[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 26 okt 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.086
    :)
     
  2. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    kijk dat moesten we ff horen xD
     
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop zwaar op meerdere steden. Zijn opzich best wel wat aanwijzingen:
    - Jets (meerdere steden zouden logischer zijn)
    - Er zitten sowieso gebieden uit meerdere delen van California in, ver weg van L.A.
    - Eerste GTA SA trailer liet ook maar één stad zien.
    Dude, dat is pure speculatie. IGN verwoord het een beetje raar maar zij weten het ook niet.
     
  4. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    dude lees 2 posts boven je bericht
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Zolang Fiasco geen bron noemt ga ik uit van Los santos als enige stad met wat buitengebieden. en misschien een dorpje
    Denk alleen dat stuk los santos uit San Andreas met een berg gebied.
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    dude dat zegt ie toch, dat hij het niet vertrouwd omdat er geen officiële bron
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Maar dat was een IGN artikel he? Volgens mij dit artikel


    http://uk.ps3.ign.com/articles/121/1211341p1.html

    Hier staat niks over een bevestiging, en op gtagaming.com's forum blijven mensen gissen of we wel alledrie steden krijgen. Ik zie nergens 'confirmed' in dat IGN artikel ook. Dus volgens mij is er nog niks zeker....
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.700
    [​IMG]

    Maar dat berggebied hoort bij San Fierro.
     
  9. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    dude leer fucking lezen.


    Heeft niet zo veel met vertrouwen te maken, IGN baseert het op pure speculatie. Door hoe ze het verwoorden lijkt het alsof ze het 'bevestigen'. Zij weten evenveel als wij.
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    waarom al die nummertjes? of was dit gewoon de eerste kaart die je tegenkwam?
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ja dat bedoelde ik ongeveer ;)
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    In SA wel, maar in V gaan ze het denkik wat meer naar het oosten brengen
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Wel? Hmmm....als het echter wel alleen het berggebied en Los Santos is, dan is het ongeveer net zo groot als GTA IV verwacht ik. We gaan het vanzelf wel zien in de volgende trailer, of wanneer er nieuwtjes komen uit magazines.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hoeveel plezier ik hier ga beleven he:

    [​IMG]
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Ja. De eerste op Google wilde niet laden. :+
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het staat zelfs op de map. Unique stunt jumps ;)
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik ook zo geweldig dit soort gebieden bij een stad, eventjes wat anders dan die stad.
    En dan et je sancheez of jeepie lekker rijden zo leuk :)

    haha ok
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Meest voor de hand liggende is gewoon dat er 3 trailers komen met elk een stad als centraal thema
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar goed, die Los Santos map van SA kan je nu niet meer gebruiken denk ik. Los Santos gaat er heel anders uitzien. En ik verwacht zeker nog wel San Fierro en Las Venturas, vertelde Rockstar niet dat ze geen vliegtuigen in IV hadden omdat het niet bijzonder zou zijn omdat Liberty City maar een stad was en er te klein voor was? Waarom nu dan wel, juist SA is gewoon biggie zoals de oude SA. Al hoeft San Fierro niet echt voor mij, Los Santos met platteland dat langzaam naar de desert gaat en daarachter Las Venturas is voor mij genoeg.

    Toch vind ik het ergens wel jammer dat het weer SA is. Dacht dat Rockstar pas met V zou komen op de nieuwe consoles omdat de nummers stonden voor een hele nieuwe era in de GTA games. Vraag me echt af hoe SA er uit gaat zien, ik hoop niet dat het er teveel op gaat lijken en ik het gevoel krijg als of ik maar een HD versie speel. Liberty City 3 en 4 waren totaal verschillend, vooral omdat de LC uit deel 3 niet eens op NY leek. Los Santos, Fierro en Venturas waren een behoorlijke kopie van LA, SF en LV en nu dus weer.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Yup, precies wat mistte in GTA IV. Of misschien ook niet, nu kunnen we hier echt naar uit kijken, had het al in iV gezeten,dan was het nu niet zo speciaal geweest.
    Maar als we straks in jets kunnen vliegen, dan lijkt mij Los Santos en een stuk gebergte wel erg klein daarvoor. Je wilt toch juist flinke stukken ermee kunnen vliegen? Allemaal speculatie..want dadelijk kunnen we de fucking jets niet eens in :D



    Dan hoop ik echt dat ze gewoon LA niet te echt namaken, gooi gewoon je eigen draai eraan Rockstar.


    Handige summary opzich:




    What we know so far..
    Facts:

    San Andreas is the location, if not all of it, at least Los Santos is 100% confirmed.

    The time period appears to be present day.

    At least some portion of the playable area is rural setting as indicated by the windmill and mountain scene.


    Specualtion:

    All of San Andreas will be featured in-game. Several pieces of evidence may point to the entire state being playable, such as the jets we see flying over, the liquor store that appears to be in a desert setting as is evident by the dirt road and bare surroundings, the mountain from the hiking scene seems to show the new incarnation of Mt. Chiliad, the license plates of the vehicles saying SAN ANDREAS.

    You will be able to customize your character(s?). The trailer shows weight lifting on the beach, a sign for piercings, a character with tattoos running from the police. Does this indicate character customization beyond a new suit will return to GTA?

    Animals are included. The trailer does show a couple with their K-9 pal on the beach, was this just for a cutscene or can we expect to see dogs and possibly other animals roaming in the front yard of a suburban home? Going further can we expect to see police K-9 units or possibly have a dog as a companion in the game?

    There are multiple playable characters. In the trailer we see a middle-older aged white male, whether the voice of the narrarator is this man is yet to be determined, however we do see this man more than once. We also see the hispanic appearing individual on more than one occasion, could the new story be split between two characters on opposing sides of the wealth struggle that the trailer seems to showcase?

    Airplanes have returned. I won't add this to the facts simply because we don't have confirmation that you can actually pilot the planes seen in the trailer. However, this ties in with the entirety of San Andreas being available. If the map only consisted of a beefed up Los Santos I seriously doubt they would have flyable jets for the same reason they were not flyable in GTA IV, there would be nowhere to fly them, you could be across the map in 5 seconds in Liberty City if you were flying a jet. So heres hoping air travel will be a viable mode of transportation because of the gigantic size of San Andreas.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011

Deel Deze Pagina