[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja want je hebt geen 24euro uitgegeven waar je hard voor hebt gewerkt misschien? loos argument dit zeg..
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  2. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens dat het een rot streek is met de dlc. Maar dit soort dingen gebeuren al sinds heel dat dlc gedoe is uitgevonden. Dus je hebt het risico dat je je hard verdiende centjes ergens in stopt. En dat je het uiteindelijk weg gegooit geld vindt. Wou alleen maar zeggen dat dat het risico is van DLC. En dat je der rekening mee moet houden. En je kunt nu wel gaan klagen op bv dat epic forum maar heel dat is dlc gedoe wordt niet beslist door epic maar door microsoft.
     
  3. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het nog nooit gebeurd is dat ik alle dlc van een game wil hebben, heb ik de season pass niet gekocht..

    Vindt het geen probleem om te betalen voor extra's maar wil wel graag meteen duidelijk zien waar ik voor betaal en dat vindt ik nu met de eerste dlc van gow3 niet..

    Denk dat ze zichzelf ermee in de vingers snijden, als ik me bekocht voel over dlc stop ik er meestal meteen mee voor de betreffende game omdat ik game voor mijn plezier en niet om een nasmaak eraan over te houden:eek:
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  4. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook de seasonpass,gekregen van GM ma toch... zelfs als ik em niet gratis had ontvangen had ik em gewoon gekocht. DLC is geen weggegooid geld in Gears 3, en dat kunnen niet veel games zeggen...*kuch COD mappacks kuch*

    alleen hoe unlock je nu het command center? turrets of toch de sentry,s? Heb turrets nu net op 5 staan dus hoop dat ik em de volgende keer unlock.

    Zag wel gisteravond n level 100 met command center incl hammer of dawn,(!) die ownde de hele horde, ze moeten de vijanden toch hier wat op aanpassen de hoge levels zijn zo in 2 min gedaan.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik denk dat dit een beslissing van epic is om eerlijk te zijn. dat dit de enige mogelijkheid is om op kort termijn de maps in public te krijgen.
     
  6. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wil dit graag ook weten ik heb alles op minimaal lvl 5 maar kan nog geen command centre bouwen. Ik ben al het zoeken op de internetzzz maar nog niks kunnen vinden. Iemand een idee?

    UPDATE

    Heb dit gevonden op een site:
    Dusja als een malle in turrets gaan investeren . Dus zo makkelijk is het nog niet!
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind epic echt de beste developer op het gebied van communicatie met de fans. Ook op Twitter wat rod allemaal naar zijn hoofd geslingerd krijgt. Ik kocht de Dlc zodat ik sowieso de volledige uitbreiding heb. Als je alleen Mp speelt, hoef je die season pass níet. Dat was al gezegd dat het was voor de die hards
     
  8. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook even gekeken op Epic forum, volgens de geleerden daar dien je voor het unlocken van command center de turrets (bemand, dus niet sentry,s) op level 8 te hebben. in totaal dus 360.000 dollar te spenderen hieraan....



    Edit: k zie dat je t ook al had gevonden....
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    was nooit gezegd. er was gewoon gezegd korting op de dlc. er was niet gezegd dat deel van de dlc gratis zou worden gemaakt. dus dan begrijp ik het als je je bedrogen voelt. voor ons is het niet erg, maar voor die mensen wel. naja iig bernie
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wow is dit al gepost?

    http://www.xbox360achievements.org/...3-Getting-Free--Versus-Booster-Pack--DLC.html

    En dan doel ik vooral naar dit:

    Epic has also added a new Alpha Playlist, which hopes to offer something a little different with the following parameters:

    Team Size: 4
    Gametypes: Team Deathmatch, King of the Hill, Execution
    Loadout: Lancer/Gnasher
    Weapon Pick-ups: Default with the some custom swaps
    Weapon Respawn: Set to “After Pick-up” with quicker respawn times

    GEEN SAWN OFF! Yey. :)
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja al gepost... dont like it.. ik vind 5v5 leuker en wat meer variatie met assault rifles vind ik ook leuker.. maar blij dat het erin zit voor de mensen die het zo leuker vinden
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Yeah, de retro zal ik wel missen ja.
     
  13. RamO

    RamO Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten om 5 nieuwe maps te spelen op 24 november for free! :) Geweldig epic!, ennuh dit weekend nieuw event en tot 14 nov. double xp!. I'm a happy man, maar eerst volgende week tentamens :mad: Oja en ook nog de Alpha playlist!, echt geweldig. Ik weet niet hoe ik nu nog kan concentreren op tentamens.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet ik je spel weghalen ? :+
     
  15. RamO

    RamO Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat werd al voorgesteld door mijn ouders, maar soms moet ik gewoon even een potje tussendoor spelen, anders word ik gek! (not addicted, uhm).
     
  16. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens! Epic games verdiend veel meer waardering!

    Ik vindt de "fans" erg ondankbaar en totaal hersenloos. Op facebook , forums , overal zitten ze te zeiken. Ik snap dat je je mening/klacht wil uiten. Maar sommige gaan echt te ver! Het lijken wel een stel autiste alles wat hun niet aan staat MOET veranderen naar hun zin. En nu hebben ze hun zin ,komt er amper een compliment/bedankje van af.
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja ik ook precies het zelfde, heb volgende week ook tentamens. Maar gewoon uit je kamer zitten waar geen xbox staat haha.

    En nice dat je die maps in private ook 'gratis' kan spelen ook al heb je die maps niet maar de host wel. Host toch nooit een horde oid.
     
  18. RamO

    RamO Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit letterlijk gewoon naast mijn xbox te leren (soms laat ik hem ook gewoon aan staan), ik ga toch maar eens aan een andere tafel zitten.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Doe dat.
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Alpha gespeeld...
    Mijn match was echt een Lancer-campfest. Echt zo saai, waar dit nou precies aan ligt weet ik niet. Misschien 4v4? Denk dat ik het een stuk leuker had gevonden als het 5v5 was, en gewoon wel alle Assault Rifles. Lancer vind ik echt een vervelend wapen (vooral om te gebruiken, gewoon saai), gelukkig kun je wel de Hammerburst oppakken.

    Bovendien zaten mijn teammembers constant te leaven, misschien als ik wat meer matches speel dat ik het leuker vind, maar 5v5 vind ik echt veel leuker.

    EPIC had inderdaad wel even vóór gisteren (de dag van de DLC) kunnen aangeven dat de maps gratis speelbaar zijn later in Versus. Ik houd van alle game modes eigenlijk wel, maar dat geld zeker niet voor iedereen en er zijn genoeg mensen die alleen om de Versus maps geven denk ik. En mensen kunnen wel steeds Microsoft de schuld hiervan geven, maar ik geloof niet dat EPIC zelf geen inspraak heeft in dit soort dingen.

    Wat jij eigenlijk koopt als je de Horde Command Pack koopt is het volgende:
    - 3 character skins: Onyx Guard, Bernie Mataki en Big Rig Dizzy
    - 2 weapon skins: Team plasma en Jungle camo

    Dit kun je niet gebruiken als je de DLC/Season Pass niet koopt, behalve als je wapens met die weapon skins oppakt, maar dan heb je ze natuurlijk alleen zolang je dat wapen in dat leven vasthoud.


    Als je de DLC niet koopt:

    De nieuwe fortifications in Horde kun je wel gebruiken/repareren/etc., maar niet bouwen. Je bent dan dus afhankelijk van je teammates die de DLC wel hebben en bouwen.

    De nieuwe maps kun je alleen spelen in Versus, als je niet op dedicated servers speelt en de host deze DLC wel heeft. Vanaf 24 November kun je ze in elke situatie in Versus spelen.
    De nieuwe maps kun je wél spelen in Public Horde/Beast, maar alleen als de host deze DLC heeft.
    De nieuwe maps kun je alleen in Private spelen, als de host deze DLC heeft.

    Oftewel, heel veel kun je gewoon wel (behalve de skins), maar je bent wel afhankelijk van de host/andere spelers.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina