Pff, (bijna) al die goals van Twente zijn wel beetje Barca stijl , mooi afgemaakt allemaal. http://rutube.ru/tracks/4927133.htm...f0206c2dfe3e0d0&autoStart=true&bmstart=113035
Wow wat een goals van Twente. En wat een heerlijk stadion trouwens!! Gewoon lekker aan het veld. Wel grappig dat Twente vak helemaal vol zit, en de rest vh stadion zo leeg is
ik heb die gasat nog nooit zien voetballen maar volgens mij is hij wel ok, maar straks is ie beetje gespannen oid dan wordt het nog wat met RB vd wiel en hem op LB maarja zal wel goedkomen
Er zijn altijd wel debutanten bij de klassieker, kennelijk is het de beste wedstrijd om te beginnen (?) Lukoki maakte er volgens mij zijn Eredivisiedebuut, net als Drenthe. Er zijn er zeker veel meer maar dit zijn de enige die in mij opkomen, ik ben meer blij dat Anita en Janssen de juiste plek krijgen dan dat er een nieuweling wordt opgesteld.
Siem de Jong volgensmij ook, scoorde meteen. Leroy Fer verder ook. Edit: Nee was Siems tweede wedstrijd, eerste was tegen Sparta(waar hij ook scoorde).
Zonde, maar vind het ook maar een rare aankoop. Middenveld is daar redelijk goed nu en Fer was tof bij feyenoord
Met 11 goeie spelers kom je er niet, imo juist een van de sterkere punten van Twente in vergelijking met de concurrentie is de bank.
Reina; Johnson, Carragher, Skrtel, Enrique; Bellamy, Gerrard, Adam, Downing; Suarez, Kuyt. Ben benieuwd, heerlijke opstelling. //Echt ongelooflijk hoeveel kansen er al zijn geweest in 10 minuten (voor Liverpool) //En dan eindelijk 1 - 0, mag ook wel.
RKC Wat een wereldgoal 3-1 VVV. Jammer, had het graag 2-2 zien worden. 4-1. Heerlijk overzicht gehouden.
Echt wat heb je aan iemand die lang is als diegene niet kan koppen, gvd. Het is maar hoe je belangrijke punten wil verspelen...