Nedgame
noreply@nedgame.nl aan mij
details weergeven 29 okt. (3 dagen geleden)
Beste klant,
wij snappen dat het super vervelend is dat de game nog niet is aangekomen. Wij hebben ALLE exemplaren (ruim 500!) 1 dag voor release verstuurd via PostNL.
Helaas zijn enkele exemplaren waarschijnlijk door een storing bij PostNL nog steeds niet bezorgd. Wij hebben direct contact gezocht met PostNL, gezien dit natuurlijk niet de normale gang van zaken is, wij zitten hier niet op te wachten en u als klant ook zeker niet!
PostNL zegt dat de nog niet bezorgde exemplaren begin aankomende week bezorgd moeten zijn, heeft u donderdag nog steeds geen zending neem dan contact met ons op dan kunnen wij de zending claimen, mocht u de game inmiddels in de winkel gekocht hebben dan kunt u deze tevens kostenloos retourneren. In dit geval verzoeken wij u om de game niet te openenen.
Nogmaals wij balen hier net als u gigantisch van, wij zullen elk geval oplossen en bieden (ookal is dit 100% een fout bij PostNL) onze excuses aan voor al het ongemak.
Wat een winkel ze hebben echt hun zaken op orde.
En ik heb nog steeds geen BF3Klik om te vergroten...