Het grote "Ik word/ben vader" topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Magical Elvis, 5 apr 2011.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Vanavond weer Gears 3 doen? :D

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik sluit af en ga die kant op! :)

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    veel plezier man! En sterkte voor je vrouw/vriendin :)

4. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Brengt weer die spanning op van 3 maand geleden, klotsende oksels in de auto met een vrouw die op het punt van bevallen staat! Had ik toen maar een blauwe zwaailamp!

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Damn, tof hoor Anubis. Awesome gast. _O_

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    bevalling hebben wij thuis geprobeerd. Wilde niet en toen met de ambulance naar het ziekenhuis. Volgende ochtend is ze met de nodige weerstand van het ziekenhuis naar huis gegaan (maar 14 uur gebleven)

Daarna erg gemakkelijke jaren gehad. Logan viel in slaap tussen 1900 en 2000 en werd dan pas om 0700 weer wakker. Fles geven en hij viel weer 2 a 3 uur in slaap. Dit heeft ie 2 jaar volgehouden :D

7. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Bij onze eerste (Aidan, spreekt uit als eden) ging het ook vrij makkelijk.
    na 15 weken sliep hij van 19:00 tot 07:00.

Mijn jongste (Julian, spreekt uit zoals je het zegt en niet op zijn Engels) is het een ander verhaal. Na een zeer snelle bevalling bleek al snel dat zijn schouder nek en ribben vast zaten door de bevalling. Lopen nu bij een manueel therapeut die dit hopelijk gaat verhelpen. Verder heeft hij last van een zogeheten verborgen reflux. Dit houd in dat hij maagzuur op boert en dat is heel erg vies natuurlijk (en een rennie is bij deze leeftij geen optie). Maar we zijn nu bijna 13 week verder en slapen begint te komen, hij slaapt nu van 23:00 (laatste fles) tot 06:00 - 07:00 (en vanochtend zelfs 07:15). Je begint er aan te wennen en ben de drama's van de eerste weken alweer vergeten!

8. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    @Allen, dank je wel!

Zit nu in de trein, gelukkig is het maar een half uurtje voordat ik thuis ben.

Man o man wat een adrenaline! Kan me niet concentreren en ben helemaal hyper! Zodra ik thuis ben, zal ik dat natuurlijk niet laten blijken, moet de rust bewaren voor ons drieen :)

9. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    hehe mooi man! helemaal hype! Zorg dat je idd rustig blijft, na de geboorte mag je alles eruit gooien. Zorg dat je je vrouwtje helpt tijdens de bevalling!
    Nogmaals heel veel succes en sterkte!

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    voor hetzelfde geld duurt het nog 12 uur. Ik heb nog gegamed overdag (kan me het vechtspel niet meer herinneren). Maar goed waren ook allemaal mensen aanwezig (mijn ouders, haar ouders etc)

ben je trouwens bij de bevalling? Ik heb wel de navelstreng doorgeknipt maar niet gezien hoe hij er echt uit kwam.

Dit nadat ik had gelezen dat dat een averechtse werking kan hebben op je sexleven :+

11. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    heb bij de eerste niks gezien, en met veel plezier de tweede gemaakt! hahah
    Maar bij de tweede moest ik meehelpen omdat het zo snel ging. Toen wel iets meer gezien (plus dat mijn vrouw direct naar de ok moest voor algehele renovatie)

12. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    @Kevf

Ja, ik zal er zeker bij zijn, maar ik zal me achter mijn vriendin gaan positioneren ;-)

Ik hoef de geboorte van de voorkant niet te zien hahahahaha

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, dat valt wel mee. Dat je de eerste maanden geen sex hebt en dat zelf ook niet wil komt gewoon door de vermoeidheid en de verandering in je leven. Je vrouw moet voorlopig weer de oude zien te worden en dan gebeurt het vanzelf wel weer.

Ik was er gewoon bij, en je bent echt niet bezig met je sexleven hoor. Die poes heeft dan een hele andere functie en je ziet het ook niet als je grote vriendin waar je zoveel genot aan hebt beleeft. Nee, je hebt groot respect en je zult nooit meer denken dat je leuter weleens te groot zou kunnen zijn voor een poes. Dat dan weer wel.

Edit, en ik kan niet meer normaal qouten???

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    @Cyrax !

Hahahaha, dude thx 4 tha humor! Je hebt helemaal gelijk, mbt vermoeidheid, hoe je in het leven staat etc.

Wellicht neem ik een kijkje als ik nieuwsgierig genoeg bent.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik was er dus ook gewoon bij, maar heb dat stuk niet up close and personal bekeken :)

eerste maanden? Dat was in mijn geval toch echt veel korter . Maar goed we waren ook <20 jaar

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb alles gezien, van voor naar achter. Het deed me niks, ik werd er niet bang van, ik heb de jongste zelfs aangeraakt toen ze er nog helemaal inzat maar je het hoofdje wel kon zien bij de exit. Dat was best vet hoor.

Ik zat op mijn werk toen Lisa, de jongste, aan haar reis begon. Ik werd gebeld en moest vanuit A'dam naar Almere komen met de auto. Ik was in 17 minuten in Almere, kwam aan en mijn vrouw liep heen en weer. Ze had nog niet eens de verloskundige gebeld :D. Die heb ik direct gebeld (= een goede vriendin van ons, dat scheelt ook) en die was er heel snel. Mijn vrouw had al volledige ontsluiting, ik wist dat en de verloskundige ook, maar dat hadden we maar even niet gezegd totdat ze rustig lag en alle spullen waren gepakt.

Binnen 40 minuten was die kleine donder er. Grote bruine ogen, schitterend..... Je hebt geen tijd om rustig na te denken, je hebt er ook geen controle over. Je kunt het alleen over je heen laten komen.

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

18. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    mooie verhalen, leuk om te lezen hoe anderen het meegemaakt hebben!
    stel papa's hiero!

19. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben bijna thuis en ik hb me toch een partij trek! Heb nog niks gegeten vandaag !!!!

@Lircky, misschien atraks nog wat lego alvast bestellen :) en is dat je eigen porsche? Zo ja, danheb je de mooiste model!

Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  20. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    HAhaha beginnen met Duplo he! Vinden zwangere vrouwen mooi, als zij liggen te bevallen dat jij rustig even een broodje eet. of een kopje heerlijk geurende cup a soup!

Deel Deze Pagina