Nedgame noreply@nedgame.nl aan mij details weergeven 29 okt. (3 dagen geleden) Beste klant, wij snappen dat het super vervelend is dat de game nog niet is aangekomen. Wij hebben ALLE exemplaren (ruim 500!) 1 dag voor release verstuurd via PostNL. Helaas zijn enkele exemplaren waarschijnlijk door een storing bij PostNL nog steeds niet bezorgd. Wij hebben direct contact gezocht met PostNL, gezien dit natuurlijk niet de normale gang van zaken is, wij zitten hier niet op te wachten en u als klant ook zeker niet! PostNL zegt dat de nog niet bezorgde exemplaren begin aankomende week bezorgd moeten zijn, heeft u donderdag nog steeds geen zending neem dan contact met ons op dan kunnen wij de zending claimen, mocht u de game inmiddels in de winkel gekocht hebben dan kunt u deze tevens kostenloos retourneren. In dit geval verzoeken wij u om de game niet te openenen. Nogmaals wij balen hier net als u gigantisch van, wij zullen elk geval oplossen en bieden (ookal is dit 100% een fout bij PostNL) onze excuses aan voor al het ongemak. Wat een winkel ze hebben echt hun zaken op orde. En ik heb nog steeds geen BF3
Ik denk de enigste winkel waarvan je echt zekerheid heb dat je hem op de release binnen hebt is bol,maarja daar ben je duurder uit Ben benieuwd of consoleshop m'n mw3 he op de release dag geleverd krijgt Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Dus je hebt niet meegekregen dat er een storing bij PostNL is geweest? Deze storing is in een bepaald gebied geweest en niet over heel Nederland. Dit zou dus de reden kunnen zijn waarom Nedgame er last van heeft en andere winkels niet.
Ach zo. nee dat wist ik niet. Ik dacht omdat ze zoveel pre orders hadden dat het mis was gelopen. thx voor de info
Heeft er iemand nog zo'n 10% kortingscode voor mij die ik mag gebruiken (ZAVVI), had er laatst eentje maar die werkt niet meer? Of iemand die een tip heeft hoe ik aan een nieuwe kom?
Zulke dingen kunnen altijd gebeuren, het risico van externe partijen gebruiken om iets te krijgen. Als je echt niet even kan wachten op je game, ga je toch gewoon naar de FRS/Bart Smit/Intertoys om het spel te kopen en stuur je die andere terug als die ooit nog aan komt?
Had ik ook al met gears 3 gedaan, wacht het nog wel even af. Kan te gek ook. Steeds games dubbel kopen.
ja ik krijg oude games ook echt binnan een week binnen.. nieuwe games duren lang.. oh wacht, fifa had ik binnen 5 dagen toen die uitkwam.. ik weet het niet meer xD
Fout ligt bij PostNL, BPgames heeft hier ook last van gehad . Mijn Gears of war 3 exemplaar kwam ook een dag later dan de release terwijl er op de envelop 19/09 stond , dus Post NL heeft er gewoon 2 dagen over gedaan om mijn spel te bezorgen
De Wehkamp mag van mij ook afbranden, op 19 september ging m'n preorder van BF3 PC bestelling op "levertijd 1 week" en kreeg fijn vandaag ff te horen dat ze uitverkocht waren Het zelfde grapje had ik al met Gears 3 dus als ik voortaan tot ver voorbij launchdate op m'n game wil wachten om uiteindelijk niks te krijgen zit ik bij de Wehkamp topshop in ieder geval goed.
ik denk dat veel winkels gokken dat postNL het er de dag daarna levert,want ik heb zo'n idee dat bvb MW3 pas maandag bij de meeste verzonden worden Wat mij dan wel irriteert is dat veel winkels bij hun bestellingen belooft dat het op de release dag geleverd wordt en 80% zal ook wel,maar niet allemaal. Castle beloofde mij vorige jaar met BO dat ik het optijd binnen zou hebben (GLS)en dat was niet zo,terwijl bij mij van de 99% het de volgende dag in de bus ligt,PostNL kan hetbij mij wel Belofte maakt schuld,maar beloof niet iets wat je niet kunt waarmaken als je het niet optijd verstuurd. Hoop dat consoleshop het wel optijd afstuurd