De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Kijk anders ook even naar hollandsnieuwe. Voor 9 euro heb je dan een bundel van 275 minuten/smsjes/mb's.
    Eventueel kan je daar ook een 1 gb bundel bijdoen voor een tientje
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    M'n jaarcontractje met mini pro zit erop, meteen de nieuwe x10 mini pro besteld... ben echt helemaal gek van de x10 mini pro die ik nu heb dus zou gek zijn om niet voor de vernieuwde versie te gaan.

    Compact, superfijn fysiek toetsenbord, stevig, android.. heerlijk telefoontje.

    Wil de oude weggeven, maar wel weer helemaal "schoon" (wel weer even naar laatste android versie updaten though)... heb daar echter totaal geen verstand van, je moet 'm dan resetten oid toch :+
    edit: o, kan gewoon in 't menu handig.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2011
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat was nou het beste voor een Li-Ion?

    - Bijna helemaal leeg laten lopen en daarna opladen.
    - Tot 30-50% leeg laten lopen en daarna opladen.

    Die 2de toch (ongeveer)? Dacht dat volledig leeg laten lopen vaak juist averechts werkte.
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    http://www.techatplay.com/?p=61
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Mooi, weer een discussie gewonnen :+
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik een andere met de batterij in de Laptop laten zitten.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    volgens mij had ik het al gevraagd, maar wat is de goedkoopste wm7 phone zonder abo
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klik ;) En het is niet WM het is WP (Windows Phone geen Windows Mobile, dat zijn twee geheel verschillende OS'en).
     
  9. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraag: Kan ik op een Amerikaanse WP 7.5 mijn Nederlandse gamertag gebruiken?
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat kan, maar je raakt wel al je gedownloade apps kwijt. En je kan dan niet alle apps die in de VS al zijn uitgekomen gelijk gebruiken omdat nog niet alle apps beschikbaar zijn in NL (in de gehele EU eigenlijk!)
     
  11. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik woon in de VS... ;)

    Dus het is meer als ik hier een WP7 koop kan ik dan wel mijn Nederlandse gamertag op registeren hier?
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nogmaals het kan wel! Alleen je krijgt na het gebruiken van je telefoon met Nederlandse gamertag dus alleen toegang tot de Nederlandse versie van de WP7 Marketplace. Dit betekend dat je dus geen Twitter en andere VS only apps meer kan gebruiken totdat ze weer in de Nederlandse Marketplace toegevoegd worden.

    Dus jou Nederlandse gamertag is gekoppeld aan de Nederlandse versie van de Marktplace.
     
  13. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik mag over 2 maanden verlengen, maar ik verveel me dus ben me nou alvast aan het oriënteren haha :9 Ik zit nu bij Hi, opzich geen klachten ofzo maar zit dus rond te kijken of het goedkoper kan. Nu zie ik bij Hi wel hoe mn abonnement heet maar ik heb geen idee wat dat inhoudt en aangezien dat 2 jaar geleden is weet ik het niet meer haha. Weet iemand hoe je dat kan zien?
     
  14. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Aaah, ok nu snap ik het! Thanks alot! :thumbs: Ik dacht dat Xbox Live misschien kon tracken in welke regio ik zit en dat het misschien niet mogelijk zou zijn om met een Nederlandse account te registreren. :)


    Enige optie die ik weet wat mogelijk is dat de Hi-winkel het voor je kan zien. Maar misschien hebben andere forumbezoekers wel meerdere ideeën.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee gelukkig doet ie dat niet, ik gebruik juist andersom een VS account inplaats van een NL account, dit voor de apps. Want aan het begin was er nog geen NL Marketplace en nu staan nog niet alle apps erop. :)
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn contract loopt volgens hi.nl vandaag af en ik heb nog geen bevestiging ontvangen van mijn verlenging. Val ik nu in een void of kan ik gewoon veilig mijn 3G gebruiken? Anders worden mijn Wordfeud-tegenstanders wellicht boos. :+
     
  17. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Je abo blijft tegen dezelfde voorwaarden doorlopen met een maand opzegtermijn.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    htc touch diamond 2 voor gekregen van een kameraad. Prima

    er zit wm 6.1 op echter met een mooie htc eigen interface. Er klopt alleen niks meer van mijn scherm callibratie! Waar kan ik die opnieuw doen, kan het echt nergens vinden :confused:
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan de Samsung Galaxy 2 los te kopen en zoek daar een voordelig abbo bij. Maar echt iedere profider heeft wel nadelen. Heeft iemand ervaring met Symyo of Ben of iets in die richting? Zo lees ik over ben namelijk heel veel slechte berichten.
     
  20. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb nu voor een paar weken als reserve telefoon een blackberry. Maar hoe krijg ik er Blackberry internet op? Heb al een internet abbo maar voor de BB moet je nog iets extra's kopen?

    Ik heb vodafone en mijn zus zij dat er een soort van blox is voor 5 euro per maand maar die kan ik nergens vinden. Kan iemand mij helpen?:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina