En 't is toch Super als je als gamer kan genieten van zowel een dungeon crawler als DS als van een RPG zoals Skyrim ! Dat is tweemaal raak en dubbel zoveel gameplezier voor een lange lange periode, want ook al komen er wel wat RPG games (en aanverwante vormen van het RPG genre!) op de markt, toch zijn de échte pareltjes imo erg schaars!!
(maar ja, ik speel dan ook voornamelijk games met een RPG inslag, maar voor mij géén shooters, ook al hebben ze veel rpg elementen! )
Vraagje over Dark Souls :
1) ik lees heel wat op het forum van 'preparetodie' dat er gamers zijn die de game terug verkopen omdat de Multy Player mode het niet goed doet (of zoiets) ... !
Maar ik vraag me af of gamers op dit forum die DS spelen ook zoveel last hebben van "Summoning Failed" etc ... ?
En :
2) Speelt iemand DS soms ook eerst geheel uit op Single Player mode, dus zonder 1 keer online te gaan? En zo ja, wat is je ervaring?
Ik vraag dit omdat ik géén gold Lidmaatschap heb (Xbox) en dus vermoed dat ik enkel via het betalen van zo'n Gold Lidm. games kan spelen die online connctie vereisen! stom, want ik speel té weining MP games, zo ik vind het beetje weggegooide centen om zo'n Gold Lidm. te betalen !
Dus ik wens Dark Souls offline (SP mode) te spelen, van begin tot einde !
O Yeah, I'm Prepared to Die a Lot and I'm Prepared to Kill ... maybe hahahahhaa !!
Laatst bewerkt: 14 okt 2011