[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wow, wat een super super race van Button!!! \o/ Zo strak gereden. Zat er aan te komen, want Button zat er het hele weekend zo goed bij. Daarnaast heeft is hij zo lekker bezig de laatste GP´s. Duidelijk de man bij McLaren nu, niet Hamilton. Hij wou deze ook zo graag winnen, vind het daarom ook zo tof.

En Alonso, tja, ook weer zo strak gereden! Hij perst echt het maximale plus wat extra uit de Ferrari, super gedaan.

Vettel heeft de titel netjes binnen gehaald. Vettel is niet mijn coureur, Red Bull is niet mijn team, maar vind het wel leuk voor hem, goed gedaan.

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Senna is slecht. Dat Heidfeld daarvoor weg moest. Ze zeiden bij Renault dat Heidfeld achter de schermen goed was. Dat zie je nu ook wel terug als je kijkt naar hoe ver Renault weg is gezakt. Dat je hem weg doet, kan maar dan niet Senna halen :emo:

Ook wel knap gereden van Perez. Ondanks het puntenverschil heb ik toch meer vertrouwen in hem dan in Kobayashi.

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Perez heeft inderdaad superstrak gereden! Verder leuk voor Vettel dat hij op Suzuka én op het podium de titel pakt. Toch wel het mooiste circuit om het te doen. :) En vandaag werd weer eens duidelijk gemaakt wat de absolute top 3 van dit seizoen is. Button reed foutloos en Alonso doet ook echt geweldige dingen in die Ferrari.

En 'what could have been':

:+

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vette pic. :)

5. JeePee

JeePee Guest

Bij z'n eerste overwinning na dat incident liet hij die vinger zien. Dat heeft 'ie vastgehouden, tot ongenoegen van velen. Speciaal voor hun, 2 vingertjes:

:cool:

6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Tenminste wat afwisseling. :9

Vond deze ook vet;

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Entry list van de V8's voor Gold Coast 600 bekend.
    Net zoals bij Bathurst en Phillip Island moeten de "echte" rijders samen rijden met iemand van buiten de series. Dan krijg je altijd mooie lijstjes. :)

Ik ga voor Lowndes met Priaulx :)

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Niet voor Whincup met Bourdais? Die zijn nog sterker imo.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die ook. Maar schat Priaulx iets hoger in dan Bourdais in een Touring wagen. :)

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat is zo ja, maar Whincup is weer sterker dan Lowndes.

11. JeePee

JeePee Guest

Acht ex-F1 coureurs? Netjes!

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Remco

Remco Guest

Hey Hybrid, zou je je niet eens melden in het King Of The Mile spel? 8)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wist geeneens dat ik meedeed.
    PM was wel handig geweest.

Edit: Zie nu dat me inbox vol is.

15. JeePee

JeePee Guest

For those who wonder: zelfde tijdens als vorige week.

Kwalificatie morgen om 07:00, de race zondag om 08:00.
    Mclaren looks good hier. Lijkt geen walk-over voor Red Bull te worden. Bandenslijtage wordt gigantisch geschat. Sommige gaan uit van een 5-stopper!

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als het niet regent. :)

17. JeePee

JeePee Guest

Mooie kwalificatie! Prachtige ronde van Hamilton, maar ook zeer strak van Vettel. Had niet gedacht dat hij er nog zo kort op zou zitten. Wel jammer dat Reb Bull niet elke pole van het jaar heeft. Dat is volgens mij nog nooit voorgekomen :p

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Fuck heb ik het weer gemist! Gelukkig neemt m'n schoonvader het altijd op, dus kan ik het vanavond nog even terugkijken. Valt me wel op dat de ferrari's echt op grote achterstand staan. Eens kijken wat ze daar morgen aan kunnen doen.

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi om te zien dat Lewis gewoon het hoofd koel houdt en ingetogen reageerde. We zullen zien morgen.

20. JeePee

JeePee Guest

Echt prachtig inderdaad! Lijkt me ook geweldig om als fan op de tribune je idool zo blij te zien met het doorbreken van de RBR dominantie!

Zijn reactie in Japan was ook al zo mooi.

Wel jammer dat 'ie gelijk door moest voor de lascursus bij Mclaren.

Deel Deze Pagina