[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan doe ik dat, ben nu pas lvl 4 bloodelf maar als mijn toetsweek voorbij is...
    Daarom pakte ik ook mage: meerdere mensen tegelijk ownen, pvp is de shit :DBeginen met frost dus,
    btw zit op starters edition realm, later ga ik naar Scarfield Legion RPPVP

2. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Alle 3 de specs zijn leuk in PvP. Voor arena frost, voor RBG Fire / Frost voor random BG kan je alle 3 de specs gebruiken. Ik (frost) en een maat (arcane) ownen echt de shit in BGs. Prima duo om HKs te farmen voor Bloodthirsty. Vaak nemen we nog een Moonkin, een Dpriest en een Rogue mee. Lol. \o/

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    5 frost mages tegen gehad in arena.... geen pretje konden niks doen.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Iemand ook al druk bezig met die nieuwe HE quests? Ik vind ze persoonlijk best wel tof. Vorig jaar zat dit er volgens mij nog niet in, of ik moet me lelijk vergissen. Bij elke expansion lijken ze ook wel weer iets anders te doen met de festivals in Azeroth. Vind het zelf wel tof gedaan dus met HE. Nu de mount nog!

Alleen die maskers krijgen met HE is nu echt wel: :emo:

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Druk bezig? Is een 15 min questline en je bent klaar.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    waar krijg je die eerste quest? ennuh mount krijg je alleen in zon bag uit de dungeon ofniet? zelfde als met de ram/kodo van brewfest?

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mount is inderdaad uit de pumpkin die je van de HHM krijgt. 1x per dag. Quest start in de capital city's zelf.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    alrighty thnx.

Is dit de mount/ paard die kan vliegen?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Druk. Ik had gisteren niet zoveel tijd, dus mijn formulering valt een beetje verkeerd ja. Ik ga hem vandaag wel afmaken. :+:9

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb de bezemsteel uit de HHM dungeon haha best een leuk ding. 1 nadeel wat ook gelijk een voordeel is, je moet hem in je bag houden, je kunt hem alleen use niet leren. Maar dit houd ook gelijk in dat als ik van 100 meter naar beneden val ik er gewoon op kan gaan zitten is een instant mount. best relax. 310% speed. ( als je dat hebt tenminste) en na elk heuveltje etc krijg je een kleine boost zodat je sneller gaat.

En ook gelijk een vraagje,

In sommige raids zeggen ze dat ik meer hps moet krijgen, terwijl ik altijd het meeste Healing Done heb, ik leg ze telkens uit dat ik niet veel overtime heal door mijn shields, power supression etc etc maar goed.

Ik wil eigenlijk graag weten wat ik nog kan veranderen, beter kan maken. Ik weet ook niet hoeveel haste ik moet hebben en/of ik misschien nog wat haste kan reforge naar crit of mastery. Dit is mijn Priest:

http://eu.battle.net/wow/en/character/nordrassil/Holylube/simple

alvast bedankt

Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  11. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst ergens gelezen dat HPS helemaal niet het belangrijkste is! Vooral als disc priest ;)

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    nee inderdaad. Holy pally's healing mijn qua HPS er zoiezo uit maar niet met Healing Done. ik weet ook heel goed mijn mana te besparen bij lange gevechten. Maar toch denk ik dat ik beter kan reforge dus vandaar dat ik het hier ff vraag aan de pro's die sinds vanilla spelen want ik ben pas begonnen vanaf WoTLK en heb het half jaar gedaan, gestopt voor jaar en nu weer half jaar bezig dus in totaal pas een jaartje ongeveer.

13. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ga reforgen. Crit naar Haste/Mastery voor de softcap. Weet niet precies wat de caps voor Disc zijn maar haste cap voor Holy is 12.5% voor extra Renew tick. De Mastery cap hangt af van de gear van de mensen die je healt. Divine Aegis kan namelijk niet meer shielden dan 20% van je targets max health. Dat betekent dus dat je Mastery daarna alleen nog wat betekent voor je PW:confused: en dus minder gewenst is.

Maar Disc zou in principe een gigantisch hoge HPS moeten halen in raids hoor. Ik raid met Holy maar stiekem is het een beetje een inferieure spec: Je moet retehard je best doen om qua healing competitief te blijven en je hebt geen fatsoenlijke raid cooldown. Maar dat maakt het ook de meest bazige healing spec :D Gewoon goed gebruik maken van je Borrowed Time. Altijd eerst Penance na je shield want die krijgt wel de 14% haste van de BT maar consumed hem niet, dan volg je hem meteen door een Prayer of Healing/Greater Heal. Tactisch shields plaatsen zodat ze altijd consumed worden voor je rapture, d.w.z. non-stop shields op de tanks en op dps/healers waarvan je weet of denkt dat ze damage krijgen. Als je nooit oom gaat kan je best wat meer bubble spammen, maar dat is voor lange gevechten niet aan te raden.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja maar Renew gebruik je nauwelijks tot niet in Disc. Shielde, heal, greater heal, prayer of mending, prayer of healing en flash heal als het niet anders kan. En dan soms pain supression etc etc

15. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Renew is voor Holy. Maar Haste is gewoon een allround goede stat, ook voor Disc. Ik weet niet of er spells in Disc zijn die scalen tot een bepaald punt met haste, daarvoor gebruik ik die spec te zelden. Daarentegen vond ik het wel heerlijk aan Disc dat je zo gemakkelijk iemands leven kan redden door snel een shield te plaatsen op iemand die dreigt dood te gaan. In dat opzicht zijn je heals/shields er wel op dat moment dat het echt nodig is. Voor de rest kan je Druids hebben die met een beetje Wild Growth spam iedereens HP omhooghalen.

En gebruik je geen Penance dan? Die zou ik zo ongeveer gebruiken zodra hij off cooldown is en je een Borrowed Time hebt.

En naast het reforgen zou ik ook twee raiding professions nemen. Professions geven je een bonus in +intellect of bij sommige professions iets speciaals dus dat is enorm handig voor raiden. Je komt dan ook geen fatsoenlijke raiding guild in zonder twee raiding professions te hebben. Raiding professions zijn Alchemy, Enchanting, Jewelcrafting, Tailoring, Leatherworking, Blacksmithing en Inscription.

Daarnaast kloppen je talents ook voor geen meter. Focused Will speccen voor PvE? Dat is duidelijk een PvP talent. Inner Sanctum is ook vrij nutteloos, die points kan je beter stoppen in andere talents. Stop dan een extra point in Mental Agility. Daar heb je tenminste echt wat aan. Strength of Soul ben ik zelf niet zo'n fan van, maar dat is meer een voorkeurskwestie. Indien je AA/A (Archangel / Atonement) wil speccen wat ik zelf doe dan zou je die twee points moeten droppen zodat je genoeg points hebt daarvoor. Bij AA/A ga je soms in je cooldown smites/holy fire op cooldown casten op de boss totdat je 5 stacks van je Evangelism hebt. Dan gebruik je Archangel waarvan je mana terugkrijgt, plus dat alle damage die je doet op de boss via Atonement ook gehealed wordt op je raid. Zo kun je in phases met lage tot gemiddelde damage healen zonder mana te verliezen. Dat vergt wel wat oefening en meer inzet van jou zelf als healer. Stop de talent points die je over hebt na het verwijderen van je nutteloze talents eerst in Mental Agility, daarna in of Shadow Talents (Veiled Shadows/Darkness) of anders AA/A. Mocht je onverhoopt AA/A speccen dan moet je de Glyph of Divine Accuracy hebben: Dat is een Major Glyph waardoor je holy spells allemaal raken.

Als laatste je Glyphs. Glyph of Flash Heal vind ik zelf niet echt een goede keus, maar dat is een beetje een voorkeurskwestie denk ik. Ik pak zelf voor mijn Disc spec de Glyph of Prayer of Healing voor een extra 20% op mijn PoH. Dat is in raid damage heavy phases echt enorm goed.

Daarnaast nog iets over je gemming. Nooit pure secondary stats gemmen. Ik zie dat je +40 Mastery Gems gebruikt. Maak daar orange gems van met +20 intellect +20 mastery. Het telt nog steeds voor je meta maar Intellect is gewoon veel beter dan welke secondary stat dan ook. En gem geen prismatic gem met +10 all stats. Het is een WotLK gem die nu niet meer goed is. Gooi daar gewoon +40 intellect in. Je krijgt van die +10 stats namelijk maar effectief 10 intellect 10 spirit (waarbij spirit ook nog eens inferieur is aan intellect) terwijl je dus meer dan het dubbele in potentieel daarvan kan hebben. Stamina tel ik niet mee.

Ik zou trouwens eerst voor een nieuwe tier piece gaan sparen ipv iets anders met je Valor Points want de 2 set is erg goed voor je regen. De 4-set is ook leuk maar daar kom je voorlopig nog niet aan denk ik.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja met betrekking tot Tier heb ik dinsdag de broek gekocht en ben nu aan het sparen voor of mijn hands of chest. gemmen heb je idd gelijk in maar met betrekking tot Talents snap ik je niet echt denk ik. Ik heb deze talent ook van een site af. Is een van de meest gebruikte builds voor pve healing...

Daarnaast was die +40 mastery gewoon ff een snelle Gem want ik moest een zandalari in:p dus die word sowieso nog veranderd.

En professions.... ik ben echt meer een teamplayer.. ik hou er niet van in mijn eentje beetje level 1 dudes te doden, of overal te zoeken naar mines oid. En ff snel een proffesion trainen duurt best lang. vooral voor iemand die dat nog nooit heeft gedaan. Ook queste ik altijd flink door en professions er tussendoor doen kost meer tijd, vandaar dat ik geen professions heb op al mijn characters:$. Ik hou meer van gwn game ik spaar ook nooit gold ofzo, ik heb meestal rond 2K en thats it gewoon genoeg voor repairs...

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Jezus wat een verhalen op de vorige pagina. :+

Gisteren die 24 maskers eindelijk allemaal gehaald. Is nu helemaal niet leuk meer zo makkelijk. Je kunt ze gewoon in max. 4 dagen allemaal binnen hebben.

Vorig jaar had ik 10+ dagen nodig om de helft te verzamelen. 8)

Hopelijk word me dit jaar nog een mount gegund. Anzu ben ik weken geleden al mee gestopt. :cool:

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb er al 1 zoals hier boven vermeld:p zo'n bezemsteel haha best grappig zon instant cast mount

19. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Dat je een talent build van pietjepuk.nl afhaalt betekent nog niet dat hij klopt. Er zijn genoeg mensen (en dus websites) die de ballen verstand hebben van wat goed of slecht is. Ik blijf bij mijn punt dat het een PvP talent is en ik denk met mij elke geinformeerde raiding priest. Misschien dat hij sporadisch op een gevecht wat helpt maar over het algemeen kun je beter speccen voor talents waar je alle fights iets aan hebt.

Professions levelen kost geen tijd, alleen geld. Prima als je dat niet wil doen maar dan zul je dus ook nooit een guild vinden om Firelands heroic mee te doen. Dat is gewoon een keuze die je maakt.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Doel meer op de mount van de HH zelf. ;)

Deel Deze Pagina