Ik heb inmiddels ook weer een aantal potten gespeeld. Ben bezig met de Copa Libertadores. Toplayer, alles op manual. Heb er 3 keer over gedaan om de groepsronde te komen, maar toch. Nu wordt het nog spannend...zometeen de (een-na-laatste) beslissende pot spelen.
Er zijn twee dingen waar ik me echt gruwelijk aan erger:
1. De keepers. Natuurlijk, daar zit iedereen over te zeiken. Als ik een onhoudbaar schot in de kruising tegen krijg, prima. Maar echt, die rolletjes, die nog trager gaan dan dikke stront door een trechter...wat kan ik me daar aan ergeren. De keeper moet die ballen makkelijk hebben. Hoe vaak gebeurt het wel niet dat de CPU de bal schiet en de bal via de kluts superlangzaam een hoekje in rolt. Hoop dat daar nog meer aan gedaan gaat worden.
2. De CPU in standaardsituaties, vooral bij een vrije trap. Meer dan de helft van de vrije trappen vanaf ongeveer niet meer dan 25 meter vliegen er in. Zelfs een speler op de achterlijn zetten werkt niet meer. Ergens wel leuk dat ik nu rond de 16 probeer zo min mogelijk overtredingen te maken (sowieso), maar als ik van te voren al zeg 'ja, tuuuuuuuuuuuuuurlijk, die gaat er weer in' en de CPU scoort dan ook nog (laat het de winnende zijn)... Dat gaat me binnenkort een controller kosten.
Verder is het wel een leuk spel hoor.
Klik om te vergroten...