1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 54]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hele wedstrijd gezien? Ik kijk vanaf minuut 55 en Nederland is echt DRAMA :emo:

    18-2 in kansen zag ik net :emo:

    Zoet had wel een wereld redding. Lekker voor Bizot om zo in te vallen :)

    Wat en wereldredding van die keepert zeg _O_
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  2. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Als we het later met deze lichting moeten doen, mogen we blij zijn als we ons al kwalificeren voor een eindtoernooi.

    Wat een droevenis, nog erger dan tegen Bulgarije.
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik maak me geen zorgen. Cor Pot weet de grootste talenten nog beroerd te laten spelen. Dat die man er nog zit is echt een wonder. Bovendien zitten er net boven en onder deze generatie genoeg andere talenten.
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Ach, de basis is er al voor de komende jaren. Strootman, de Jong, Wijnaldum, Babel (?), Elia en Afellay die kunnen nog een aardig tijdje mee en zitten al bij of tegen de A-selectie aan. Dan heb je nog spelers als Van Aanholt en Bruma die er ook aan gaan komen. En in de Vrij zie ik ook nog steeds een topper, ondanks dat hij vandaag niet best speelde. Ook Fer gaat denk ik gewoon uitgroeien tot een goede box to box speler, beetje zoals Touré. Op de goal hebben we ook genoeg jongen talenten. Oh ik vergeet van der Wiel. :+

    Het is allemaal niet zo erg als het er op dit moment uit ziet. Al spelen ze wel belabberd...

    Edit:
    Weinig Ajax talenten die er nu al aan zitten te komen, of ligt dat aan mij? :eek: En dan bedoel ik niet in de b'tjes ofzo, maar spelers zoals Fer, Wijnaldum, Strootman en de Jong.

    Edit2:
    Ook vergeet ik nog Castaignos en eventueel bijvoorbeeld Boerrigter.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2011
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoop dat je Luuk bedoelt :+

    Wijnaldum en Babel ben ik het niet mee eens.

    Over Ajax, Denswil komt eraan centraal achterin, groot talent. Iets verderop zit Kishna, die een zware blessure heeft opgelopen, maar schijnt een gigantisch talent op de flank te zijn. Wellicht Sporkslede, Bouy of Klaassen?

    Jetro Willems schijnt een hele goede back te zijn ook op links, opgepikt door PSV inmiddels geloof ik.

    Maher kiest hopelijk voor Nederland en je hebt uiteraard Narsingh nog en wellicht Gouweleeuw(?) bij Heerenveen.

    Je hebt nog Pröpper en Van Ginkel nog, Castaignos in de spits.

    Ebecillio of Ozyakup wellicht bij Arsenal en Barazite begint nu ook furore te maken in Oostenrijk (buitenspeler ook).

    Gewoon wat namen die me te binnen schieten, merk wel dat we wat spitsen tekort komen.

    Edit: Schalk?
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Strootman, Wijnaldum, De Jong, Van der Wiel, Fer, Castaignos, Bruma, Van Aanholt (?) en nog iets jongere: Kyle Ebecilio, Memphis Depay, Locadia, Zakaria Bakkali. ;)
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Labyad gekozen voor Marokko?
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, had hem er ook al uit ge-ninja-edit. :+
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Kongolo, Boy de Jong, Tony de Vilhena, Achabar.. oftewel de lichting die afgelopen jaar EK -17 won, zit genoeg talent in denk ik.
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Als ik zo kijk naar de namen waar we op kwamen, dan baar ik me wel een beetje zorgen over het aanvallende vermogen. We hebben veel verdedigers in huis, maar vooral op de flanken is het mager qua talent.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    We barsten ook van de middenvelders die er aankomen. Nieuwe naam die zich heel sterk ontwikkelt is Joeri de Kamps, eigenlijk pas vanaf vorig jaar echt opvallend geworden. Felle bikkel die ook nog passend inzicht heeft.

    Verder natuurlijk Klaassen en Bouy, maar die heb je al genoemd.
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Met Afellay en Elia hebben we twee toppertjes voor de komende jaren, Wijnaldum zou daar ook kunnen spelen. Zeker in het systeem die Oranje nu hanteert. En Ajax of Feyenoord zal vast wel nog een mooie buitenspeler produceren de komende jaren, Cabral ? Boerrigter? Wie zal het zeggen.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik weet het niet met Elia, of dat een toppertje wordt. Hij is leuk hoor, om soms in te brengen dan IMO. Heeft me nog niet zoveel overtuigd van 'top'.)

    Wel denk ik dat Afellay heel belangrijk kan worden (speelde steeds beter bij Oranje laatste tijd) en Wijnaldum misschien ook wel een leuke speler wordt voor de toekomst. Strootman is voor mij wel een zekerheidje voor de toekomst, die speler is echt geniaal. Die moet wel een basisspeler van Oranje worden als hij zo door blijft groeien. :eek:

    Cabral kan ook leuk worden, maar kan nog niet echt zeggen of hij 'zo' goed wordt, niet zo heel vaak gezien :).
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Nee, maar wie dacht van Robben toen hij bij Grunn een jaartje speelde dat hij de speler zou worden die hij nu is? Als mensen als Cabral en Wijnaldum de juiste keuzes maken (lees niet naar Real bijvoorbeeld) dan moet het normaal gesproken wel goed komen, denk ik. Ik ben niet zo bang voor de volgende generatie(s). Na elke (uitzonderlijk) goede generatie kwam de afgelopen jaren altijd weer een nieuwe. Waarom zou dat nu niet zo zijn? Terwijl nu juist er ontzettend veel eigen jeugd doorbreekt bij clubs, al dan niet door omstandigheden.
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Om echt top te worden mist hij denk ik pure voetbal intelligentie
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    In de spits zit het wel goed met Luuk de Jong en van Wolfswinkel. Op links heb je Elia en Boerrigter op rechts weet ik zo snel niet, Lens?
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    We lopen wel een beetje hard van stapel wat betreft Boerrigter. Vergeet niet dat hij ook al een jaar of 25 is en dat de huidige garde nog wel een paar jaar mee kan. Bovendien moet hij wel wat langer een hoog niveau weten vast te houden.

    Verder kan je je ook niet rijk rekenen heh, we moeten hopen dat al die talenten door gaan groeien en dat we een aantal spelers van wereldklasse hebben.
    In deze generatie hebben we Van Persie, Van der Vaart, Sneijder en Robben. We moeten hopen dat een aantal spelers doorgroeien naar zo'n niveau. Van wat ik zie denk ik meteen aan Narsingh en Maher en wie weet Castaignos. Wellicht in wat defensieve opzicht dan Strootman, Bruma, Van Aanholt of Denswil waar mensen lyrisch over zijn.

    Luuk de Jong vind ik in dat opzicht een twijfelgeval. Hij heeft niet echt exceptionele kwaliteiten in een bepaalde categorie, maar is over het algemeen goed in alles. Als hij ergens grote stappen gaat maken (moet hij wel weg uit Nederland). Kan het misschien een hele grote worden.
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Let wel dat dit EK in mijn ogen de laatste kans is voorlopig om een prijs te winnen met deze generatie. In 2014 zijn ze nèt allemaal over hun top heen.
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Dan hebben we Melvin Platje. _O_
     
  20. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Joeri de Kamps is inderdaad een blanke Davids.
    Heerlijke speler om naar te zijn door zijn vechtlust.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina