1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je dan precies inschrijven, anyway mijn gebruikersnaam is domiqueALMELO dus voeg der ook maar aan toe.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zie mijn signature hieronder...
    Wel even zelf inschrijven a.u.b. :)
     
  3. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Jup!
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Aha! :) Verwarrend, al die verschillende gebruikers-namen ;)
     
  5. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik had me geregistreerd bij Digitaalgras toen dat nog mijn Gamertag was O-)
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Misschien samenvoegen tot Sammyhimovic? :D
     
  7. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Dus je hebt hem vandaag toch nog binnengekregen Sammy? :)

    ik zie je vanavond, welk team neem jij?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Helaas echt geen tijd voor toernooitjes, plus heb PES2012 nog maar 2 uur gespeeld sinds Forza uitkwam...
     
  9. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nu 4 potjes offline tegen de computer gespeeld op gemiddeld niveau en alles op manual, speelsnelheid op -1.

    - Is het verdedigen net als bij FIFA totaal omgegooid? Ik heb de indruk dat je tegen de bal moet aanlopen zonder knopjes te drukken, de x-knop (ps:cool: laat de speler steeds zijn poot uitsteken maar dit resulteert alleen maar in lichte overtredingen wat nooit op geel wordt bestraft?

    - De ene keer is een pass te hard en belandt het over de zijlijn en de andere keer is het te licht en komt het niet eens bij mijn teamgenoot terwijl ik even hard indruk? Komt dit door manual passing? Ik vind dit op dit moment bijna niet speelbaar. Met schoten is dit hetzelfde.

    - Hoezo loopt de geselecteerde speler soms niet naar de bal toe maar in een rechte lijn vooruit? Ook ballen in de buurt van de lijnen loop je zo uit, veels te gevoelig.

    - Keepers echt waardeloos, wanneer wordt dit opgelost?

    - Scheidsrechter zelfde tenue als uitteam (zwart):F:

    - 2-4 achterstand, de 3-4 maken in een friendly en de spelers juichen alsof het de gelijkmaker is:F:

    Dit is op dit moment erg negatief maar zo is mijn eerste indruk ook. Ik heb gisteren een PS3 aangeschaft omdat ik toch overal las dat PES verbetert was maar op dit moment erger ik me er meer aan dan PES2011.

    Hopelijk ligt het aan mijn instellingen of dat ik alles nog moet leren (meestal wel bij PES he?) en blijf ik de hoop erin houden dat het wel 'goed komt'.
     
  10. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem vandaag binnengekregen ja ! :D

    Ik heb me ook toegevoegd bij de community.


    Hihi, nog niet aan gedacht! Maar zo'n fan ben ik niet meer van Ibra.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  11. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies hetzelfde gevoel als jou. Speelde net een potjes AS Roma - Lazio op prof, heerlijke wedstrijd en met 3 -1 gewonnen. Geen een ergernis gehad.

    Daarna gelijk begonnen met ML met Malaga nadat ik het eerst met Arsenal en Sporting Portugal al geprobeerd had maar dan heb ik alleen maar wedstrijden vol ergernis en fouten. Bij het schieten komt er 9 van de 10 keer een raar boogballetje uit en veel passen komen achter de man of gaan naar de verkeerde speler. Ook gebeurd het vaak dat ik in een keer wil doorspelen en er een rollertje uitkomt die 1meter ver komt=(

    Lijkt wel of het in de ML modus veel minder lekker speelt als gewoon vriendschappelijk. Heb namelijk nog niet een echt lekker potje gespeeld tijdens ML. |:-
     
  12. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik speelde overigens gewoon friendly.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Master League op Professional is wel keihard werken voor je winst zeg. VVV met 4-3 verslagen(85e minuut de winnende gescoord) thuis en tegen Groningen 3-2 in de laatste minuut. Het voelt wel echt goed om zo te winnen als je er echt hard voor moet werken. Echt grote uitslagen heb ik nog niet neergezet. Sigthorsson is trouwens een baas, sterk aan de bal en schiet ze er van afstand heel makkelijk in.
     
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Op friendly en champions league heb ik nog niet echt rare keeper fouten gehad.

    Verdedigen is wel matig gemaakt eigenlijk ja. Want als je slide redelijk wat gebruikt ga je snel de mist in. Best veel achteruit lopen en dan ineens naar de aanvaller toelopen en zo pak je vaak dan de bal af. Oke realistisch mss, maar toch...

    Van de vrije trappen dat die vaak in gaan van CPU, heb ik dan weer totaal geen last. Ik speel gewoon regular en CPU heeft bij vrije trap er rechtstreeks nog geen binnen geknal. Wel eentje met een kopbal. Maar dat is het.

    De speelsnelheid heb ik +1 gedaan net. Vind dat net ietsjes leuker. Ook komen zo mijn combinaties beter uit.
     
  15. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, ik werd net even afgemaakt door AZ met 5-2 :lol: Het is zeker hard werken.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Toernooi uitgesteld wegens forum upgrade
    Helaas, het is niet anders, ik wist het niet maar juist in deze periode wordt Digitaalgras in een nieuw jasje gehesen, waardoor Digitaalgras regelmatig onbereikbaar zal zijn. Het duurt drie weken, dus tot - zeg - 7 november.
    Ik zal jullie inschrijvingen bewaren, dus dan hoeven jullie je niet meer opnieuw op te geven.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hou het gewoon op XBW anders? 8)
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, wordt te lastig met de verschillende topics die ik nodig heb en waarvoor ik moderator permissies nodig heb.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mooi, dan ben ik erbij. Jeej weer een finale verliezen:emo: :+.
     
  20. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die zich ergeren aan de CPU die vrije trappen vaker in doel schiet dan er naast:

    Het schijnt dat je met LB + rechterstick indrukken de keeper kan positioneren.

    Ik zou zeggen: Zet de keeper wat meer naar het midden van het doel toe, zodat deze minder ver hoeft te duiken. Misschien tikt hij hem dan wel het doel uit. Ik ga het morgen proberen.
     

Deel Deze Pagina