Excuses, ik bevond me even op een andere plek dan dit forum
Dit is natuurlijk geen eerlijke vergelijking. Cilissen heeft slechts een paar momenten gehad en heeft met name tijdens zijn invalsbeurten veel indruk gemaakt vond ik, nog wat belangrijke reddingen ook.
Verder heb ik volgens mij ook regelmatig gezegd dat Vermeer als lijnkeeper exceptioneel goed is. Ik heb het nu enkel over zijn spelhervattingen.
Vermeer is heel belangrijk voor ons nu, zeker weten. Zoals ik al zei, geweldige lijnkeeper en nu het niet staat bij Ajax krijgt hij veel te veel momenten waarop hij dit kan/moet waarmaken. Dat doet hij dan ook.
Maar geloof mij, dat onrust verhaal is echt niet overdreven. Hij kiest oh zo vaak de verkeerde speler en op de verkeerde momenten probeert hij snel te hervatten en spelers worden vaak in een ongelukkige positie aangespeeld. Hij heeft hier gewoon het inzicht niet voor, maar doet het een soort van plichtmatig omdat dat hoort bij Ajax. De opbouw word hierdoor steeds bij je eerste schakel al verstoord.
Het is veel meer dan alleen uitstraling
Lukoki heeft overigens het inzicht van een dooie mus. Werkelijk niets goed gedaan vandaag. Acties zijn ook zo voorspellend zeg, tering.
Laatst bewerkt: 26 okt 2011