[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    *fixed* :+

2. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    GOT∞ :cool:

+ Haat aan het idee dat er talloze reviewers momenteel aan het gamen zijn op dit moment.

3. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Voor de geïnteresseerden: Unboxing van de collectors edition
    Die kerel is wel duidelijk fan 8)

Misschien een beetje off-topic, maar heb mijn pre order van BF3 niet opgehaald bij de GM omdat ik mijn tijd eigenlijk toch alleen ga gebruiken voor Skyrim (ben hem vergeten te annuleren). Doen/kunnen ze hier moeilijk over doen als ik mijn Skyrim pre order kom ophalen?

Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik denk dat het wel goed zit man, vergeet niet de strategy guides, 218 paginas meer in de Skyrim guide dan die van Oblivion. Bethesda heeft gezegd, minder steden maar veel meer content, ik zie geen reden om aan hun te twijfelen.

5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het, maar het is niet zo dat Bethesda nooit onwaarheden heeft lopen vertellen in het verleden, dus ik neem hun uitspraken niet meer aan als ultieme waarheid. Had ook graag reviews gezien vóór 11 november maar ach...

Enige waar ik mij zorgen over maak:
    - Game breaking glitches
    - Screen tearing (die duidelijk aanwezig was in video previews)
    - Lange laadtijden (wederom aanwezig in video previews geloof ik + Oblivion waren ze ook niet al te best)
    - Content (nu dan. Bovendien, achievements voor 10 side-quests, tuurlijk er zullen meer zijn dan dat, maar 10 is wel erg weinig lijkt mij als achievement)

Hopelijk valt het mee, een geweldige ervaring gaat het denk ik zeker wel worden. :)

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Wtf, je hoeft maar 10 sidequests te halen voor die achievement? Dat is wel heel erg weinig inderdaad, maar dat betekent neem ik aan echt niet dat dit gelijk alle sidequests zijn....dat kan echt onmogelijk, want in Oblivion zaten ook superveel sidequests, en we verwachten juist meer content nu...dus ook meer quests lijkt me.

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk valt het niet tegen.

8. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk er zullen ongetwijfeld meer sidequests in zitten dan dat, maar toch vind ik 10 voor zo'n achievement heel erg weinig. Ik had er eigenlijk minstens verwacht 30 voor de achievement, en dan nog veel meer voor de mensen die er van houden (zoals ik) Als er echt zoveel quests in zaten, dan hadden ze toch makkelijk een hoger aantal kunnen kiezen?

Ik hoop alleen dat het aantal quests ongeveer gelijk is als bij Oblivion. Natuurlijk, langere en leukere side-quests t.o.v Oblivion is ook leuk, maar aantal is ook belangrijk.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja dat hoop ik ook, ik verwacht zelfs meer sidequests nu, want zoals Bethesda zei; minder steden maar veel meer content. En met content bedoelen ze toch echt niet denk ik alleen kleine dorpjes en dergelijken, ook echt wel quests.

Als het Bethesda echt gelukt is, zoveel content, zo'n grote gamewereld en dan maar 3.8 GB, dan is dat een prestatie op zichzelf. En Pete Hines en Todd Howard schijnen het meerdere malen gezegd te hebben, dat het met compressietechnieken te maken heeft als je weet wat je doet. Ondanks dat, luisterden veel fans niet en twijfelen nog steeds. Reviews zullen er ongetwijfeld over beginnen,maar ja...dat is pas 10 a 11 november.

10. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Mensen maken zich druk om content, hihi. TES games hebben altijd bol gestaan van content. Die achievements zeggen niks, zijn zowiezo wel easy achievements (misschien een beetje marketing voor de achievements whores). Vergeet bovendien ook niet die strategy guide van een dikke 600 pagina's! Nee ik heb er vertrouwen in, niet zo pessimistisch doen joh. Bij andere games wordt alleen maar gehypt en hier lijkt het wel of mensen kijken naar wat er niet perfect zou kunnen zijn. Ik ben er van overtuigd dat iedereen die zich met eerdere TES games heeft vermaakt zich met Skyrim ook kostelijk gaat vermaken!

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is wel een redelijk goed argument op de Bethesha forum

Gamebryo's Renderer, and the facegen tech the used were data hogs through and through. What we'd define as "Game Content" doesn't really take as much space as you'd think, especially because Bethesda's games tend to generate the vast majority on-the-fly.

Considering Morrowind was on one 600MB CD and had loads more content, and was an overall better game than Oblivion, I wouldn't be particularly worried about the small data size. Of course, part of me wants to scoff at Bethesda for wasting a lot of the space, using only half the disc, they could have put more in there, but I'll save final judgement for 11-11-11.

En dit is ook absoluut waar, vooral over Oblivion, zeer slecht geoptimaliseerd, en Bethesda heeft dat ook gezegd over de audio files in Oblivion.

Textures didn't take as enormous amount of space as say RAGE anyways. Not to mention Oblivion's compression was all-together piss poor and almost reached the disks capacity. The audio was singled out as taking a ton of space.

Being able to compress everything better adds up. I'm not worried. Also games like Morrowind and Skyrim re-use a ton of assets through out the game. I.e. Same few candle models everywhere.

Even smaller games re-use assets. Games like Obsidian's FO: New Vegas reused pretty much all of FO3's assets and made everyones eyes sore from "sameness."

12. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Waarom mekkert iedereen toch om dit soort dingen? Meteen allerlei zaken gaan denken achter het feit dat installeren slechts 3.8 GB in beslag gaat nemen. Minder content? Minder quests? Noooo...
    Iedereen maakt het zichzelf toch altijd onnodig lastig.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Heb je opzich gelijk in, maar ik snap de 'angst' wel, als je het dat moet noemen. Kijk naar Rage en de 12GB install size....als dit echt allemaal met compressietechniek te maken heeft is dat fucking netjes.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    12 GB? Ik heb 21.8 aan Rage op mijn HDD staan hoor. :eek:

Ik maak me er totaal niet druk om, zolang die maar minder bugs, glitches en framedrops heeft als Oblivion op het eerste uur.

Ik ben het juist totaal met Azumi eens en daar voeg ik aan toe dat het merendeel van de mekkeraars niet eens speelgerechtigd is qua leeftijd of geestelijke gezondheid ofzo, maar dat laatste ga ik me verder niet over uit laten.

Het is hetzelfde bij COD: Een ding niet goed of vertrouwd en meteen lopen fora vol met zeikerijberichten. Ergens ontzettend un fair of niet??? ;)

15. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Zeker weten, lijkt wel een soort nieuw fenomeen; anti-hypen. Vooral zeuren over kleine dingetjes. Maar dit zegt ook wel weer wat over de rest van de game, als mensen gaan zeuren over kleine dingen.

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    De nieuwe hype is anti-hypen_O_ --> Hype probleem opgelost\o/

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het ook wel erg weinig hoor 3.8 GB, maar ik heb wel vertrouwen in TES.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Borderlands had ook heel weinig GB, maar die game heb ik me ook al heel wat uren mee vermaakt.

Nu weer, maar dan met de PC versie van de GOTY. :thumbs:

19. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen di de Skyrim official guide bestellen? zoja waar? op amazon.com kan je niet met ideal of paypal betalen dus daar wordt t em niet.. en op .co.uk staat dat ze niet weten of ze het wel gaan verkopen..

20. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina