[Algemeen] Boeken [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ja, dan ben je inderdaad nog een beginnertje. Ik heb alle James Rollins boeken van de SIGMA serie gelezen. Alle tot nu toe verschenen Steve Berry boeken, inclusief de stand alone boeken. Boeken los van de hoofdserie. Dan nog drie boeken van Michael Byrnes, twee die bij elkaar horen. Twee boeken van Will Adams en ben met een derde bezig. De Achtste Zonde van van den Berg, prima boek moet ik zeggen. Het Teken van het Kruis heb ik ook gelezen. Het Sindone Complot en nog twee boeken van een andere Spaanse Schrijver dan eerdere titel van Julia Navarro. Die andere twee boeken zijn Juan Gomez Jurado, met de titels Spion van God en Contract met God. De laatste Tempelier van Raymond Khoury. Alle tot nu toe verschenen titels van Gregg Loomis, dat zijn er vijf, waarvan vier tot een serie behoren. Alle Dan Browns, inclusief de losse, maar twee boeken horen niet in het genre historische of religieuze thrillers. En er komen nog een aantal titels bij die ik weg gedaan heb.

Nu jij weer. ;):+

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik zeg niks. :cool:

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Haha. Nja ik ben nog niet zo lang geleden pas weer begonnen met echt te lezen. Maak er wat sneller tijd voor en vind het nu gewoon rustgevend. Lekker een beetje je hoofd leegmaken.

Trouwens: hoe zijn de Songs of Ice and Fire trouwens? Is dat een leuke serie om te lezen? Het eerste boek was als serie in ieder geval al heel erg leuk!

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Telt niet want Yellow leest al die boeken op Easy

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Precies. Pas als Yellow z'n boeken op Hard of Extreme gaat lezen mag hij echt meepraten. :+

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Zeg Modder: Hoe denk je eigenlijks dat ik Lord of the Rings gelezen heb en al die andere boeken???

Ik lees altijd op extreme: Extreme tijden, tot wel 6 uur in de ochtend vanaf een uur of 1 in de nacht.

Dag Modder! :+_0/

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Extreme is in het donker, onder water, op z'n kop in het chinees.

Midden in de nacht is hoogstens Normal (wanneer zou je anders moeten lezen?)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Dan spelen jullie op easy en ik op normal. Jullie lezen denk ik ook niet altijd op die manier.

O, trouwens: Heb de meeste HP boeken in het donker gelezen, dat was zelfs al een aantal jaar voor ik me hier registereerde. Dat was destijds een tip van een klasgenoot.

Maar waar hebben we het over. Ik lees gewoon veel en dat is in mijn ogen al Hardcore, de hoogste stand bij veel games bijvoorbeeld. :+:cool:

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    In het donker lezen? Lees jij dan glow in the dark boeken? :confused:

10. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Gebruiken jullie ook wel eens van die luisterboeken? Ik zie dat echt als oplossing om relaxt in bad bv te liggen en dan zo'n luisterboek op de achtergrond aan. Ligt er ook aan of het een prettige voorleesstem is denk ik of het iets is maar voorlopig ben ik positief. Luister nu dus naar Hector marlot - alleen op de wereld. Zeer prettige vertelstem en ken het boek al dus is goed om in gedeeltes te beluisteren.

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er weleens eentje gehad van Harry Potter, maar het is niks voor mij. Veel te langzaam! ;)
    Haha, ik lees toch liever zelf dan dat ik luister, maar misschien eens een proberen van een Nederlandse schrijver. Ik geloof dat de meeste namelijk hun eigen boeken inspreken. maar wat is het nut ervan dan? Als ik in bad lig dan lees ik nog steeds een boek. ;)

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb 7 luisterboeken beluisterd. 3 keer raden welke 7. :+

Ik vind het heerlijk werken, maar ik zou het denk ik bij niks anders willen dan bij Harry Potter. De eerste ervaring met een boek moet van mij zijn. De verteller kan het nog zo goed doen, maar vaak interpreteert hij een situatie of humeur van een personage anders dan mij.

Maar wel dus lekker voor op de achtergrond. Die van HP luister ik nog steeds regelmatig. In bed steeds even een kwartiertje ofzo. (Jim Dale > Stephen Fry)

13. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    Hoe krijg je dat voor elkaar?:eek: ben zo bang dat mijn boek dan nat wordt. lees ook liever maar dit is een Goede oplossing om natte boeken te voorkomen voor mij :p

14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt van die soort planken, speciaal voor in bad. Kun je je boek opzetten en vaak ook een glas enzo. :cool:

En nu we het er toch over hebben, ik ga toevallig nu in bad. :)
    Lekker met Vlammen (#2 De Hongerspelen), bijna net zo leuk als deel 1, hoewel de 'spanning' pas halverwege het boek begint.

Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je bij de Xenos halen ;)

Lol trouwens @ Extreem lezen :)

16. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    Lol, ziet er inderdaad wel tof uit :D Zal eens bij xenos kijken. Met glas er bij zetten bedoel je natuurlijk zo'n glas wijn? ;)

Ik heb momenteel te veel boeken om uit te kiezen thuis en wil ze het liefst allemaal tegelijk lezen.

17. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nog te lezen stapel wordt ook steeds groter. Heb er nog zeker een stuk of 12 liggen.. maar goed ik ga vandaag beginnen in:

Eens het levensverhaal van mijn helden doorpluizen :cool:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    12 maar? Pussy. Moet je mij, Dulle en Modder geloof ik ook eens zien. :+

19. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja jij leest alleen maar die dan brown look a like zooi :+

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha +1. :cool:
    Hij pakt het gewoon slimmer aan dan wij, Yellow. Ik heb ook nog heel veel boeken liggen, maar je kunt ze beter gewoon gelijk lezen ipv bovenop de stapel gooien. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina