[Algemeen] Boeken [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ook. En het zegt genoeg over het Nederlandse volk (66.000 stemmen) Dat het blijkbaar meer in een thrillerschrijfster als Esther Verhoef ziet zitten ipv de echte goede schrijvers in NL zoals Arthur Japin en Herman Koch. ;)
    Ach joh, verder maakt het ook niet zoveel uit. :p

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  3. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Mijn Kindle binnen en moet zeggen positief verrast, had al keer eerder e-readers gezien maar zag voor me nog niet het nut in. Maar met al het travel geweld tegenwoordig toch maar eentje besteld, voordeel goedkoper en niet meer telkens boeken weggeven + hopelijk wat meer lezen.

Zag ''The Hunger Games Trilogy'' voor maar 17 dollar dus gelijk binnengehaald en ''Le Petit Prince'' voor 3 dollar om beetje frans te leren voordat ik naar frankrijk ga, plus natuurlijk een aantal gratis samples en gratis boeken (vooral prequels).

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is dan eindelijk de Sony e-reader binnen gekomen.

Mooi ding hoor, beeldscherm ziet er echt mooi en natuurlijk uit. De reader is eigenlijk van mijn moeder maar ik mag hem ook gewoon gebruiken. Nu nog even uitvinden hoe je die epubs op de reader kunt krijgen. ;)
    Wel grappig dat je er ook mee op internet (wifi) kunt, sites openen als mobiele sites.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Staat (heel beknopt) in de startpost hoe je boeken op de reader krijgt :p
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=160157#Readers

Of Sony moet iets anders gebruiken dan Adobe...

Het kopen van boeken is ook helemaal pijnloos. Het zijn maar bestandjes van ~1MB die je dus binnen een seconde hebt (beter dan een week levertijd van gewone boeken!). Als je het bestand opent wordt het toegevoegd aan Adobe Digital Editions. Vanwaar je het kunt verslepen naar je eReader.
    Een kind kan de was doen. Al weet ik niet waarom een kind ooit de was zou doen... Laten we het er maar op houden dat het heel gemakkelijk is!

Sleep!

Natuurlijk wel Digital Editions eerst installeren. :+
    http://www.adobe.com/products/digitaleditions/

Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja klopt, maar Sony heeft zijn eigen software. Het was best easy trouwens, gewoon slepen en synchroniseren. ;)

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Het lezen wil niet echt vlotten atm. Zal wel zijn omdat 's avonds de verwarming uit word gezet. :'-(

Ik hoop niet dat ik mijn GR challenge moet updaten.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk moet je die niet updaten. :+ Waar is de uitdaging dan als je het gelijk omlaag gaat bijstellen zodra het wat minder gaat? ;)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik moet ook weer eens actief goodreads gaan gebruiken ;) te veel social media meuk.. Ik ben nu The Twelfth Insight aan het lezen ;)

10. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Boeken? Die komt in het rijtje met Internet Explorer en Hyves.

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan toch juist een reden om lekker in bed te gaan liggen met een boek? ;)
    Hier gaat het lezen ook niet echt vlot, lees alleen nog maar als ik in de bus zit.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zo, Decipher uit. Voor de mensen die mijn crappy Engrish review hebben gelezen weten dat ik het best een aardig boek vond. :+
    Of je hebt mijn review daar gelezen, of je hebt mijn post een paar pagina's terug gelezen. Ik ga dus niet opnieuw zeggen waarom. Wilde hier gewoon nog eens melden dat ie helemaal awesome was. :cool:

13. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ik heb het ook altijd te koud in bed tegenwoordig om te lezen. Als ik zo met mijn neus boven de dekens uitsteek is dat best fris :p maar soms is een boek gewoon te spannend. Momenteel ook een leesdip. Ben met dit weer meer aan het gamen.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vandaag trouwens weer een gratis e-book te downloaden.

Jack Reacher komt tijdens een extreem koude winter een paar dagen vast te zitten in Bolton, South Dakota. De lokale politie heeft problemen die het kleine departement boven het hoofd groeien, en Reacher biedt aan te helpen. Hoe erg kan het tenslotte zijn in een stadje als Bolton? Wat Reacher niet kan weten is dat juist daar over precies 61 uur de grootste internationale drugsdeal aller tijden op spectaculaire wijze uit de hand zal lopen. De klok tikt. De Mexicaan is onderweg. De Rus heeft iedereen omgekocht. Het Amerikaanse leger zal er alles aan doen om schone handen te houden. En Reacher zit er middenin.​

Nieuwprijs is zo een €16.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Straks heb je de hele serie. 8)
    Die gratis boeken zijn altijd maar van Lee Child, dat voorspelt niet veel goeds. :+

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Dat valt nog best mee idd. Maar toch moet er ergens een addertje onder het gras zijn. Het zijn altijd zijn boeken die zo vaak gratis worden weggegeven. :+

18. ManDown

ManDown Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer echt zoveel mogelijk te lezen. Voor het slapengaan nog even een aantal hoofdstukken. Houd mijn fanatsievermogen ook goed in stand:p

Ben nu bezig met Alleen Maar Nette Mensen. Boek besteld bij Selexzy met een boekendeal die ik had gevonden op een andere website.
    Het leest echt onwijs makkelijk, omdat het in straattaal is geschreven :)

SO if you wanna work on ya slang, get it!

Laatst bewerkt: 4 nov 2011
  19. ManDown

ManDown Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boek gaat trouwens over hoe allochtonen de autochtonen zien en dito.

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een goed boek! Straattaal valt maar een beetje tegen trouwens, maar het verhaal is daarentegen wel heel realistisch.

Ik vind het altijd een beetje jammer dat als een (Nederlands boek) het tegenwoordig een beetje goed doet in de bestsellerlijsten, het gelijk verfilmd wordt. Zo wordt bijvoorbeeld deze verfilmd (ergens maart 2012 in de bios dacht ik) en films zoals Eenzaamheid der Priemgetallen (oke, Italiaans, maar dan alsnog ;)) en Tirza. Het verhaal is eigenlijk niet geschikt als film, maar omdat het boek goed verkoopt doen ze het alsnog. Wel lekker makkelijk natuurlijk, het script bestaat al zo goed als, beetje bijwerken en je bent klaar. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina