen fluit voor hoeft te doen... en men gaat zeuren. Hadden ze dat bij Home Front ook maar gedaan, had het eind produkt misschien beter geweest en was ik geen 60 euro poter want had hem nooit niet gekocht.
    Maargoed BF3 BETA ik vind hem tof.. okay er zitten wat bugs in maar verwacht ook zeker niet anders van een BETA! En who cares its for free!!

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had op dat stuk totaal geen BF gevoel. Daar was het meer op de chaos van CoD met veel explosieven.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het gaat er niet om dat het gratis is, het gaat er om dat veel mensen deze beta laten bepalen of ze het volledige spel zien zitten.

Ik heb hem maanden geleden al besteld dus kijk er niet zo tegen aan maar ik kan me wel voorstellen dat men na de PC footage meer had verwacht van het technische/grafische deel.

Maar de gameplay maakt mij wel blij. Tuurlijk zijn er nog bugs en balans issues en is de netwerk code nog niet perfect maar ik kan al redelijk improviseren qua tactieken en er zit nog veel meer diepgang in dan ik tot nu toe heb kunnen zien.

Dus weer een shooter waar het niet alleen tempo spelen is maar een beetje nadenken ook helpt, doet het bij mij altijd goed naast CoD

Nu alleen nog een vervolg op RSV en ik ben weer helemaal content

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik vind die friends feed trouwens wel weer leuk, maar waarom in godsnaam dat Origin/EA account pushen en niet je gamertag? Ik heet heel anders op mn EA account en kan het ook niet veranderen naar mn gamertag, wat nogal suf is.. Ànyway, als je nog mensen zoekt om toe te voegen aan je feed, als je op Sloober zoekt zou je me nu moeten kunnen vinden.

18. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het gewoon erg lekker spelen en heb niets te klagen! :)

19. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ik had misschien hoge verwachtingen en zat in de hype door die korte maar krachtige trailertjes van Battlefield 3. En de Gameplay beelden op de PC en de PS3.

Zelfs op de officiele forum van EA Battlefield 3 zijn de hardcore fans erg teleurgesteld.

Thank you EA for releasing a BETA

http://forum.ea.com/eaforum/forums/show/3983.page

Dit gaat 'm niet worden helaas.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Goed, heb de game net een uurtje gespeeld. Langer hield ik het niet vol.

Nu begrijp ik het principe van een BETA; de game is niet af, gepolijst, gold of hoe je het maar wilt noemen. Sterker nog, het is bedoeld om EA / DiCE feedback te geven om het nog verder af te kunnen werken.

Zelf hou ik wel van een verzorgde game. Ik kijk naar gameplay en naar de graphics. Geluid hoef ik meestal geen zorgen over te maken; dat is in EA / DiCE games altijd wel prima.

Heb de game vanmiddag gedownload en ben rond half 9 gaan spelen. Goed, had al wat filmpjes gezien van Operation Métro dus ik wist ongeveer wel wat ik kon verwachten. God wat heb ik me vergist.

- Textures; Kom op DiCE?! Dit kan je toch niet maken? Dit is verdomme net Battlefield 2 Modern Combat! Je kan me gewoon niet wijsmaken dat dit goed ontvangen word door de console-reviewers. Het is gewoon, laag. Enfin, dat je nu de verte wat minder gedetailleerd uitwerkt, prima. Maar je mag toch wel verwachten dat ALS je tegen een doos aanstaat of je ergens gewoon naar staart dat je niet de PIXELS kan tellen? Hopelijk is dit alleen voor de BETA.

- Gameplay; Prima. Kan er niet meer van zeggen. Ben ook bekaf na een dagje werken vandaar dat ik het ook niet langer gespeeld heb. Voelt veel-en-veel sneller aan als een COD en dat heerlijke tactisch "sneaken" is ook weer terug. Echter is dat sneaken ook enorm vervelend als je continu door een rots loopt of door de grond zakt :+

- Geluid; Sterk, maar dat had ik al gezegd.

Al met al zal Battlefield op de PC een PRIMA game gaan worden. Ongetwijfeld. Echter zal ( denk ik ) de kritiek op de console versies niet mals gaan worden als het er ZO uit blijft zien. Grafisch is BF3 echt geen juweeltje. Sterker nog, ik vind het er ECHT niet mooier uitzien dat Bad Company 2. Alles behalve. Textures zijn ERG laag ( wat waarschijnlijk voor de BETA is gedaan neem ik aan? ) en de glitches in de map ( tja, beta? :+ ) werken ook niet echt mee aan een prettige game-ervaring.

Alhoewel, als DiCE hun werk goed doet en een goed gepolijste game afleveren bij release zal deze er ongetwijfeld komen. Vooralsnog neemt deze BETA mijn twijfels niet weg ... sterker nog, die nemen alleen maar toe.

/end of rant

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina