@AnubisNefer Succes kerel, geniet van elk moment... ik ben ook elk moment aan de beurt
Haha wat een geweldige verhalen hiero, en wat nog leuker is.... IK WORDT elk moment vader van een kleintje \o/ Mijn vriendin is de 16e uitgerekend dus het mag nu al komen eigenlijk
Het is zo verschrikkelijk spannend allemaal, ik kan er slecht van slapen want ja wat gaat er allemaal gebeuren he
De afgelopen maanden heel veel dingen aangeschaft voor de kleine, gelukkig wel in stapjes anders ziet onze bankrekening er wel heel somber uit haha...
Het is alleen voor ons wel heel erg tegenstrijdig en raar, aangezien mijn vader begin april op 61 jarige leeftijd plotseling overleden is. Dit is voor mij en broertje (BigKabuto) heel erg zwaar en ik ga het er ongetwijfeld nog erg zwaar mee krijgen wanneer hij/zij geboren wordt. Mijn vader heeft gelukkig wel de foto's en eerste echo in video gezien. Maar toch het is zo vreselijk jammer
Gelukkig gaat alles goed met mijn zwangere meisje, dus het gaat gewoon goedkomen en we streven naar een bevalling thuis
Nu nog een leuke baan vinden en dan kan ons gezinnetje beginnen
En old fashioned of niet... wij weten niet wat het wordt\o/
Klik om te vergroten...