Het grote "Ik word/ben vader" topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Magical Elvis, 5 apr 2011.

1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    @AnubisNefer Succes kerel, geniet van elk moment... ik ben ook elk moment aan de beurt :)

Haha wat een geweldige verhalen hiero, en wat nog leuker is.... IK WORDT elk moment vader van een kleintje \o/ Mijn vriendin is de 16e uitgerekend dus het mag nu al komen eigenlijk :) Het is zo verschrikkelijk spannend allemaal, ik kan er slecht van slapen want ja wat gaat er allemaal gebeuren he ;)

De afgelopen maanden heel veel dingen aangeschaft voor de kleine, gelukkig wel in stapjes anders ziet onze bankrekening er wel heel somber uit haha...

Het is alleen voor ons wel heel erg tegenstrijdig en raar, aangezien mijn vader begin april op 61 jarige leeftijd plotseling overleden is. Dit is voor mij en broertje (BigKabuto) heel erg zwaar en ik ga het er ongetwijfeld nog erg zwaar mee krijgen wanneer hij/zij geboren wordt. Mijn vader heeft gelukkig wel de foto's en eerste echo in video gezien. Maar toch het is zo vreselijk jammer:'-(

Gelukkig gaat alles goed met mijn zwangere meisje, dus het gaat gewoon goedkomen en we streven naar een bevalling thuis :cool:

Nu nog een leuke baan vinden en dan kan ons gezinnetje beginnen ;)

En old fashioned of niet... wij weten niet wat het wordt\o/

Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Duplo? Hahaha, nee joh... Mijn kind wordt een fast-learner, kan niet anders met ons gezamenlijke IQ :+

@Titan1980 ,

Dank je wel, jullie ook sterkte!

Ook wij weten niet wat het wordt, heb me handtekening al aangepast. Heb geen Lizza ingangen meer :D

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan niet in je beurs kijken maar al dat spul wordt legio aangeboden op marktplaats en trust me je staat er vaak van te kijken:

jij geeft 50E uit aan een stuk speeldgoed, maar je kleine vindt dat plastic beertje die die heeft gekregen van je neefje a 1 euro veel leuker :+

4. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat zeiden me ouders ook al over mij, totdat ik een NES wilde. Thx 4 tha tip!

5. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Leuke tijden tegemoet gast!

ik kan me niet voorstellen hoe zwaar het is om je vader te verliezen helemaal voor zo'n mijlpaal! Hij kijkt mee en zal er zijn voor je kleintje (ben niet spiritueel of godsdienstig maar daar geloof ik in)! Sterkte thuis!

6. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Ga je nou mijn handel verzieken, Pipo ;)

Maare serieus kijk maar eens op onze site en vergelijk maar eens met de officiele speelgoed winkels. DAT zal je verbazen ;)

7. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, heb eroverheen gelezen, excuus :'-(

Sterkte beide! En wat Lircky zegt geloof ik ook sterk in.

8. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Lachen man, zoek je nog personeel? Ik heb een gewerkt in een te gekke speelgoedwinkel in Groningen, helaas is die weg nu omdat het niet meer uit kon maar wat een te gek werk was dat zeg... ik zou bijna een moord doen om weer speelgoed te mogen verkopen :)

9. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    @Lircky,

Is dat jou Porsche? Zo ja, dan heb in mijn ogen de mooiste model!!!!

10. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  11. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ze zei twee dagen geleden dat ze zwanger is, maar sindsdien is ze nergens te vinden en zit ze volgens haar ouders bij een vriendin. Dus ik zit hier in complete shock, want ik weet niet of ik wel of niet vader word. Ik ben bijna 18 jaar en woon nog bij mijn ouders, dus ik weet niet hoe ik het zou moeten oplossen wanneer ik halsoverkop vader word.

12. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb qua tijd van het jaar met allebei mijn jongens mazzel gehad. De eerst in augustus en de tweede eind juni. Ik werk in het onderwijs dus ik heb van allebei op mijn gemak kunnen genieten, zonder de stress dat ik weer moeste werken.

De bevalling van de eerste was een lange, begon op een zondag om 8 uur 's ochtends en hij is uiteindelijk op de maandag erop om 11.00 's avonds geboren. We wilden in een kraamhotel bevallen, maar de baby had in het vruchtwater gepoept en dan kan je meteen door naar het ziekenhuis. Uiteindelijk was de hele bevalling heel bijzonder en mooi om te zien. Alles gezien en ook de navelstreng doorgeknipt. We waren wel allemaal kapot inc. Midas, mijn oudste zoon. Het gevoel om voor het eerst je kind vast te houden is trouwen zo intens.....daar schieten woorden tekort, dat gaat echt zo diep.

Eind juni van dit jaar is de tweede geboren. De weeen begonnen maandag ochten rond een uur of 4 en het ging supervlot. Om een uur of 8 kwam de verloskundige en heeft de vliezen gebroken, ook deze had in het vruchtwater gepoept. In de auto en naar het ziekenhuis. Ook hier ging het nog steeds vlot en de voorspelling werd gedaan dat het wel rond een uur of 2 's middags geboren zou worden. Toch liep het niet zoals het zou moeten, het bleef maar duren en duren en uiteindelijk is er een echo apparaat bijgehaald. De kleine bleek tijdens de weeen gedraait te zijn en lag nu met zijn neus naar boven (sterrekijker) en kon niet op de natuurlijke manier naar buiten. Er is toen door de gynaecoloog besloten om een spoedkeizersnee te doen. Toen ging het erg snel. Voordat je het weet wordt je vrouw meegenomen en werd ik in een artsenpak gehesen. Naar de operatie kamer waar je een hele hoop mensen allerlei kabels en naalden in je vrouw aan het prikken zijn. Gelukkig kon ik wel bij haar zijn en waren we ondanks alles toch redelijk ontspannen, met dank aan het ziekenhuis personeel.
    Mijn vrouw werd op de tafel gelegd, doekje eroverheen, even snijden en je ziet je kind. Ik heb trouwens ook met de keizersnee meegekeken. Dat is ook erg bijzonder :).
    Toen de kleine eruit was werd het meteen goed onderzocht (alles was en is nog steeds goed) en mocht ik de navelstreng doorknippen. Was erg vreemd, want de navelstreng was allang doorgeknipt bij de keizersnee, maar ach, het gaat om het idee. Snel de baby bij de moeder gelegd en meteen met beide gaan knuffelen.
    Ook bij de tweede weer dat intense bijzondere gevoel. Dat is gewoon mijn zoon, ik ben weer papa. Noah is geboren.
    De tijd daarna was wel heftig, mijn vrouw kon niets doen door de buikwond. Pas na een week of 4 kon ze iets. In die tijd was ik overdag met de oudste bezig en tussendoor de jongste verzorgen en op gezette tijden aankoppelen aan zijn moeder.'s Nachts hetzelfde. Heb niet veel geslapen in die periode.....en ik zou het zo weer doen.

Anubis succes jongen, je gaat het bijzonderste moment uit je leven meemaken....en Titan ook...

13. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    ook een sterrekijker! Onze tweede ook, en wel natuurlijk geboren (daarom ook de renovatie op de OK helaas)

14. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Geniet van de tijd samen met je vrouw/vriendin en kind. Zoals clichématig iedereen zegt: "De tijd gaat zo hard" klopt helemaal. Inmiddels is mijn zoon alweer 4 maanden terwijl de geboorte en de dagen erna als de "dag van gisteren" lijken. Bizar gewoon...

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je hebt 'zwanger' en je hebt 'zwanger'. Is ze over tijd? Of echt al een paar maanden heen

check dit anders

http://www.erishulp.nl/index.php?paginaID=16

en aangezien jullie haar geeneens kunnen vinden lijkt me dit geen basis voor het kind. Je verantwoordelijkheid nemen kan beide kanten op :)

16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet het niet. Ze had het er twee dagen geleden over: 'Ik ben zwanger en ik weet niet hoe ik het moet oplossen'. En weg was ze. Maar abortus zit ik ook aan te denken, want verantwoordelijkheid moet inderdaad van twee kanten komen.

17. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ja weer een verhaal man! Zou eerst maar eens zorgen dat je in contact komt met haar! En anders maar gewoon naar haar ouders bellen! Gaat ook om jou he!

18. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    \o/

Wij zijn de trotse ouders van een beeldschone dochter geworden....

Haar naam is: Caelin Alaina

Vanochtend om 06:45 is zij gezond en wel geboren. Ben nu sinds gister 06:30 wakker en bikkel vrolijk verder. :D

19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    En hoe hoort men dat uit te spreken?

Edit://

En nog gefeliciteerd natuurlijk!

Laatst bewerkt: 8 okt 2011
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983