De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 55]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Doe zelf normaal. Als Ajacieden zichzelf de naam 'joden' geven en er liedjes over mogen zingen, is het allemaal leuk en aardig. Als ik het heb over supporters en dan zeg dat óók joden iets vinden, wordt er meteen een probleem van gemaakt. Moet niet gekker worden.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Niks van aantrekken , die boeren weten niet beter :+

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

:+

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Boeren :emo:
    Doe is normaal man..

Dus?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol...
    Snugger ben je niet he?

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :emo: Wat een kortzichtig gedrag.

Ik vond het rood, het is een roekeloze harde tackle. De stand van je voet naar grond toe, wat een onzin. Hij is hard, schuin van achter/zijkant en ruim te laat.

Edit: Siemenn :emo: echt, als emotie in het spel komt gaat je vermogen om opmerkingen te beoordelen echt het raam uit Sjonge jonge.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zie jullie probleem niet. Ik zeg 'joden', want dat is hoe jullie je noemen. Maar jullie beginnen er problemen van te maken. Ik mag toch best joden zeggen, net als dat jullie soms boeren zeggen.

Oké, als ik dingen zou zeggen wat ook te maken zou gaan hebben met de Tweede Wereldoorlog, dat zou kansloos zijn, maar dat doe ik niet.

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :emo: Shit gaat te fur, niet mee te discussiëren.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Niet elke jood is een ajaxsupporter, hoe denk je dan de rotterdamse joodse medemens zich moet voelen als jij zulke generaliserende uitspraken doet!

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Laat maar je ziet/snapt het niet.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Leg dan uit. Wat is het verschil tussen dat ík 'joden' (ajacieden) zeg, of jullie 'boeren' (PSV'ers)?

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Blom gaf toch zelf aan dat je over de kleur van de kaart kan discussiëren, hoe kan je dan ooit 2 (1 vw) wedstrijden schorsing geven. KNVB is een grote grap.
    De meesten hier moeten echt hun bril af of op zetten want een ieder met een beetje ogen ziet dat dit never nooit een rode kaart was, laat staan een schorsing voor 2 wedstrijden.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Niet elke boer is een PSV-supporter, hoe denk je dat de Eindhovense boeren zich moeten voelen als anderen zulke generaliserende uitspraken doet?

Daarnaast zei ik niets hards, puur en alleen dat óók ajacieden/joden vonden dat het geen rode kaart was. Dus niet alleen mensen die voor PSV zijn.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dat jodengedoe nooit wat gevonden, maar sommige vinden het blijkbaar leuk.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb er niets tegen of voor, al vind ik het wel raar dat ze zich zo noemen. Maar ik vind niet dat ajacieden ('joden' dus) niet zo moeten zeiken als er eens 'joden' gezegd wordt in plaats van 'ajacieden'. Zeuren PSV'ers als ze 'boeren' genoemd worden? Nee, die naam hebben onze supporters zelf gekozen, net als bij Ajax dus. Natuurlijk is het slecht als je dingen over 'joden' gaat zeggen in combinatie met de Tweede Wereldoorlog; dát is fout (Hamas, Hamas, etc). Maar als je het gewoon over de supporters hebt, zie ik het probleem niet.

Dus flip 'm niet zo iedere keer als er 'jood' gezegd wordt. Kom toch op zeg :emo:.

Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach gewoon niet lopen janken over dit gedoe en over die rode kaart, je kan 'm geven en klaar. Is geen blunder niks.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Daarom is het ook gewoon beter om lampies te zeggen i.p.v. boeren, scheelt weer wat verwarring aangezien er nog 2 clubs in de eredivisie zijn met deze zeer originele bijnaam.

18. Seh

Seh Guest

Wat is dat toch dat mensen Ajacieden geen Joden mogen noemen, terwijl het elke week in de stadions te horen is van de Ajacieden zelf? Als iemand kakkerlak tegen mij zegt zal dat mij echt een zorg wezen en zelf gebruik ik die naam niet eens.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat bedoel ik dus, maar stop er maar over. Blijkbaar is dat iets wat gewoon 'zo is' en als je daar iets over vraagt en gewoon een antwoord op wilt, krijg je dat niet en ben je zelf niet snugger . ;)

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, kakkerlak :+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina