1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff... Forza 4-wisselforum. Moet niet gekker worden.

Gears 3 GOTY, nu is 't voor mij zeker.

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ach, die drukte die nu voor Gears is kan makkelijk in een of twee topics. Krijgt Forza ook de eer die het verdiend. ;)

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    barriers zijn het makkelijkst om te halen een ook het handigst in je gehele verdediging. Tip om het snelst te doen: speel met 5 man en laat iedereen zijn geld aan jou geven (LT en dan B drukken) en dan kan je overal barriers neerzetten :+

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat is misschien het makkelijkst, maar lijkt me lastig om zo ff 4 man op te trommelen. :9

Gewoon alleen op casual gaat hartstikke snel.

5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds maandag of dinsdag ook geen host migration meer gehad, maar wel lag, terwijl ik dat met dedi servers on nooit heb. Kan aan mij liggen dus, maar las op EPIC forum dat er veel meer mensen met lag waren (en Maddmonkey hier en ik geloof een paar anderen dus ook).

Gisteren en vandaag eigenlijk alleen maar lag-vrij gespeeld, tot de match hievoor, maar internet was opeens 10x zo traag als normaal, voor zo'n 5 minuten. Nu wel weer normaal zo te zien.

En over die weapon stats, inderdaad, die bijgeleverde video deed echt zo van 'wat zeuren jullie nou, die Sawed-Off maakt minder kills dan Gnasher. Maar als je die stats goed interpreteerd dan zie je dat die veel effectiever is, logisch, als ik met Sawed-Off speel dan haal ik zonder al te veel moeite heel veel kills, met de Gnasher kost dit meer moeite.

Toen net ook bericht ontvangen van zo'n Sawed-Off gast die ik constant versloeg met mijn Gnasher, 'u noob go play pokemon u might be good t that'. Hem uitgenodigd voor een 1v1 maar nee hoor, dan blijft het stil. :emo:

Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Huh? Ik wacht maximaal een halve minuut. Man, ik start de game op en binnen een minuut na opstarten zit ik in een match.

7. knakkieworst

knakkieworst Gearhead

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom wel eens mensen tegen die met (lijkt) zijn tweeen op 1 xbox online (versus) spelen onder dezelfde gamertag:

gamertag
    gamertag(1)

Hoe kan dit?..

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dat is een guest speler. Druk op (Y) en er gaat een wereld voor je open. Je kunt dan met twee spelers online knallen.

9. knakkieworst

knakkieworst Gearhead

Leuk Bevonden:
    0
    "activated controller that is not signed in on Xbox live, would like to switch to a local party"

kan dus alleen private :\

10. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Kan ook online! Moet je alleen eerst ff je 2e controller in het hoofdmenu in signen als guest. Als het goed is kan je dan gewoon online spelen

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dit dus. Ik heb het al zo vaak gedaan.

12. knakkieworst

knakkieworst Gearhead

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het lukt al tnx! ik moet blijkbaar 2x op (Y) klikken voor Guest profile er komt te staan.

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    nice torque bow weekend :D

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Torque Bow weekend is echt tof! Ik dacht dat ik vrij slecht was in dat ding. Maar heb alleen maar MVP's gehaald met K/D boven de 3.0 dus het valt nog mee.

Je merkt ook weer met die torque bow hoe slecht het niveau van die spelers wel niet is. Heb ik een dikke score verlies ik alsnog omdat er mensen 3-11 hebben etc.

15. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Echt nice hoe je met die torque bow event je medals kan boosten :D
    en ook hoe slecht de andere zijn gewoon bizar 8)

Gelijk maar 10 kills en 0 deaths ribbon gehaald :cool:8)

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    welke medals dan :confused:?
    kills met starter weapons lukt al gelijk niet en zo zijn er wel meerdere die je niet gaat halen door alleen maar torque bow tag te spelen.

17. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben zo'n slechte medespeler in Torque Bow Tag 8) Ik kan gewoon echt niet met dat ding omgaan, had net gewoon een match met 1 kill en 9 deaths ofzo. Guess dat dat m'n eerste en meteen m'n laatste potje TBT was :lol: Daarna weer lekker Beast gaan spelen, ik own met de Wretch :D

18. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    explosive, headshot en mapbased wapens.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mja daar was ik al aardig ver mee.

20. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Heb hem eindelijk binnen!

Gisteren wat campaign gespeeld en net wat versus maar wat is er gebeurd onder de spelers?

Down ik iemand dan is het bijna een race om hem nog te kunnen killen! Doe je toch niet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina