De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    2 maanden is 23 november. Dat 'protest' smsje van hi om 2 maanden eerder nog te mogen verlengen heb ik toen gebruikt. Dan zou ik dus nog even moeten volhouden met het onding wat ik nu nog heb.
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Jup dan moet je nog even 2 maanden met je huidige telefoon blijven bellen. Maar goed, je hebt nu wel de tijd om je even goed te oriënteren voor je nieuwe abonnement;)
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    [​IMG]

    Dinsdag 4 oktober is Apple media event. Voor de liefhebbers enzo ;)
     
  4. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Zijn er meer mensen die vandaag slechte verbinding hebben met hun iphone / t-mobile?
    Bij mij en bij enkele vrienden van me in Arnhem is het echt bizar!
     
  5. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag al de hele dag geen verbinding met mijn HTC Desire HD, omgeving Arnhem. In mijn oude toestel doet hij het prima dus het ligt in ieder geval niet aan de provider..
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb mijn Desire Z binnen, 20x beter dan mijn Wildfire. _O_
    Wel redelijk groot, though. 8)
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Heb nu zo'n bb met 3.5 jack voor headset, maar die bijgeleverde headset is echt verrot. Waar kun je nou een beetje een fatsoenlijke headset (dus met mic) vinden?
     
  8. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, geen iphone 5. Vriend van me had helemaal een samsung Galaxy S2 met nog voordelig abonnement bij Vodafone gekocht zodat hij niet met die nadelige voorwaarden zat als de nieuwe iPhone zou uitkomen. Nu komt er alleen maar een iPhone 4S uit :lol:
     
  9. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee hoe ik .mkv kan afspelen op mijn Android phone?
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoezo haak jij nu al af? :'-(
     
  11. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Binnenkort ga ik ook een Windows Phone aanschaffen, maar is het toch wel waard om te wachten op de nieuwe Windows Phone 7.5 (mango) toestellen?
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja dat is het waard, hoewel het niet heel veel uitmaakt want je kan ook gewoon een first-gen WP7 toestel upgraden naar Mango. Het enige wat je dan niet hebt is Nederlandse T9 (de tekstcorrectie) en Nederlandse SMS Dictation (met je stem sms berichten inspreken), er komen vele verschillende merken aan de eerste twee met de launch zijn de Titan en Radar van HTC.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  13. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Dank u! Ik denk dat ik dan maar tot eind deze maand wacht. Hopelijk zijn er dan wat Mango telefoons beschikbaar.:thumbs:
     
  14. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Is vandaag nou de laatste dag dat de Galaxy telefoons verkocht mogen worden of is daar in de tussentijd al vera\ndering in gekomen?
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Samsung heeft een update doorgevoerd die de manier van scrollen veranderd. Hierdoor maken ze geen inbreuk meer op het patent van Apple en zodoende mogen ze de galaxy telefoons gewoon blijven verkopen;)
     
  16. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ah ok mooi. Dan hoef ik niet nu al te gaan kijken. Dankje.
     
  17. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik mijn LG Shine kwijtraakte, ben ik naar de Appie gegaan en effetjes een telefoontje van 20 euries gekocht (20 euro btg erbij ftw?). Lekker old skool.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Heeft iemand tips voor sim-only abonnementen? Mijn 1-jarig contract verloopt binnenkort en ik wil het liefst verlengen met een voordelig, klein abonnement waarbij ik wel mijn 3G kan behouden. Ik heb niet veel nodig, maar ik vind de sim-only opties nou niet echt voordelig. Ik kan ook verlengen bij Hi met dezelfde voorwaarden, maar volgens mij verlies ik dan mijn internetbundel. Daar ging het me nou net om. :+

    Mijn eerste factuur stond overigens gedateerd op 20 oktober 2010. Beetje vreemd dat ik tot nu toe nog niets van Hi vernomen hebt omtrent het aflopen van mijn contract...
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2011
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Hier heb je meestal heel goedkope abonnementen, alleen nu geen sim-only met internet+bellen+sms (volgensmij moet je moet wel een abbonoment hebben op de Veronica maar ze hebben de zelfde aanbiedingen ook bij oa anwb).
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Misschien is Simyo wat voor jou
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina