Ik heb nu 4 potjes offline tegen de computer gespeeld op gemiddeld niveau en alles op manual, speelsnelheid op -1.
- Is het verdedigen net als bij FIFA totaal omgegooid? Ik heb de indruk dat je tegen de bal moet aanlopen zonder knopjes te drukken, de x-knop (ps
laat de speler steeds zijn poot uitsteken maar dit resulteert alleen maar in lichte overtredingen wat nooit op geel wordt bestraft?
- De ene keer is een pass te hard en belandt het over de zijlijn en de andere keer is het te licht en komt het niet eens bij mijn teamgenoot terwijl ik even hard indruk? Komt dit door manual passing? Ik vind dit op dit moment bijna niet speelbaar. Met schoten is dit hetzelfde.
- Hoezo loopt de geselecteerde speler soms niet naar de bal toe maar in een rechte lijn vooruit? Ook ballen in de buurt van de lijnen loop je zo uit, veels te gevoelig.
- Keepers echt waardeloos, wanneer wordt dit opgelost?
- Scheidsrechter zelfde tenue als uitteam (zwart)
- 2-4 achterstand, de 3-4 maken in een friendly en de spelers juichen alsof het de gelijkmaker is
Dit is op dit moment erg negatief maar zo is mijn eerste indruk ook. Ik heb gisteren een PS3 aangeschaft omdat ik toch overal las dat PES verbetert was maar op dit moment erger ik me er meer aan dan PES2011.
Hopelijk ligt het aan mijn instellingen of dat ik alles nog moet leren (meestal wel bij PES he?) en blijf ik de hoop erin houden dat het wel 'goed komt'.
Klik om te vergroten...