De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    I.m.h.o. zou de krachttraining dit juist moeten voorkomen, maar goed, het blijft vreemd dat je na een intensieve warming up in de 2e minuut al iets scheurt.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is wel heel toevallig dat het vrijwel niet onder de staf van Jol gebeurde.. Die nam nu al zijn stafleden mee natuurlijk.

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wat hebben de overige stafleden te maken met de kans op spierblessures?
    Uiteindelijk is het de hoofdtrainer die de trainingen uitzet toch?

Ik moest 3 jaar geleden godverdomme 6 weken wachten op een MRI scan :+

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die van Boilesen en Sigthorsson zijn wat mij betreft wel aan de medische staf te wijten.

Wat betreft Derk en Theo heeft Frank gewoon gefaald. Je ziet toch dat die jongens moeite hebben met die twee wedstrijden per week, Derk omdat ie net uit de JL komt en Theo omdat het een luie zak is. Wat meer rouleren kan best en volgensmij was dat ook de bedoeling vooraf.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja en nee, meen me te herinneren dat we met Lindeman toen Jol trainer was veel minder spierblessures hadden.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    Gewoon Lodeiro nog wat kansen geven. Alhoewel die jongen natuurlijk ook net van een blessure komt.

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Lodeiro is nog altijd een groot talent en mag best een keer ipv Theo Janssen spelen.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is ook al weer een tijd geleden, toch? Wat mij betreft mag hij Verthongen er wel een keer naast zetten, speelt zo laconiek als maar wat. Wat mij betreft zou dit dan de opstelling zijn:

-----------------------------------Vermeer--------------------------
    --Van der Wiel---------Aldeweireld----------Denswil---------------Anita--
    -----------------------------------Enoh----------------------------------
    ----------------------Eriksen-------------------Lodeiro---------------------
    Özbilic/Lukoki-------------------Bulykin/Boere--------------------Sulejmani/Ebecilio

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Toen speelden we ook geen CL.

Overigens zag Toby er ook echt slecht uit (als in: lijkwit) toen hij van het veld ging. Die was gewoon niet lekker.

Laatst bewerkt: 7 nov 2011
  10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker Derk. Belang van je eigen club op het spel zetten omdat je zo nodig twee inspiratieloze oefenwedstrijdjes mee moet doen van het Nederlands Elftal. Mocht hij geblesseerd raken, gewoon een boete geven.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Goed idee of hilarisch idee? Eigenlijk zouden ze dit gewoon moeten toepassen.

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik voorzie praktische problemen. Stel dat nu de doelman de blessure heeft veroorzaakt. Haal je die dan naar de kant? :+

13. Seh

Seh Guest

Dan zorg ik (als niets zeggend backje) dat ik een duel aan ga met Messi of Ronaldo om de 5 minuten, dan krijg ik een blessure behandeling. En dan?

Voetballers voetballen voor zichzelf, dat is onderhand wel duidelijk.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En het is dan ook wel redelijk lullig voor spelers die types als Suarez of Toivonen moeten verdedigen, die staan dan meer aan de zijlijn dan dat ze in het veld bezig zijn.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Ja, maar die vallen alleen en hoeven niet het veld uit. :+

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die rollen tegenwoordig zover door dat ze vanzelf wel naast het veld belanden, of telt dat dan weer niet als behandeling?

17. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan voor de doelman een uitzondering maken dat er iemand in zijn plaats moet. Ik vind het opzich wel een goed idee, niet alleen door die gelijke aantallen op het veld maar wat hardere spelers zullen dan wel 2x nadenken om een overtreding te maken.

(aan de andere kant speelt het toneelspelers wel in de kaart want die weten nu dat als zij 'behandeld' worden hun eigen team geen numeriek nadeel heeft

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.618
    Het is nu al lastig om vast te stellen of men een blessure heeft of gewoon zit te faken. Met deze regel komen er alleen maar meer schwalbes tegen sterspelers.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Stevens heeft toch liever niet dat Huntelaar met Oranje meedoet. Toch maar van Wolfswinkel vragen?

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Eens!

Boerrigter heeft de training laten schieten volgens voetbalprimeur.

Laatst bewerkt: 7 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina