[Muziek] Concerten en Festivals

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 4 mrt 2011.

1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    K-U-T livenation, mijn god wat een brak systeem. :emo:

2. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Marktplaats staat nu al vol met tickets... hoeveel % van de kaartjes zal nou voor de normale prijs verkocht zijn? Ik heb af en toe echt het idee dat zo'n 20-25% van de tickets rechtstreeks worden doorverkocht voor het dubbele.

Heb vanochtend ook vrolijk in de wachtrij gestaan :emo:

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Er wordt in die wereld sowieso een spelletje gespeeld. Louche bureaus als Ticketfast etc hebben toch elke keer weer honderden kaarten die ze voor 100+ euro verkopen, waarna de officiele kanalen gaan zeggen 'die worden ongeldig gemaakt'.

Waar komen die kaarten vandaan? Per bestelling kunnen er meestal maar x aantal kaarten gekocht worden, en proxy's en weet ik veel wat voor trucjes werken niet want je moet van die letters invullen.

Oftewel, die kaarten gaan via een achterdeur, daar wordt op gecashd, ze worden ongeldig gemaakt en kunnen weer verkocht worden.

Dit kan bijna niet anders..

4. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Die gasten hebben gewoon honderden mensen voor zich aan het F5-en.

Het is en blijft een kutsysteem. Waarom niet meer bij het postkantoor? Heb daar al 2x overnacht omdat ik kaartjes voor een concert wilde (Michael Jackson, volgens mij '95 en '96). Moet er wat moeite voor doen, maar dan weet je ook praktisch zeker dat je kaartjes hebt! Zo hoort het ook. Maargoed, wat al eerder is gezegd: Iedereen klaagt al jaren steen en been maar het zal wel nooit meer veranderen.

5. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga naar The Black Keys in het Klokgebouw in Eindhoven! Meer die gaan?

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gisteren naar The Deaf geweest in Tivoli. En wat was dat een partij vet zeg. Energiek, hard en swingend. Fantastisch. Zeker een aanrader.

Is een Haagse band met Spike (Di-Rect) in de gelederen, maar de sound is daarvan mijlenver verwijderd. Frisse mix van punk met verschillende retro stijlen: rock&roll, garage, soul, surf. Geweldig.

[yt]wXuBz12SsiI[/yt]

[yt]ShFMlzTY2C8[/yt]

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand een goedkoop hotelletje in de buurt van de Heineken Music Hall te Amsterdam?

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Crackhuis zoeken in de Bijlmer?

Nee, ooit in een backpackershotel/hostel geslapen vlakbij het Museumplein. Was prima en vrij cheap. Dat is een eind van de HMH vandaan (zuid-oost), maar dan moet je het OV maar nemen. Ik weet echter niet meer hoe die heette. Kan het ook niet meer terugvinden in mijn mail.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, heb volgens mij weinig keus. Alles is gruwelijk duur daar zeg. FFUUU. Maar iemand zoeken om te crashen denk ik. :+

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Zie mijn uitgebreide antwoord boven:cool:

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Edit ja. :+ Maar ik ben aan het zoeken nog. Eerst in de omgeving gezocht, dat is allemaal erg prijzig. En met 't OV gaan/kunnen we sowieso.

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    En anders buiten Amsterdam. Naast de HMH ligt station Bijlmer en dat is een groot station. Kan je desnoods buiten de stad iets zoeken.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga met een vriendin naar een optreden in HMH, weten niet precies tot hoe laat het zal duren. En omdat we niets willen missen natuurlijk, zoeken we een plekje in Amsterdam. Het is pas eind november, dus we hebben alle tijd om iets te zoeken. Liefst iets in de buurt natuurlijk.

14. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    de HMH ligt sowieso erg uit het centrum. Dus weinig keus of zwaar duur idd. Dus ik zal gewoon met ov naar het centrum toe gaan daarna.

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Volgende week zondag naar Alice Cooper! Echt zin in _O_

Net als met AC/DC vorig jaar, ik moest 'm gewoon nog zien. Gast is ondertussen al zo lang bezig dat 'ie er over 10 jaar misschien niet meer is *afklopt*. Z'n nieuwe album is iig zwaar awesome, hoop echt dat ie Disco Bloodbath Boogie Fever speelt :D

[yt]5GCREdHOmWU[/yt]

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Onderweg terug v/d peppers.

Show was echt geweldig alleen geluid in Ahoy is niet echt top.
    Daar bovenop was op 2 momenten, waaronder tijdens Can't stop het geluid gewoon compleet weg:emo:

Verder erg blij verrast dat er veel v/d oude toppers die we allemaal wel van ze kennen gedraaid werden maar ook de nieuwe nummers waren top!

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Inderdaad, het geluid dat weg viel was zeker minder bij Red Hot Chilli Peppers @ Ahoy, maar ik heb zeer veel genoten.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vond je van de opener?8)
    Eerst vond ik t wel chille muziek maar na het derde nummer ofzo was ik er wel klaar mee haha.
    Alsof ik al 3 uur naar hetzelfde steeds irritanter wordende deuntje zat te luisteren...

19. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0

Ja hier nog 1! Veel zin an.

En dan woensdag 26 naar the Melvins in Patronaat. Ook zin an!

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    haha ja inderdaad, klonk allemaal hetzelfde.

Geluid van Ahoy was in mijn vorige ervaringen juist heel goed, dus misschien was de afstelling niet helemaal goed. Vond vooral hoge tonen een klein beetje storend gisteravond. Wel heel kneuzig dat het geluid wegviel bij Monarchy of Roses en Can't Stop ja... Vond de show verder heel tof, Anthony was ook lekker bij stem :)

Deel Deze Pagina