Geen enkelspel kan tippen aan COD? Behalve dan zo'n beetje elk ander spel wat er op de 360/PS3 verschijnt?
...hier zullen we nooit uit komen want ik heb COD echt allang uitgescheten en elk goed spel zal voor mij dus kunnen tippen aan COD.
DICE en flopspellen? Sorry...maar nu klink je echt als een fanboy. Medal of Honor was geen geweldige game,maar echt niet bagger ofzo ook. En Bad Company 1 en 2 zijn geweldig, de campaign van BC1 vond ik super , de MP iets minder. BC2 deed gewoon alles goed...BC2 een flopspel...oh my!!!!!
En dan weer Battlefail 3 zeggen....duidelijk fanboy praat vriend. Je oordeelt over een freaking beta, een beta!!!! De beta is twee maanden of langer oud....de versie die ze nu hebben is allang veel beter, daar kun je donder op zeggen. En afgezien van de bugs is de beta prima, niks mis mee. Oordeel pas over Battlefield 3 wanneer ie uit is, want dit gaat nergens over.
COD hoeft echt niet futuristisch te worden, maar how about dat ze gewoon eens even rustig aan doen. Werk twee a drie jaar aan een nieuwe game, met een gloednieuwe engine die voor prachtige graphics zorgt. EINDELIJK eens fucking betere physics, want die blijven echt een lachertje, stop er ook first person actor in..het maakt de feeling zoveel realistischer en levendiger. Laat ze eens ervoor zorgen dat wanneer je een niewe COD speelt..je niet het idee hebt de voorganger te spelen.
Klik om te vergroten...