In het begin had ik dat ook wel, dat ik dacht dat Forza 4 niet veel vernieuwender zou worden dan zijn voorganger, maar na deze demo gespeeld te hebben vind ik echt dat Turn10 met sprongen vooruit is gegaan. Het racen is weer terug in Forza net als de eerste 2 delen, deel 3 was te makkelijk en erg tam naar mijn ervaring. Met dit deel heb ik weer het echte race gevoel dat ik jaren niet meer heb gehad op de 360 na PGR4, dat wilt voor mij al veel zeggen en was ik een beetje blijven hangen in dat oude Need for speed sfeertje haha. Wat ik ook merk is dat Forza 4 in de demo een grotere passie uitstraalt, alsof de makers er meer zin in hadden, Forza 3 voelde nog steeds een beetje teveel aan als werk tijdens het racen om bijvoorbeeld dat level te halen dat je wilt.
Tja goed het is nog maar de demo, maar we zullen wel zien als de game er is, in ieder geval weet ik nu wel dat Forza 4 de racegame gaat zijn die voor mij alle andere gaat vervangen, zoals Gran Turismo bijvoorbeeld... wat is dat?
Edit:
Menu bevalt me erg goed met dat zwart, dat wit met orange en de zwarte letters deed me denken aan de info balkjes van RTL4 nieuws lol
Laatst bewerkt: 5 okt 2011