1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok chill, dan weet ik dat ook weer! :)
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zo goed dat je hem NU wil hebben.
     
  3. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    veeeeel beter dan verwacht, ik dacht eerst na forza 3, been there done that etc.... maar na demo must buy..

    de game is op hoogste moeilijkheidsgraad echt uitdagend (voor mij dan he, tuurlijk zijn er pro's die dat niet vinden), en vooral het gedrag van de auto's is super goed bv. fysieke gedrag als je te snel de bocht ingaat of als je te vroeg terugschakelt ... ongekend.. zelfs ietsje beter dan gt5... en het gedrag van de AI tegenstanders is ook erg goed (veel beter dan gt5).
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De demo is erg indrukwekkend, had dat zelf ook niet verwacht en moet ik deze game ook aanschaffen. Gisteren met de Pagani een tijd van 1,48 en een beetje, maar dan wel niet helemaal clean. Dat schakelen met de koppeling werkt nu echt heerlijk, geeft nog een extra adrinaline kick en zelfs hoog octaan gehalte. De Ferrari vind ik wel persoonlijk fijner rijden dan de Pagani, lekker licht en fel. De Pagani lijkt me af en toe last te hebben van onderstuur bij het late remmen en insturen, met de ferrari gaat dat erg goed af.
     
  5. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben toch wel benieuwd nu ik dit soort reacties lees.
    Been there done that had ik met Forza 3 inderdaad ook behoorlijk (terwijl ik nog niet lang een Xbox 360 had toen ik Forza 3 had gekocht).

    Ja, grafisch was het een stuk mooier, het speelde een heel stuk lekkerder en verbeterde AI. Maar toch nog erg statische races, vraag me ook af of dat verbeterd is....

    Heb zo'n gevoel, dat mede doordat er niet veel nieuwe tracks bij zitten, toch weer hetzelfde "been there done that" gevoel ga krijgen...
    Maar goed van de week eerst maar eens de demo proberen.
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    waarom zijn er als ik met de bmw rij allemaal van die kut auto's op de weg die niet doorrijden, en met de pagani helemaal niemand

    dit is toch in de volledige game niet zo willekeurig neem ik aan??
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    wanneer krijg je zo'n #@%%$(^uitroepteken??

    //kut dacht dat ik in de edit zat, sorry voor dubbel
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Damn dit ziet er echt 10x beter uit als Forza 3 :9
    Echt wel vet dit.
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    In het begin had ik dat ook wel, dat ik dacht dat Forza 4 niet veel vernieuwender zou worden dan zijn voorganger, maar na deze demo gespeeld te hebben vind ik echt dat Turn10 met sprongen vooruit is gegaan. Het racen is weer terug in Forza net als de eerste 2 delen, deel 3 was te makkelijk en erg tam naar mijn ervaring. Met dit deel heb ik weer het echte race gevoel dat ik jaren niet meer heb gehad op de 360 na PGR4, dat wilt voor mij al veel zeggen en was ik een beetje blijven hangen in dat oude Need for speed sfeertje haha. Wat ik ook merk is dat Forza 4 in de demo een grotere passie uitstraalt, alsof de makers er meer zin in hadden, Forza 3 voelde nog steeds een beetje teveel aan als werk tijdens het racen om bijvoorbeeld dat level te halen dat je wilt.

    Tja goed het is nog maar de demo, maar we zullen wel zien als de game er is, in ieder geval weet ik nu wel dat Forza 4 de racegame gaat zijn die voor mij alle andere gaat vervangen, zoals Gran Turismo bijvoorbeeld... wat is dat? :+ ;)

    Edit:

    Menu bevalt me erg goed met dat zwart, dat wit met orange en de zwarte letters deed me denken aan de info balkjes van RTL4 nieuws lol
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    hoe werkt het online gedeelte, worden mensen met een slechte reputatie (afsluiten v het spel, beuken, afsnijden etc.) vaker niet geplaatst bij mensen die normaal rijden?
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ben heel benieuwd! Demo nu aan het downloaden, zo maar eens proberen! :)
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Op allebei de reacties stel ik voor dat je zelf er eens even over nadenkt. :) wat zou logisch zijn?
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik stuur met een controller, vraag ik mij af hoe ik de koppeling dan kan gebruiken?

    Hoe werkt dit precies?
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik kan niet wachten op de demo, helaas alleen voor Goldmembers. Meh. Trialcode beschikbaar? 8)
     
  15. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
  16. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Demo is echt _O_
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De manier hoe ik het doe is dat ik nu de koppeling en het schakelen, beiden gelijk op hetzelfde moment toepas in plaats van dat halve gas geven in elke gear, persoonlijk vind ik dit beter werken dan als je gewoon manual schakelt zonder de koppeling. Wel zoek ik een manier om op snelheid te remmen en terug te schakelen met koppeling, ben zelf nogal een late remmer en dit is nog steeds wat pittig om door te krijgen. Je kunt ook wel terug schakelen tijdens het remmen zonder koppeling te gebruiken als je eenmaal snelheid minderd, maar ik heb eerlijk gezegd niet opgelet of dit schade toebrengt, moet ik straks nog maar eens gaan proberen. Stiekem vind ik het best een lekkere sound hebben als de gear effetjes de volgende gang moet opakken, net zoals je weleens hoort in die incar opname op Eurosport tijdens zo'n GT race.
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    In korte lijnen;

    Gas los > (LB) inhouden (De koppeling) > B (Opschakelen) of X (Terugschakelen) > (LB) loslaten (De koppeling) > Gas geven.
     
  19. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wellicht al beantwoord, maar...

    1.
    Met de clutch schakelen is dat sneller dan zonder clutch schakelen?? Want schakel nu wel zelf en dat scheelt best veel met de automaat.

    2.
    Neem aan dat je de clutch optie niet hebt bij zeg maar 'trip-tronic' geschakelde auto's. Of heb ik het fout??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina