[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    vanavond ff de game kopen

    installeer die option file dit jaar niet, het spel(lees: laden,afsluiten etc) werd hierdoor zooo langzaam
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Hoe groot is je USB stick?
    Moet min. 4 GB zijn.
     
  3. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan het tot een zekere zin bepalen, hou je hem echt tot het einde in dan geeft ie bij mij een harde pass, alleen is tot het einde gewoon altijd te hard dus komt hij bij de verkeerde. Van 10% tot 50% van het balkje is gewoon zoveel verschil. Korte passjes lukt bij mij wel altijd goed, alleen je weet gewoon niet wanneer je iemand nou straks inspeelt of niet.

    Ik speel Professional, gaat redelijk tot nu toe, speel met Ajax en heb al wel wat leuke wedstrijden gehad. RKC een keer met 5-0 over de knie gelegd. In de Champions League zit ik bij Barca, Basel en Sint Petersburg. Twee keer gewonnen, en twee keer verloren. Eén keer tegen Barca verloren met 5-0.... dat was echt te erg voor woorden. En tegen Sint Petersburg 3-1 verloren maar was wel 3x beter, 65% balbezit en rond de 14 schoten op doel, alleen ging er niks in. Vind trouwens die gesprekken met die spelers en je assistent wel een beetje eentonig worden.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oh wacht, het gaat hier de hele tijd om de logo's van de Bundesliga en Npower. De shirts van de Bundesliga komen pas later? Gewoon zin gekregen om PES te verkopen. :lol:
     
  5. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoe speel je met Ajax dan? 4-3-3? en hoe ziet je spelopbouw eruit? Ik moet echt heel veel moeite doen om van Rkc en of VVV te winnen|:- Creeer gewoon geen kansen. Mischien ligt het aan me tactiek? Hoe heb jij alles ingesteld kwa tactiek? Steun medespelers veld breedhouden enz.

    En hoe creeer jij kansen? via de vleugels? combinaties door het midden?
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ja geloof ik wel ja?
    Ik zal vanavond nog eens kijken...
     
  7. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de standaard opstelling van Ajax ook redelijk irritant. Ik speel 4-3-3 met de punt naar voren. Met één defensieve middenvelder, Jansen of Enoh, en een controlerende Eriksen of Jansen. En dan met een aanvallende middenvelder, Ganso of Eriksen, gekocht van Santos.

    Qua tactiek heb ik voor de rest niet veel veranderd, mijn vleugelspelers staan wel redelijk diep en breed. Ik speel ook op balbezit en probeer de bal rond te tikken. Passen heb ik nu ook een beetje onder te knie. En altijd proberen te schieten met het goede been van een speler, dus Jansen met links, Eriksen rechts etc.. Jansen en Eriksen kunnen trouwens heerlijk van afstand schieten.

    Creeer me kansen meestal door rond te tikken op het middenveld en vaak zie ik dan bijv. van der Wiel opkomen en dan geef ik simpel een voorzet. Speel ook via Sigtorhson aan, is erg sterk aan de bal en dan zak ik een beetje uit zodat één van mijn vleugelspelers een gat in kunnen duiken.

    Zeker tegen mindere teams moet je gewoon te bal rustig rond tikken, komen de kansen vanzelf, vaak als ze de bal dan hebben leveren ze hem zo vanzelf weer in ;)
     
  8. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx ga het proberen:) Meestal gaat het zo bij mij. Ik wil te snel naar voren met het gevolg dat ik er niet doorkom en balverlies heb. raak gefrustreerd en ga dan te snel druk zetten en wordt weggetikt.

    Alleen gaan bij mij de Back niet automatisch mee naar voren, ik moet dat altijd via de andere stick doen. Trouwens ik heb nooit de ruimte om uit te halen met mijn Middenvelders. Mischien als ik wat meer de rust houd en meer rondtik dat ik dan de ruimte krijg om eens uit te halen. Ga het proberen:).
     
  9. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de option files geinstallerd. Thnx Tyrant! Maar het laden in pes (hoofdmenu) duurt nu veel langer. Is dit gewoon de consequentie van option files of heb ik toch iets verkeerd gedaan??

    Sent from my HTC Desire using Tapatalk
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Tja dat is de keerzijde van de munt ja :p
    Sowieso moet je wel even de game installeren op je HDD, dat scheelt weer iets.
     
  11. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok thnx. Ga ik gelijk ff doen!

    Sent from my HTC Desire using Tapatalk
     
  12. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoor echt heel veel negatieve geluiden hier op het forum. Ik zit echt te twijfelen daardoor of ik hem moet halen of niet. Ik vond PES 2011 erg tof, is hij slechter of beter geworden?
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Heb je bij jouw profielsettings de assists ook uitgezet (passing, shooting, crossing en automatic tackle/clearance)?

    Ik vond het in het begin ook lastig, maar je moet echt kijken naar je spelers. Ik merk bij Ajax dat Sigthorson erg sterk met het hoofd is. Eriksen, Jansen en De Jong hebben een aardig schot in huis. Van der Wiel komt goed mee op, dus dan is het erg effectief om voor te geven (op Sig) en eventuele afvallende ballen hard op doel te schieten...

    Gaat mij steeds beter af moet ik zeggen. Ook het verdedigen. Super irritant soms nog, maar meestal stap ik wel goed in.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb PES 2011 niet echt gespeeld, vond die te houterig. Vind deze wel lekker spelen. Daarom heb ik toen ook direct besloten dat ik hem zou kopen ipv FIFA.

    Ik sta er sowieso wat neutraler in, omdat ik 2011 amper gespeeld heb. Ik vind hem top en tjah... sommige dingen zijn wennen (zoals het verdedigen). Het passen is ook wennen, maar gaat bij mij ook steeds beter. Speel wel manual, anders heb ik het gevoel dat de CPU voor mij bepaalt waar ik naartoe pass en met welke snelheid. Op manual heb ik het gevoel dat ik het zelf veel meer onder controle heb, al doet de bal dan soms toch nog dingen waarvan ik denk??? Mzz... passte m toch echt hard...

    Overall gezien is het gewoon wennen en leren. Went vanzelf. Ik heb FIFA12 ook gespeeld en dan passen spelers soms ook totaal de verkeerde kant op. Maargoed, die staat dan ook niet geheel op manual.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  15. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan wel leven met een paar passes die niet kloppen per wedstrijd, als het maar niet constant is. Ik vond de demo gewoon heel chill spelen, is hij heel anders dan de demo?
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    IMO was 2011 echt heeeel vet. Echt de beste PES so far.
    Maar als je de demo vet vond vind je 2012 beter.
     
  17. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin ook beter door te krijgen hoe je moet schieten, namelijk LS gewoon bijna recht omhoog voor links en bijna recht omlaag voor rechts. Eerst richtte ik echt op doel maar dan ging alles op de keeper.
     
  18. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren! Dringende oproep!!! Ivm editten! Wie weet ook alweer die geniale website met alle opstellingen foto's ed van de spelers van de jupiler league?? Alvast bedankt!
     
  19. KingstonWoody

    KingstonWoody Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik de game sowieso erg traag vind binnen de verschillende menu's. Zeker wanneer je online kiest en dan moet wachten dat je je profiel kunt kiezen.. Dat duurt soms een dikke minuut tot ruim 2 minuten.

    Overigens had ik de Duitse versie al 14 dagen eerder en het spel is echt gewoon precies hetzelfde. Alles wat ik gesaved had en mijn voortgang in de trainermodus was gewoon bewaard gebleven. Van online had ik het niet anders verwacht maar voor de offline spelmodus vond ik het wel opvallend..
     
  20. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zet eigenlijk ook heel weinig druk, zeker niet als ik de bal verlies op de helft van de tegenstander, of ik moet echt een goede kans zien om iemand onder druk te zetten.

    Vaak passt de CPU zelf verkeerd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het verdedigen ook nog niet helemaal door heb, het is echt verdomd moeilijk om goed te happen.
     

Deel Deze Pagina