Fotografie [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door scarluuk, 7 sep 2011.

1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Toch vet vind ik hoor! Ik vind het soms best jammer dat de D3100 geen bracketing heeft...

Zondag even gefietst naar Twickel, een niet heel boeiend landgoed bij Delden. Wat wel leuk was dat een valkenier aan kwam fietsen met zijn valk. Helaas het mooiste plaatje, dat de man met de valk op de fiets aankwam, niet kunnen schieten. De man zelf echter was zeer interessant en kon ongelofelijk mooi over zijn passie vertellen.Toch ook nog twee leuke plaatjes.

2. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Op HDR gebied ben ik echt een noobie hoor, haha.

3. Remco

Remco Guest

Tof JeePee, heel subtiel dat HDR, blijf dat doen! :)

Puntje van kritiek: had 'm in de zon gezet. Dan was 'ie er veel leiper uitgesprongen ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2011
  4. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Mooie foto! Toevallig een wallpaper van? Jouw foto van die spoorwegen is wel aan vervanging toe :cool:.

5. JeePee

JeePee Guest

Dank je!
    Ik had ook een uurtje kunnen wachten en dan stond 'ie vol in de zon idd :p Dit was verder geen photoshoot ofzo, op deze plek moest 'ie staan omdat dit het enige stukje gras was wat vlak was en er moesten die nacht mensen in slapen! Als hij in de zon gestaan had was een HDR misschien niet eens nodig geweest trouwens: nu vielen of de details in de lucht weg, of het campertje was onderbelicht. HDR was een mooie oplossing om niet te hoeven flitsen :) Leuk detail: de camper stond ongeveer 10 meter van de WRC stage af! Sowieso dat 'ie op de onboards staat van die proef :9 But you're right, in de zon was 'ie toffer geweest!

Jij ook bedankt!
    Ik ben alleen een beetje lui om te zoeken, dus als je nog een keer je resolutie kunt geven? :)

Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2011
  6. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    1280*800 :)!

Alvast bedankt.

7. JeePee

JeePee Guest

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zondag even wat uitgeprobeerd met HDR.

Ik vind op de eerste foto de kleur van de boom op de voorgrond eigenlijk nog wat te donker.

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Weliswaar niet genomen "om het fotograferen", maar het verbaast me toch vaak hoe mooi scherp en zo de foto's van de iPhone 4 zijn:

Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  10. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij waren we het er al over uit dat dat geen fotografie is is. Voel je vrij om een topic aan te maken over iphone camera's of zoek een ander topic waar het past, maar kom er niet hier weer mee aan zetten.
    Bovendien maak ik in dit topic wel degelijk de dienst uit. Ik heb het namelijk bedacht en ik heb in de startpost gezet waar dit topic over gaat. Voor andere onderwerpen verwijs ik je naar andere topics. Hier wordt ook niet over Extreme sports gepraat.

11. JeePee

JeePee Guest

12. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Wait, what?

Waarom is dat geen fotografie?

Wat een onzin. Er worden hier wel vaker foto's gepost die 't gemiddelde niveau ontstijgen, die gemaakt zijn met een iphone. 't Medium doet er ook niet toe, het gaat om het eindresultaat. Ik zie niet in waarom je je zou moeten beperken tot een slr of ander 'conventioneel' middel.

13. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Rustig Henrive, het is een grapje :+
    Kijk even het extreme sports topic door, dan snap je hem wel ;)

14. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    _O__O__O__O__O_

15. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik dacht al, zo een reactie is helemaal niets voor scarluuk8)

16. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Oh, laat maar dan. :+ Ik vond het al zo achterlijk. 8)

17. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Prachtige foto's (net als andere foto's hier...)
    Waar ik altijd benieuwd naar ben, hoe je dat soort effecten voor elkaar krijgt (kleur/belichting). Lens/bepaalde instellingen/bewerking? HDR? Moet me daar eens wat verder in verdiepen

Zal zelf ook eens kijken of ik nog "dit-topic-waardige' foto's kan vinden, maar gaat het niet tippen bij dit soort foto's.

Heb geen super deluxe spiegelreflex camera, maar compact camera Sony DSC-HX7V (voor compact camera's wel wat 'luxer')

18. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Even tussendoor: welkom in dit topic ! (heb je nog nooit eerder voorbij zien komen)

Luuk kan je vast wel wat vertellen over hoe hij dit heeft gedaan, nietwaar Luukie?

Ben benieuwd naar je foto's! En ben niet bang dat ze wat minder zijn, we zijn hier ook om feedback te geven.

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    En nog HDR foto's ook. ^^

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik ga hier wel even om lachen _O_

@Tom
    Die fotos van je shoot met Silvano zijn nice! Je begint echt goed te worden in portretten enzo.

@Luuk
    Gewoon weer de goede kwaliteit van je! Echt vet!

Ik moet mn camera ook maar weer is oppakken om wat foto's te gaan maken. Alweer lang niks gedaan :mad:

Deel Deze Pagina