[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. KingstonWoody

    KingstonWoody Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien, ik denk dat er sinds dit jaar een positieve golf heerst bij Pes2012. Ook met MLO wordt er veel minder gequit dan vorig jaar en zie je veel vaker hele grote uitslagen dat de verliezer blijft spelen.

    Dit jaar biedt Pes voor het eerst een goede mogelijkheid om leagues te organiseren. Als er maar genoeg leagues gevormd worden dan is het juist ook wel leuk om in een divisie lager te spelen en proberen weer te promoveren.
    Je krijgt iig een stuk realistische leagues dan de ranking die Konami hanteert. Naast de leagues gaan we tevens toernooien doen alleen is het grote nadeel dat Konami dit niet voor communities mogelijk heeft gemaakt.

    Dus iedereen die interesse heeft is van harte welkom om mee te doen. De community is dagelijks geopend van 20.00 tot 03.00 uur snachts!
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik begin het spel wel meer te waarderen. Ik vond het verschrikkelijk om tegen de CPU te spelen, omdat de manier waarop deze 'goed' wordt gemaakt niet juist aanvoelt voor mij. Dat is nog altijd zo, maar gelukkig gaat het verdedigen een stuk beter na veel oefenen. Het voelt nog steeds onnatuurlijk aan, maar goed, er is mee te leven.

    Er waren hier een paar members -een tijdje terug- die aangaven dat PES te gemakkelijk was tegen de CPU. Nou, hell no, PES is a pain in the ass tegen de CPU.

    Ik speel ook op topplayer, zonder hulp en het is een bitch :+ Ik speel met Napoli in de CL. Schitterend. Groepsfase doorgekomen, 1ste 4 wedstrijden gewonnen, laatste twee verloren -toen was ik al door, hoe realistisch is dat?-. Er zaten echt mooie wedstrijden tussen, puntje van je stoel werk, want een moment niet opletten en dus te snel happen en ze maken direct een goal.

    Moet ik in de achte finale tegen Real Madrid -ik werd 2de in de groep- 8) Eerste wedstrijd, thuis, speel ik als nooit tevoren. Real krijgt geen kans, ik rijg de kansen aaneen, maar ze hebben daar een of andere superman in de goal (toch Robben?). Net op het moment dat ik dacht dat ik ze ging breken, kwman er een verschrikkelijk mooie counter aan, die met een volley door Ronaldo werd afgemaakt. Door de boosheid was ik even niet gefocust, dus de 0-2 lag plots in het netje. 26 minuten gespeeld, waarvan ik er 25 zeer sterk aan het spelen was.

    Ik ging dus weer lekker aanvallen en kreeg loon na werken, na een aanval over een stuk of 10 schijven en een bekeken schuiver langs die hufter van een keeper van hun. In de 2de helft bleef ik rustig en goed spelen, maar ik kreeg de bal niet langs hun keeper. In de 92ste minuut -ik had vrede met deze uitslag- kreeg Benzema een kopkans en die ging via de paal erin 1-3. Vanavond maar even de return spelen.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Mooi toch?
    2011 was toch ook te makkelijk.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  4. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed bezig :) Ik hoop en denk dat ik het spel uiteindelijk ook nog weer meer ga waarderen, als ik onder andere het verdedigen beter onder de knie krijg. Wat jij zegt: even niet opletten en je hebt een tegengoal. Dat vind ik ook heel vet, maar soms wil ik pessen in de late uurtjes. Mijn concentratie is dan uiteraard niet 100%, dus op dit moment is het nog niet heel verstandig voor mij om dan de belangrijke potten te spelen.

    Verder vind ik het ook wel echt een goed spel. Die post van gisteravond werd aangedreven door mijn frustratie ;).
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan niet wachten om de jupiler league te gaan beginnen op topplayer. Vorige keer was ik in m'n 3de seizoen al landskampioen8). Nu wordt het hopelijk gewoon bikkelen om niet te degraderen na een promotie.
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind hem ook wel erg vet, ik vind alleen de ML zwaar moeilijk. Ik speel met Ajax en ben gewoon verplicht te winnen. Verlies ik een wedstrijd, dan word ik ontslagen.

    Speelde eerste pot 0-1 winst bij NAC uit, 2e pot thuis tegen Heracles verloor ik met 1-2. Toen moest ik winnen. Sta ik uit bij Vitesse 0-2 voor, krijg ik in blessuretijd de 3e om mijn oren. Game over....

    Je bent dus verplicht om te winnen, dat is wel jammer. Maargoed, dan is het saven en als je verliest laden. Is niet anders.
     
  7. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Hi woody, Ja ik deel mee in de vreugde van de PESHOLLAND.NL league :)

    We hebben voor alle platforms bij mekaar al meer dan 50 inschrijvingen... Er is nog maar plek in de eerste divisie voor 4 Xbox spelers!

    Schrijf je nu in hier, de competitie begint vanavond.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik wacht nog even op de option file voor de Premier League en de Bundesliga. Zijn de enige die ik nodig heb...
     
  9. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Lukt t jullie trouwens om zelf een vrije trap te scoren?
    Dat lukte mij in 2011 en 2010 al niet... en nu nog steeds niet.

    (en dan zonder een 2e speler aanroepen, tikkie links, en dan halen...Die ken ik wel, maar gewoon in 1x)
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    In 2011 heb ik er over de 50 ingeschoten.
    Als dat niet teveel is veranderd moet het in 2012 ook wel lukken.

    Kijk anders eens YT.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie er online trouwens van? Dat heeft mijn insziens helemaal niets meer met voetbal te maken, het gaat echt veel en veel te snel. Het passen is ook veels te random om je onder de druk uit te voetballen. En die Messi loopt echt rond alsof ie 10 verschillende soorten doping tot zich heeft genomen, buitenaards snel en hij kapt je sowieso uit. Belachelijk.

    Wat ik ook niet snap is dat de tegenstander 'jouw' filmpjes kan skippen. Zo kan je dus nooit meer een replay kijken van buitenspel of je goal. Beetje jammer. En er is geen verlenging meer blijkbaar?
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hmmm... iemand die één post heeft en dit schrijft? Lijkt me op spammen, misschien wel van dezelfde persoon die het vorige stukje over PESholland schreef...
    Ikzelf ben op Digitaalgras per PM al benaderd door ene Jeroen ( daar bekend als FC Malta ) of ik bij PESholland moderator wilde worden.
    Het lijkt erop of hij van alle PES-forums mensen wil wegtrekken, wat me een schadelijke actie lijkt.
    Ik ga er zeker niet op in en doe ook zeker niet mee.
    Afgezien dat me lijkt dat zijn opzet niet deugt ( veel te veel wedstrijden in zeer korte tijd ) vind ik de werkwijze van PESholland niet sympathiek.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Helemaal mee eens. Online is het een baggergame, heeft niets met voetbal te maken. De snelheid is absurd, je kunt onmogelijk winnen online als je zelf zonder hulp speelt. Ook niet van iemand die veel minder goed is. Ik speel offline op -1, soms -2, dan is deze snelheid niet doen. Ik kom overigens bijna alleen maar Barca tegen, maar daar kan de game weinig aan doen.

    Nee, online alleen tegen bekenden en dan vooraf afspraken maken over de teamkeuze.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Jij zit toch ook Digitaalgras te promoten?
    XBW heeft geen toernooien of competities dus dan kun je naar PES Holland.

    Ik heb dat forum gezien maar betwijfel of mensen daar echt heengaan om te posten, dat doen ze wel op XBW. Maar voor toernooien is het leuk.

    Jij neemt dingen soms echt te serieus Han, het is maar een game...
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Han is gewoon territorium aan het afbakenen. :+
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Precies, je kan beter alleen met tweede garnituur teams spelen en dat is alleen mogelijk als je dat afspreekt met je vrienden. Op het eerste PES-toernooi wil ik dan ook de beste teams uitsluiten, zodat je die race-partij voorkomt.
    Ik heb dit trouwens van 'horen zeggen' want ik heb zelf nog niet het "genoegen" gehad tegen zo een Barcelona/Real Madrid tegenstander te moeten spelen.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Dan heb je vast nog niet online gespeeld? 8)
    De eerste niet-Barca speler moet ik nog tegenkomen.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Precies, ik ook. Of Real of Barca, that's all you see.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je komt bijna altijd Barça, Real of Milaan tegen. En alle drie zijn gewoon kut, het gaat gewoon echt te snel en er zit totaal geen tactiek achter. Lijkt puur op tafelvoetbal, is geen zak aan.

    Je moet maar geluk hebben dat je iemand tegen komt die gewoon met een wat mindere team wilt spelen. Zo niet, dan heb je fucking pech want als je eenmaal een tegenstander hebt gevonden kan je niet meer terug. Ja, dashboard maar dan telt het als dat je hebt geleaved. :emo:
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Wat ik helemaal lachwekkend vind is die gasten die eerst op een mediocre team gaan staan.
    Ik kies sowieso standaard een gemiddeld team, dus dan neem ik bv. Everton.. Dan gaat hij natuurlijk naar Barca en denkt hij geloof ik dat hij mij nog voor de gek heeft gehouden ook 8).

    Je moet voor de grap eens Excelsior nemen, heb een keer gelijk gespeeld tegen Barca daarmee :lol:. Wat was dat hilarisch.
     

Deel Deze Pagina