[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Eindelijk heat seekers op mijn jet. Heerlijk om al die beginners te lucht uit te knallen en lekker levels. Ben nu met heli en jet op de helft van de unlocks :D
     
  2. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet jij of iemand anders hier misschien hoe de motion sensers dan zijn?

    Zag ergens een award of medal daarvoor, maar heb ze nog niet unlocked en niet gezien dus weet het nog niet. Ik geloof dat je ze niet meer kon gooien zoals in BC2?
     
  3. Dorksided

    Dorksided joebob

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh man ik wordt niet goed van al die RPG's, het lijkt Call of duty wel. (En dat is nooit positief)

    Ik heb meer van die langwerpige dingen moeten slikken dan Gerard Joling.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb zelf nog geen recon gespeeld (hou niet van snipen) maar ik heb ze al wel zien staan en volgens mij zet je ze gewoon neer. Net als bijv in CoD.

    Of zoals je Radio beacon.

    Wel grappig trouwens dat de radio beacon nu zo'n grote antenne ernaast heeft staan. Dice vond blijkbaar ook dat ze in de beta niet genoeg opvielen :+
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe droog net!

    Doelie en ik allebei in een jet.

    Ik; "Ik word achtervolgt, schiet hem neer"!
    Doelie; "Ja ik zit er al achter, ik raak hem"
    Ik; "Ja ik word ook geraakt man!"
    Doelie; "Hij is down"
    Ik; "Ik ben down!"

    Blijkt aan het einde van het potje dat we beide in het andere team zaten en juist achter elkaar aanzaten in plaats van elkaar hielpen 8)

    Fucking hilarisch XD
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat vind ik juist chill.

    Zodra je alles hebt zul je heel lang zonder enige unlocks meer moeten spelen.
    Ik vind het altijd juist leuk en motiverend als er weer een unlock/rank in je scherm komt.
     
  7. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat was inderdaad briljant.

    Wat vind ik deze game toch briljant, alles is leuk!

    Schieten
    Vlaggen pakken
    Vliegen
    Rijden

    Het is gewoon simpelweg geweldig gemaakt!
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1, ik vind het eigenlijk maar kut dat ik voor mn favoriete klasse al niks meer te unlocken heb :| Had wel 2 keer zo lang mogen duren
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij duurt het ook 2x zo lang omdat de PC versie echt verre van stabiel loopt:emo:
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En op de 360 hebben we geen connectieproblemen wou je zeggen? :+

    Of crashed het spel zelf regelmatig op de PC? Daar zou ik heel snel flauw van worden. Heb nu al de pest in als ik halverwege een potje uit een server geflikkerd word (gebeurd ook altijd als ik net lekker bezig ben, nooit als het kut gaat :+ )
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vandaag heerlijk multiplayer gedaan op Damavand Peak. Yep, lekker in m'n eentje.

    Sta ik bij de tunnels wat te snipen, zie ik ineens een helikopter als een malle op me afkomen. Zo'n "Little Bird". Pak m'n gun en in één knal schiet ik de piloot dood. Helikopter komt glijdend tot stilstand. Ik stap in, vlieg 2 mensen dood en crash ergens tegenaan. Nee, vliegen is niet voor mij neergelegd.

    Al met al, ik moet mijn mening over BF3 flink bijschaven. Heerlijke game om te spelen. Had ik niet verwacht. Misschien was mijn eerdere review TE snel geplaatst vanwege de connectie problemen. Toch wel een dikke 9/10 waard nu hoor.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Spel zelf crashed.
    SP kan ik helemaal niet spelen.
    MP loopt 8/10 potjes vast.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    8 van de 10? wtf, en is dat bij iedereen zo of doet jouw pc gewoon kut?


    Wat vinden jullie na een paar dagen spelen van de nieuwe klasse indeling?

    Ik heb persoonlijk het idee dat met name Support een beetje een ondergeschoven kindje in geworden. Zie ook weinig support spelers bovenaan eindigen en zie ook maar weinig spelers die die rol een beetje serieus spelen. (dus ammo uitdelen en rugdekking geven)

    Ik speel zelf weer voornamelijk Engineer (net als in de voorgaande delen) en ik vind stiekem dat ze die klasse een beetje overpowered hebben gemaakt door AT-Mine op een andere equipment slot te doen dan je launcher.

    Nu kan ik dus (met de Expl perk) 10 raketten en 6 mijnen meenemen. En deze mijnen blijven ook nog eens liggen als ik dood ga.

    Dus na 3 spawns heb ik elk kruispunt in een map vol liggen met mijnen maar ook altijd nog een launcher bij me voor geval van nood.

    Ik vermaak me er prima mee maar je maakt het op deze manier de tanks wel erg lastig. De heli's en jet's hebben tenminste nog flares maar de andere voertuigen hebben echt ogen in hun achterhoofd nodig.

    Ondanks dat blijft het wel mn favo klasse. De rest kan me eigenlijk niet zo boeien. Recon is misschien nog wel grappig met zn mobile spawnpoint (dan wel een UMP mee ipv een sniper rifle) maar Assault en Support zijn aan mij denk ik echt niet besteed.

    ter illustratie :+

    [​IMG]

    Welk klasses spelen jullie vooral en merk je verschil in je speelstijl met BFBC2? Ben vooral benieuwd naar wat de ex-Medic's uit BFBC3 er van vinden. Spelen die nu assault of spelen die nu support?
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Is iemand het nog meer met mij eens dat deze game niet in het "Wisselforum" hoort maar gewoon terug naar de games-sectie? Vind het maar stil zo :+
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Omg diie tactical light is echt overpowerd:p
     
  16. Dorksided

    Dorksided joebob

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh, ik blijf het heerlijk vinden om met mijn littlebird net boven de flag te gaan hangen en hem in de lucht capturen.
     
  17. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik speelde eerst wel met Support en ben nu ook bezig met Engineer en dat worden mijn 2 klassen. Support speelt wel erg lekker inderdaad ammo op verschillende drukke plaatsen neerlegen en zelf op een drukke weg/gang uitkijken met die bipod uit en schieten maar:cool:
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.703
    Leuk Bevonden:
    17.918
    Ja tof, je doet alleen geen ene kont.
    Zo voelt de hele singleplayer aan. Vind het meer een techdemo van wat die hele engine kan imo. Flasbacks spelen is ook gewoon bout.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Godsamme wat een hersenloze mongolen werken daar bij EA support zeg. Niet meer normaal 8)
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina