1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voetbal: Eigen team

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GoDz ViSioN, 2 okt 2011.

  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Welkom,

    Veel members zitten hier op voetbal. Hoe ging jou wedstrijd? :)

    Ik begin wel:

    Net een wedstrijd tegen Ouderkerk die geëindigd is in een 4-4 gelijkspel. Leuke wedstrijd ondanks de belachelijk slechte scheidsrechter. Zelf een vrije trap de kruising ingejaagd en ook nog eens twee assists. Al met een al een wedstrijd van hoog niveau en leuk 'voor de neutrale toeschouwer'. :+
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Lijkt mij meer iets voor Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle. :)
     
  3. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren met 1-14 gewonnen, tja. Is ook niet echt leuk eigenlijk.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Waar speel je?
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    BVV Barendrecht. Voetbal jij ook? Moet wel tegen veel teams uit de Hoeksche Waard..
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Niet meer, maar SHO volg ik nog wel redelijk.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gisteren met 8-1 gewonnen van UNA, een club waarbij het 1e in de Topklasse speelt, je zou het niet zeggen. Wij zijn echt veel te laag ingedeeld.. :emo:

    Ik speel trouwens in de A1 van Unitas, Eindhoven. ;)
     
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb vroeger veel leuke wedstrijden tegen Unitas gespeeld met Oirschot-Vooruit en later ook nog met De Bocht '80 :9

    Vandaag nulnulletje tegen LEW, ook uit Eindhoven.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waar speel je nu? De Bocht '80 dus?

    In welk team speel je?
     
  10. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag met Zondag 12 (Roda '46 - Leusden) gewonnen van een stel aso's, was bar slechte wedstrijd maarja, we beginnen meestal extreem slecht en nog half slapend komen we achter, worden wakker geschud en vervolgens er vol tegen aan. Moet wel bekend klinken bij de Zondag vrienden teams, haha.
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Gisteren (zondag) met het 7de van HFC tegen DIO gespeeld, na een kwartier al 4-1 achter. 3 goals waren ballen die door de handen van de keeper glipte die ook niet op voetbal zat, erg frustrerend. Uiteindelijk 6-3 verloren, had een assist en een benutte penalty.

    Toen het 5-3 stond kreeg ik een bal aangespeeld richting de enkel, ik wou hem aannemen maar dat lukt niet, de bal stuitte van mij af met effect langs de verdediger waar ik langs sprintte en ik schoot hem in de lage hoek, volgens mijn teamgenoten leek de goal op die van Bergkamp tegen Newcastle waar de beweging van mij niet bewust was :+ dit doelpunt werd afgekeurd omdat de scheids al had gefloten voor een overtreding van de tegenstander op de man die de bal op mij inspeelde.. dat was al mijn 3de goal in 3 wedstrijden die onterecht werd afgekeurd, de scheidsrechter was deze keer alleen niet partijdig, hij vond het erg kut, de bal ging er lekker in en dan had het 5-4 gestaan, erg jammer weer..
     
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Jep, De Bocht '80 in t 1e (5e klasse :9).
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wow, gevraagd voor het tweede van mijn club, die best hoog spelen. Zie ik net dat ze tegen PSV2 moeten op De Herdgang :eek:. En dan sta ik laatste man.. Dus fout = killing :'-(
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Vandaag 7-4 verloren.. 2x gescoord, een vrije trap en een handsbal :+
    Het was een corner en ik keek in de zon en timede niet goed, ik wist wel dat hij om mijn arm zou landen en had echt niet verwacht dat hij zou tellen :lol:
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Morgen voor de beker naar Hellevoetssluis, gelukkig hebben we een heuse spelersbus geregeld :+
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Zaterdag voor het eerst in 2 jaar weer een wedstrijd spelen als het goed is \o/
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice!

    Ik heb vorige week echt een wereld goal gemaakt; stond rechtsmidden en onderschepte de pas van de keeper naar een middenvelder, begon toen te dribbelen met de bal op snelheid en ging 5 man voorbij, toen 1 op 1 met de keeper en trapte ik hem hard in de rechter boven hoek. Ge-wel-dig _O_ Uiteindelijk 4-4 geworden.

    Gister 4-2 gewonnen voor de beker tegen DIOS. Twee assists gegeven.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    6-0 verloren.
    6 uur weg en half 1 was ik thuis.




    Beker voetbal :emo:
     
  19. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Zondag weer wedstrijdje voetballen tegen laakkwartier. Speel bij verburch in het 1e en thuis zijn wij eigenlijk onverslaanbaar maar uit daarentegen laten we het vaak onnodig lopen.
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Morgen lekker tegen Leones voetballen, alleen zo jammer dat we te laag zijn ingedeeld en nu eerst moeten promoveren voordat we iets van tegenstand krijgen..
    Iemand hier toevallig gehoord van het Internationaal Jeugdtoernooi in Heumen?
     

Deel Deze Pagina