De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 55]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heeft mijn weekend weer een stuk verdragelijker gemaakt. Wat heb ik mijzelf vermaakt met de wanvertoning van Ajax. Hahahaha.

2. Seh

Seh Guest

Ach, ik maak dit al mee sinds ik voetbal bewust volg. Teleurstelling en ergernis door Feyenoord, Ajacieden mogen dat ook wel eens een tijdje voelen. :+

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    WOW , wat ben ik geïrriteerd zeg niet normaal. Werkt ook lekker 8). Tering Ajax.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik snap er geen reet meer van. Dat is mijn enige bijdrage aan de discussie rondom deze wedstrijd.

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Een basisplaats voor Cillesen lijkt niet VERmeer HAHAHAHAHHAHAH HOHOOHOHO

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maakte Ajax vorig jaar kampioen en zorgde er dit jaar voor dat Ajax niet laatste staat. Vind je opmerking niet helemaal op zijn plaats. Off-day kun je altijd hebben. En in dat geval had de hele selectie al lang en breed verkocht moeten zijn want ze bakken er allemaal niks van op het moment.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hehe.

Net de overtreding van Ooijer teruggezien, wat een vuile vieze teringlijer. Ophangen aan de hoogte toren. Of wacht, misschien beter als hij blijft spelen voor Ajax ;). Dat hij geel kreeg en Strootman rood, belachelijk :lol:.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Off-day zegt ie. Hoogstpersoonlijk 3 tegengoals veroorzaken = iets wat nooit en te nimmer mag gebeuren. Ben er helemaal klaar mee. Oprotten met die vent.

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    ....

En daar laat ik het bij.

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ooijer is gewoon een beetje gestoord naar mijn inziens, hij maakt echt domme overtredingen soms. Ooijer vind ik gewoon veel te sloom voor de Ajax verdediging, beetje zelfde als Bouma.

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Lekkere support zeg 8)

12. Seh

Seh Guest

Standaard toch? Eerst moet van der Wiel zsm verkocht worden, nu de keeper die je vorig jaar kampioen heeft gemaakt er maar uit. Volgende week mag Janssen weer vertrekken en daarna is het weer Vertonghen die nooit aanvoerder mag zijn oid.

13. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik brand toch ook niemand af, maar ik vind Ooijer gewoon niet goed genoeg meer, vond ik vorig jaar ook al. Als supporter mag je toch ook nog wel kritiek hebben? Ik zal Ajax ook altijd blijven steunen, maar vond Ooijer gewoon zwak vandaag.

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Was gewoon in het algemeen, precies wat Sen zegt.

15. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn welgemeende excuses :b:

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je dit nog onderbouwen met voorbeelden of is het wat slap gelul in de rondte?

Ik ben normaal niet van de opportunistische aanpak, ik was zelfs een groot fan van Vermeer, maar dit is echt een extreem uitzonderlijke omstandigheid die het rechtvaardigt om hem voor altijd te banken.

17. Seh

Seh Guest

Wil je echt dat ik quotes op ga zoeken van de mensen die wilde dat bijvoorbeeld van der Wiel zsm moest worden verkocht of deze zomer al? 8)

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt ver gaan om Vermeer nu opeens op de bank te zetten. Heeft, met uitzondering van deze wedstrijd, geen fouten gemaakt, en oogt rustig en zoekt altijd de oplossing. En in Vermeers verdediging, die terugspeelbal van Ooijer was ook waardeloos, je ziet de problemen aankomen, die tweede bal van Van der Wiel had ie wel beter moeten verwerken, maar je verwacht ook niet dat die gozer hem er zo even in legt met twee verdedigers om zich heen.

Cilissen heeft ook al diverse foutjes gemaakt en vind Vermeer op alle punten beter dan Cilissen op dit moment, dus om hem op basis van deze wedstrijd te banken gaat me wat ver.

Waar ik me trouwens echt dood aan erger is altijd maar het balletje terug, steek die bal in vredesnaam met wat risico, echt om leip van te worden, volgens mij heeft Vermeer de meeste balcontacten van iedereen gehad.

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen zin hebt om dat te doen, had je in eerste instantie niet met die bewering moeten komen.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Volgens mij is het voor iedereen duidelijk dat wat Seh zei, gewoon een feit is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina