Ik heb sinds maandag of dinsdag ook geen host migration meer gehad, maar wel lag, terwijl ik dat met dedi servers on nooit heb. Kan aan mij liggen dus, maar las op EPIC forum dat er veel meer mensen met lag waren (en Maddmonkey hier en ik geloof een paar anderen dus ook).
Gisteren en vandaag eigenlijk alleen maar lag-vrij gespeeld, tot de match hievoor, maar internet was opeens 10x zo traag als normaal, voor zo'n 5 minuten. Nu wel weer normaal zo te zien.
En over die weapon stats, inderdaad, die bijgeleverde video deed echt zo van 'wat zeuren jullie nou, die Sawed-Off maakt minder kills dan Gnasher. Maar als je die stats goed interpreteerd dan zie je dat die veel effectiever is, logisch, als ik met Sawed-Off speel dan haal ik zonder al te veel moeite heel veel kills, met de Gnasher kost dit meer moeite.
Toen net ook bericht ontvangen van zo'n Sawed-Off gast die ik constant versloeg met mijn Gnasher, 'u noob go play pokemon u might be good t that'. Hem uitgenodigd voor een 1v1 maar nee hoor, dan blijft het stil.
Laatst bewerkt: 14 okt 2011