[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    [yt]2G6Jil4izVM[/yt]

8)

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sja, Any given sunday is absoluut geen mythe.
    Grootste verrassing dit jaar vind ik denk ik tochwel hoe slecht de 'Phins en Eagles het doen en hoe goed dan de Bills het doen.
    Colts vind ik niet zo heel verrassend. Die hebben al jaren echt een middelmatig team dat gewoon super begeid word door Manning.
    Oline is al jaren echt ronduit slecht alleen omdat Manning zo verdomd goed is in het lezen van een defense en de bal altijd snel weg heeft viel het nooit zo heel erg op.
    Daarnaast was hun Defense gewend om te spelen met een comfortabele voorsprong waardoor er veel gepassed word tegen ze. Sja, zit er dit jaar niet meer in.
    Verbaasd me wel dat Manning er zo lang uit ligt. Denk ook niet dat ie dit seizoen meer gaat spelen.
    Seizoen is praktisch gezien toch al over voor ze dus geef 'm gewoon goed veel tijd om te herstellen.

Onze QB is ook echt een lucky SOB. Hij is met 9 teamgenoten naar de London game. Zelf liet het budget het helaas even niet toe.
    Hij had ergens in Juli één of andere vraag naar Rodger Godell ingestuurd iets met wanneer ze eens buiten london gaan.
    Werd zijn vraag samen met die van 100 andere uit de 40.000+ vragen die uitgezonden zijn uitgenodigd om zaterdag bij één of ander luxieus hotel z'n vraag aan de Comish zelf te stellen8)
    Dus hij is zaterdag bij de Comish en Jerome Bettis op de thee geweest8)

Daarnaast hebben ze beetje met de activiteiten meegedaan daar rond het wembly en hij heeft de QB challenge en onze center heeft de longsnap challenge gewonnen8)

Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  3. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom verbaast het je eigenlijk dat Manning er zolang uit ligt?
    Hij heeft net aan het begin van het seizoen nog een nekoperatie gehad (2e week september), dan lig je er toch sowieso al een aantal maanden uit, lijkt me?

Volgens mij was het alleen de vraag of hij misschien het einde van het seizoen zou halen, niet dat hij al na een maand weer zou spelen lijkt me.
    Die procedure staat normaal een week of 10 voor.

Idd is het niet slim om m uberhaupt nog te laten spelen dit seizoen.
    Heb je helemaal gelijk in.

4. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice!

Vick valt me echt enorm tegen. Behoorlijk overschat. Net als Cam Newton. Zo bijzonder speelt hij (nog) niet.

Wat betreft het filmpje hierboven, waarom loopt die coach van Wisconsin steeds tussen 2 agenten?

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had verwacht dat ie er tot hooguit week 6 uit zou liggen.
    Hoop alleen dat ze zoveel gaan verliezen als de phins of Luck selecteren:+
    Ben anders verdomd blij dat ik Cam in de 12e ronden in onze fantasy draft heb genomen:+
    Alleen heb ik met m'n eerste pick Vick genomen dus is elke week beetje twijfelen8)

En wat die agenten betreft; Is altijd bij elke wedstrijd dat er na de wedstrijd direct 1/2 agenten naast de HC gaat lopen.

6. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay. Komt dat door bepaalde gebeurtenissen?
    Toch maar eens wat college checken, doe ik dus nooit.

Ik zit over 3 weken in Las Vegas voor m'n werk. Beetje jammer dat daar helemaal niks in de buurt zit kwa football. Denk dat ik daar maar in de ESPN bar ga hangen dan.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, gewoon voorzorg denk ik.

En sports barren zijn goud in de states. Zitten vaak volgepakt met supporters van een bepaald team maar je hebt ook meer neutralere barren.
    Zo had je in miami een strip waar zo'n 10 barren aan eenzelfde straat zaten.
    Een buccaneers, eagles, vikings, chargers, jaguars, steelers en nog een aantal.
    Werd je ook raar aangekeken als je in je dolphins jersey naar binnen kwam lopen haha.

8. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt daar wel de UNLV hoor.
    Die spelen bijv. volgende week tegen no.5 Boise State (5 nov.).

Alleen over 3 weken niet thuis...
    Pas op 26 nov. weer tegen San Diego State.

Ik weet niet hoe ver je kan reizen?
    California zit vlakbij en daar zijn wel aardig wat teams hoor.

Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De staat California wel, maar San Fransisco, Oakland en San Diego zijn toch wel een aardig eindje weg hoor8)

En bij Boise State spelen 3/4 Nederlandse spelers tegen wie ik ook nog jeugd gespeeld heb.
    En schijnen het nog goed te doen ook hoewel ze de eerste wedstrijd geschorst waren.

10. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde op college teams, maar ik zag later dat ook die iets verder bij Las Vegas vandaan zitten.

Maar goed, het zal wel niet de 26e zijn, maar anders dus de UNLV!
    :thumbs:

11. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de tips, ik kom zaterdag 26 november aan en ben dan te laat en waarschijnlijk flink gaar.

Dan wordt het een barretje :)

12. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien is het wel een avondgame.
    10 PM eastern, dus dan is het volgens mij 19 uur in Las Vegas.

13. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey dat is wel nice ja! Ik kom iets na 15u aan dus dan zou ik nog in kunnen checken en een taxi naar het stadion pakken.

Even kijken hoe het werkt met kaartjes bestellen en hoelaat je er van te voren zijn moet e.d.

14. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kut. Ff vergeten dat de US niet op dezelfde dag de tijd terug zetten. Zit nu met een half niet spelend backfield in m'n fantasy team8)

18. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Strakjes "college game van de eeuw":

#1 LSU @ #2 Alabama

:thumbs:

19. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ha de leeuwtjes zijn gister lekker hard aangepakt.
    Wat een slechte verliezers zijn het...

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    College game v/d eeuw is nog steeds de 2001 Miami Hurricanes tegen Nebraska!

Deel Deze Pagina