8 van de 10? wtf, en is dat bij iedereen zo of doet jouw pc gewoon kut?
Wat vinden jullie na een paar dagen spelen van de nieuwe klasse indeling?
Ik heb persoonlijk het idee dat met name Support een beetje een ondergeschoven kindje in geworden. Zie ook weinig support spelers bovenaan eindigen en zie ook maar weinig spelers die die rol een beetje serieus spelen. (dus ammo uitdelen en rugdekking geven)
Ik speel zelf weer voornamelijk Engineer (net als in de voorgaande delen) en ik vind stiekem dat ze die klasse een beetje overpowered hebben gemaakt door AT-Mine op een andere equipment slot te doen dan je launcher.
Nu kan ik dus (met de Expl perk) 10 raketten en 6 mijnen meenemen. En deze mijnen blijven ook nog eens liggen als ik dood ga.
Dus na 3 spawns heb ik elk kruispunt in een map vol liggen met mijnen maar ook altijd nog een launcher bij me voor geval van nood.
Ik vermaak me er prima mee maar je maakt het op deze manier de tanks wel erg lastig. De heli's en jet's hebben tenminste nog flares maar de andere voertuigen hebben echt ogen in hun achterhoofd nodig.
Ondanks dat blijft het wel mn favo klasse. De rest kan me eigenlijk niet zo boeien. Recon is misschien nog wel grappig met zn mobile spawnpoint (dan wel een UMP mee ipv een sniper rifle) maar Assault en Support zijn aan mij denk ik echt niet besteed.
ter illustratie
Welk klasses spelen jullie vooral en merk je verschil in je speelstijl met BFBC2? Ben vooral benieuwd naar wat de ex-Medic's uit BFBC3 er van vinden. Spelen die nu assault of spelen die nu support?
Klik om te vergroten...