Net Alpha gespeeld...
Mijn match was echt een Lancer-campfest. Echt zo saai, waar dit nou precies aan ligt weet ik niet. Misschien 4v4? Denk dat ik het een stuk leuker had gevonden als het 5v5 was, en gewoon wel alle Assault Rifles. Lancer vind ik echt een vervelend wapen (vooral om te gebruiken, gewoon saai), gelukkig kun je wel de Hammerburst oppakken.
Bovendien zaten mijn teammembers constant te leaven, misschien als ik wat meer matches speel dat ik het leuker vind, maar 5v5 vind ik echt veel leuker.
EPIC had inderdaad wel even vóór gisteren (de dag van de DLC) kunnen aangeven dat de maps gratis speelbaar zijn later in Versus. Ik houd van alle game modes eigenlijk wel, maar dat geld zeker niet voor iedereen en er zijn genoeg mensen die alleen om de Versus maps geven denk ik. En mensen kunnen wel steeds Microsoft de schuld hiervan geven, maar ik geloof niet dat EPIC zelf geen inspraak heeft in dit soort dingen.
Wat jij eigenlijk koopt als je de Horde Command Pack koopt is het volgende:
- 3 character skins: Onyx Guard, Bernie Mataki en Big Rig Dizzy
- 2 weapon skins: Team plasma en Jungle camo
Dit kun je niet gebruiken als je de DLC/Season Pass niet koopt, behalve als je wapens met die weapon skins oppakt, maar dan heb je ze natuurlijk alleen zolang je dat wapen in dat leven vasthoud.
Als je de DLC niet koopt:
De nieuwe fortifications in Horde kun je wel gebruiken/repareren/etc., maar niet bouwen. Je bent dan dus afhankelijk van je teammates die de DLC wel hebben en bouwen.
De nieuwe maps kun je alleen spelen in Versus, als je niet op dedicated servers speelt en de host deze DLC wel heeft. Vanaf 24 November kun je ze in elke situatie in Versus spelen.
De nieuwe maps kun je wél spelen in Public Horde/Beast, maar alleen als de host deze DLC heeft.
De nieuwe maps kun je alleen in Private spelen, als de host deze DLC heeft.
Oftewel, heel veel kun je gewoon wel (behalve de skins), maar je bent wel afhankelijk van de host/andere spelers.
Laatst bewerkt: 2 nov 2011