Sja, Any given sunday is absoluut geen mythe.
Grootste verrassing dit jaar vind ik denk ik tochwel hoe slecht de 'Phins en Eagles het doen en hoe goed dan de Bills het doen.
Colts vind ik niet zo heel verrassend. Die hebben al jaren echt een middelmatig team dat gewoon super begeid word door Manning.
Oline is al jaren echt ronduit slecht alleen omdat Manning zo verdomd goed is in het lezen van een defense en de bal altijd snel weg heeft viel het nooit zo heel erg op.
Daarnaast was hun Defense gewend om te spelen met een comfortabele voorsprong waardoor er veel gepassed word tegen ze. Sja, zit er dit jaar niet meer in.
Verbaasd me wel dat Manning er zo lang uit ligt. Denk ook niet dat ie dit seizoen meer gaat spelen.
Seizoen is praktisch gezien toch al over voor ze dus geef 'm gewoon goed veel tijd om te herstellen.
Onze QB is ook echt een lucky SOB. Hij is met 9 teamgenoten naar de London game. Zelf liet het budget het helaas even niet toe.
Hij had ergens in Juli één of andere vraag naar Rodger Godell ingestuurd iets met wanneer ze eens buiten london gaan.
Werd zijn vraag samen met die van 100 andere uit de 40.000+ vragen die uitgezonden zijn uitgenodigd om zaterdag bij één of ander luxieus hotel z'n vraag aan de Comish zelf te stellen
Dus hij is zaterdag bij de Comish en Jerome Bettis op de thee geweest
Daarnaast hebben ze beetje met de activiteiten meegedaan daar rond het wembly en hij heeft de QB challenge en onze center heeft de longsnap challenge gewonnen
Klik om te vergroten...