[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    MW3 wordt in ieder geval beter dan BO. Nu Josh Olin weg is bij Treyarch, mag er van mij wel een BO 2 komen =)

2. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Het ligt echt niet maar een persoon.

3. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bepaalde zowat alles, dus het ligt wél aan 1 persoon. Hij heeft de hele game verneukt met zijn wazige ideeën.

4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Josh Olin Twitterde alleen maar en gaf wat interviews. een zogenaamde community manager.

5. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Assault, SMG, LMG, Shotgun, Sniper CLASSES & NEW IMAGES from OPM

Classes

ASSAULT: The perfect all-around weapon for short and long range engagements.
    SMG: Focused on speed and agility, great for matches requiring lots of running and gunning. Weak at long ranges.
    LMG: Essential support weapon for providing covering fire, great for Domination. Lacks accuracy.
    Shotgun: The close-range combat weapon of choice, clears rooms quickly and easily. Limited by its low mag capacity.
    Sniper: Provides long-range support for run and gunners as well as scoping out objective points from afar.

http://www.charlieintel.com/2011/10...-official-ps-magazine/?show=slide&pageid=1844

6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    zucht... denk je dat nou echt?:emo:

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je naar verkoop cijfers kijkt niet.

Daarnaast mag het wel een beta zijn, maar dan ben je gewoon een idioot als je zoiets online zet. Weet niet hoeveel pre-orders het gekost heeft, maar volgens gameshops zijn er echt veel gecancelled op de dag van de beta. Of het nu wel of niet op de volledige game lijkt.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Serieus? Dus mensen gaan hun pre-order cannen omdat de beta vol met bugs zit? Ze vergeten even hoe geweldig BC2 is en hoe prima online is en behoorlijk stabiel? Ok toegegeven, het is best schandelijk dat ze zo'n beta als dit durven uit te brengen...maar ik ga echt niks cancellen ofzo hoor. Nou heb ik de game niet eens in de pre-order staan,maar dat doe ik sowieso al nooit. Toch kan dit nooit de bedoeling zijn geweest van EA/DICe.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zie alleen de reactie hier op het forum. Ik was van het weekend bij Gamemania en Nedgame in Nijmegen en die baalden van de demo :)

10. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al is BC2 nog zo goed, dan kun je er toch niet blindelings van uitgaan dat BF3 dit ook zal zijn. Net als dat WaW veel minder was dan CoD 4.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Vind het raar dat je anderen uitmaakt voor fanboy terwijl je zelf beweert dat de meest succesvolle game-reeks van deze generatie minder is dan vrijwel alle andere 360/PS3 spellen?

De dingen die je graag zou zien kan ik wel volgen. Maar je mist wel een beetje het punt wat CoD games nu zo populair maakt. Het gaat om de snelle en vooral soepele gameplay, toegangkelijkheid, de latere diepgang voor ervaren spelers en de beloningsstructuur (die door vrijwel elke andere developer inclusief DiCE is over genomen)

Physics bijvoorbeeld zullen nooit ten kostte mogen gaan van de snelheid of de perceptual 60fps want dan is het geen CoD meer.

En als je je zo irriteerd aan de jaarlijkse releases wil ik je even wijzen op

Speel gewoon lekker het spel wat je zelf leuk vind en laat een anders spelen wat hij leuk vind.

Dat gezeik altijd over welk spel beter is....

Dat is totaal irrelevant, het enige wat telt is wie beter is in welk spel :+

Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  12. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ''Speel gewoon lekker het spel wat je zelf leuk vind en laat een anders spelen wat hij leuk vind.

Dat gezeik altijd over welk spel beter is....''

hehe, eindelijk eens iemand die het snapt.

Allebei gewoon leuke spellen, met hun eigen voors en tegens, na gelang Uw eigen persoonlijke voorkeuren. Klaar.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Leugens! :+
    Maar serieus BigKabuto, ik vraag me echt af waarom je hier eigenlijk nog post (no offence), je blijft het spel alleen maar afkraken. En dat is vooral vanwege het zogenaamde uitmelken. Er wordt 2 jaar gewerkt aan 1 CoD. Lang genoeg als je het mij vraagt en elke CoD houdt de game community toch echt heel lang zoet. Je kan/mag het uitmelken noemen, ook al ben ik het daar totaal niet mee eens. Een nieuwe game uitbrengen met alleen maar nieuwe liedjes en waar er (bijna) niks anders is verandert: dat kan je IMO uitmelken noemen.

Trouwens, je zat de hele tijd te hopen dat de graphics zo mooi zouden worden op de Xbox en constant te wachten op PS3/XBOX 360 beelden. Nu heb je ze en ben je er serieus tevreden mee? Ik wou BF3 ook halen, maar door de beta niet meer.

Kut, doe ik toch mee met deze hopeloze kut discussie waar BF3 vergeleken wordt met een CoD game. Ik snap dat ook echt totaal niet, ik vind CoD veel vermakelijker omdat het wat minder realistisch is (mag ik dat zeggen?). Ik mag CoD vind ik niet eens vergelijken met BF3... zijn toch compleet andere games die je gewoon naast elkaar kunt spelen, want ze lijken echt totaal niet op elkaar..

Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond WaW ook best awesome.

Vooral in HC playlists. Heb me er net zo lang mee vermaakt als CoD4. Enige jammere aan WaW was dat de STG-44 wel heel heel handig was en je dus zelden een ander wapen hoefde te gebruiken

15. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit jaar gewoon lekker weer voor Call of Duty. Ik heb er vertrouwen in dat ik 'm minstens zo leuk vind als Modern Warfare 2 en die heb ik heel veel gespeeld. Eigenlijk was ik het hele jaar voor Battlefield 3, maar de beta heeft m'n vertrouwen in Battlefield 3 "beschadigd"...

Ik ben bang dat de full game niet veel zal verschillen van de beta en met Call of Duty weet je dat er weinig wordt veranderd en zelf vind ik dat niet echt een probleem (ook al doen ze dat sinds Call of Duty 4).

Bad Company 2 is inderdaad een erg goede game, daar ben ik het met je mee eens. Maar vind je het gek dat veel mensen sinds de beta negatief zijn over Battlefield 3? De beta voelt i.m.o. totaal niet aan als Bad Company 2 en het ziet er al helemaal niet zo uit als Bad Company 2... Dan is het toch logisch dat veel mensen verwachten dat de full game niet veel zal verschillen van de beta?

Een vriend van mij (die 100x meer Call of Duty fan is dan ik ben) gaat Battlefield 3 meteen op de release kopen, dus zodra hij hem heeft, speel ik de full game bij hem en dan weet ik zeker of ik 'm direct wil of dat ik 'm ooit zal halen. Maar wat ik zeker weet is dat ik Modern Warfare 3 op de release koop! :D

16. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    MW3 gaat zwaar teleurstellen.

17. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    COD is de simpelheid ten top.
    Kinderlijk niveau :):

Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  18. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  19. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Sterk onderbouwde mening man!:thumbs:

Het is heel simpel, mensen, Call of duty is nog steeds waar ze ooit goed in waren, een Arcade shooter zijn.
    In de loop der jaren is het tactische erbij gekomen maar dat betekend niet dat het arcade gehalte er van af is.
    Het is (verassend) een arcade shooter geworden!

Kabuto, jij zegt van te voren dat deze game gaat zuigen, een vooroordeel dus.
    Daarna zeg je dat mensen de beta van battlefield 3 niet mogen afkraken want dat is een vooroordeel, paradox much?
    Please wacht met het klagen over deze game tot hij uit is, en ga dan zeuren over dingen die je ECHT ergeren in de game en niet van te voren gaan zeggen waar je je aan gaat ergeren want over uitmelkerij kun je blijven zeggen maar deze game wordt niet voor niks toch ook nog ieder jaar enorm gekocht (fanbase of niet, het spel blijft goed verkopen EN goed gespeeld worden online) daarnaast maken enorm veel partijen op het moment gebruik van die "uitmelkerij" ik bedoel, hoe zit het nu met halo?
    Halo 3 zou het laatste deel zijn, toen kwam ODST, daarna weer Halo Reach, die strategy game van halo, halo 1 nog een keer, en nu komt halo 4 er aan.
    Daarnaast staat hier boven een prachtig lijstje met battlefield games.
    Als battlefield in jou ogen zoveel beter is, wat doe je hier dan nog?
    Al die vooroordelen, wacht nou eens tot die game uit is.
    En dat geld niet alleen voor jou, maar voor iedereen die van te voren zit te mekkeren dat dit spel slecht wordt en wacht tot hij uit is en je de reviews leest of koop desnoods zelf het spel.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee.

Ik weet dat je met regelmaat in het BF3 topic post maar blijf daar dan ook lekker? Aan bovenstaande posts heeft niemand wat. Dat is nou kinderlijk niveau.

BF3 komt dit jaar echt niet in de buurt van COD. Zet de COD-Killer maar gewoon uit je hoofd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina