De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 55]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Maar waar zeikt rutten om, Strootman komt met gestrekt been in en was veel te laat, want de Jong had de bal al gespeeld.

Dit is toch gewoon rood?!

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ze gaan allebei voor de bal, alleen Strootman kwam te laat. Het was ook niet dat hij met gestrekt been op de enkel in kwam, want je zag dat hij daarna inhield (kijk de beelden maar terug) en hij helemaal niet vol op de enkel komt. Ik snap dat je hier geel voor kan geven, maar rood is gewoon belachelijk. Maarja, wordt geseponeerd, alleen jammer van de twee punten, maar vindt Blom niet erg natuurlijk. ;)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was gewoon rood. Niks anders.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik vind het belachelijk dat hij geseponeerd wordt terwijl Ebecilio 3 wedstrijden kreeg, waaronder 1 voorwaardelijk. :emo:

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Dan is het eerder belachelijk dat ebecilio 3 kreeg.
    Zouden ze vaker moeten doen dat seponeren, zoals bij de zogenaamde "kopstoot" van Chanturia en rood van Aborah. Nederlandse arbitrage blijft om te janken.

6. Seh

Seh Guest

Als dit al rood is mag je nooit meer een niet perfecte tackle inzetten, het had net zo goed andersom kunnen zijn. Als Strootman 0,1 seconde eerder reageert is Luuk de Jong de lul. Zulke duels kunnen gewoon voorkomen, geel zou kunnen, maar rood was én overdreven voor de overtreding en de wedstrijd was er niet naar. Verder floot Blom overigens een goede pot imo.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Feit blijft nog steeds dat hij te laat was en het gewoon een stevige tackle van achter was. Perfect of niet hij was te laat. Zelfde geld was de Jong te laat. Price of Glory imo.

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dit had helemaal niets met rood te maken :)

Heeft Blom nog een reactie gegeven?

Pietje keept niet bij Vitesse, hoor ik net.

Niet de intentie om de man te spelen. Geen gestrekt been (dat was het zeker niet). Met de hoeveelheid onkunde dat er net Nederland rondloopt, kan je elke wedstrijd 8 man naar huis sturen met rood.

Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  9. Seh

Seh Guest

Van achter? 8) Nee, Blom is via de achteruitgang het stadion uit gegaan. Geeft ook wel iets aan imo.

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Begint leuk in Doetinchem :D

De bladblazers lopen nogal volop hun werk te doen terwijl de wedstrijd al van start is gegaan :D En Vitesse heeft geen reservedoelman nu Piet niet speelt. Dus als Room eraf moet, kunnen we nog wat spektakel verachten.

Matig. Vitesse heeft nog een keeper weten op te trommelen.

Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Laat hem maar, hij heeft een andere wedstrijd gekeken. Als je roept dat Strootman te laat, van achter, met gestrekt been in kwam en het rood vond, heeft het geen zin om te discussiëren. Ik ben ook al afgehaakt.

En nee, Blom is eerst een uur zijn kamertje niet uit gekomen en daarna via een zijuitgang snel weggegaan :lol:

12. Seh

Seh Guest

Meh, kan alleen de eerste helft weer kijken van Feyenoord. Moet om 4 uur werken. Vorig seizoen was het toch veel vaker om half1 voor mijn gevoel, toen moest ik namelijk ontzetten vroeg (voor een zondag) mijn nest uit om richting de Kuip te gaan. 8) Het is een complot.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ach ja, dat is menselijk. Als iedereen buiten de emotionele periodes maar beseft dat het soms meezit, en soms tegen.

14. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    [FC Twente] Statistieken [PSV]
    Balbezit 51 % 49 %
    Scoringskansen 18 18
    Rode kaarten 0 1
    Gele kaarten 1 2
    Strafschoppen 0 0
    Overtredingen tegen 11 8
    Overtredingen begaan 8 12
    Vrije trappen 14 8
    Buitenspel 0 2
    Hoekschoppen 6 7
    Lijnreddingen speler 0 0
    Reddingen keeper 8 2
    Schoten naast 11 7
    Schoten op doel 7 11
    Lat geraakt 0 0
    Paal geraakt 1 1
    Schoten op paal/lat 1 1
    Score 2 2

Heel overtuigend Siemenn...

15. Seh

Seh Guest

Is zo, maar doet niets af aan deze belachelijke fout/beslissing imo.

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Statistieken hebben hier toch niets mee te maken? In die periode speelde PSV beter dan Twente en had het een voorsprong. Als dan onterecht één van je beste mensen het veld af wordt gestuurd, dan kan dat bepalend zijn voor de wedstrijd.
    Ik zeg niet dat het geen 2-2 was geworden maar PSV speelde op dat moment beter en de 1-3 hing meer in de lucht dan de 2-2

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jij hebt de wedstrijd niet gekeken, en daarnaast had ik het over de tweede helft en vooral de fase waarin Strootman rood kreeg. Wel eerst lezen, voordat je probeert te dissen ;).

18. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    #gravit is nog best leuk

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Vooral omdat De Graafschap boven zichzelf uitstijgt. Verder creëren ze niets maar ze voetballen wel aardig.
    Het is niet echt heel leuk om te kijken maar het niveau valt me niet tegen wat De Graafschap laat zien.

20. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    het is idd niet super goed maar leuk om naar te kijken.. beetje sfeer, strijd, duels en kansjes:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina