1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Na 6 berichten (en reacties erop dus), en 1,5 - 2 maand later, naar zavvi heb ik eindelijk een replacement copy van de Blu-ray Blue Thunder (5-6 pond) toegezegd gekregen.

    - Eh hoor ik niet iets van de blu-ray?

    * eerst bla bla dagen wachten.

    - eh heb ik al 3 weken...

    * Bla bla item niet aangekomen bla bla verzendbewijs nodig.

    - bewijs gegeven. Weken later, bla bla niks ontvangen, nog een keer bewijs graag. Maar ja mijn bonnetjes waren toen al helemaal onleesbaar geworden.
    Bla bla onleesbaar geworden, hoop alsnog graag een replacement copy te ontvangen.

    * ...hebben bewijs nodig.

    - ... onleesbaar geworden sinds vorige keer bewijs gestuurd te hebben

    *bla bla... hebben bewijs nodig

    - ... ONLEESBAAR geworden.... bla bla... I demand to receive notice of my replacement copy and postage refund within 24 hours and expect it to arive with 5-10 days. Financial compensation would be nice too but I expect that would be to much to expect.
    If not I'll cancel my orders and doubt I´ll do much business with thehut group in the future. Amazon is often nearly as cheap and sometimes cheaper and I at least have 1-2 days shipping.

    Above is not a threat. Merely the truth. I win both situations.

    Was de hele tijd erg netjes geweest maar bij die laatste dacht ik echt van of ze geven wat ik wil of ik annuleer echt mijn laatste order en kom niet meer terug. Kun je net zo goed gelijk wat directer zijn. :p
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    ^TLDR


    Wehkamp kan dus toch iets goed doen. Eergisteren was Skyrim verzonden en gisteren had ik 'm al binnen :D
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Argggg vorige week dinsdag bij zavvi besteld, woensdag al verzonden. Nu is deze dinsdag BF3 al aangekomen maar mijn Xboxlive is er nog altijd niet... ongelooflijk die Belgische post. |:-|:-|:-|:-
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De klachten over Wehkamp zijn altijd overdreven geweest. Niks dan goede ervaringen met hun. :cool:

    Ook maar even een andere shop melden die ik hier nooit zie voorbijkomen: All4Games.nl Inmiddels al een aantal games gereserveerd gehad (voor leuke prijsjes) en allemaal prima op tijd en soms zelfs wat eerder. Top winkeltje!
     
  5. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Zijn die games bij gamesync gewoon dezelfde als in de winkels? Niet dat ik later problemen krijg met eventuele downloadable content
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    FFS, morgen is het een vrije dag in België dus is er geen post en zaterdag evenmin dus krijg ik het pas volgende week... te erg dit
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom heb je niet gewoon online Gold besteld? Krijg je binnen een minuut de code in de mail. Het via de post doen is zó 2006. :+
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan wel goedkoop zijn als je toevallig een kortingscode hebt en/of een goedkope prijs (wisselt vaak) bij zavvi of amazon. Maar ja je weet wat (en hoe) je (het) krijgt (als je op let).
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Wat een kutzin 8)
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik goed in. :+
     
  11. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja lekker 36 euro betalen voor een jaar gold waar je normaal 60 voor betaalt.:thumbs:
     
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Omdat ik toch al een game via zavvi bestelde en het handig leek, ook krijg ik 800MS punten dus leek me dat wel de moeite. Dan kan ik nl. eindelijk undead nightmare spelen/downloaden. Want ik heb nu iets van 34 pond betaald dus goede deal toch?
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hopelijk doen ze hetzelfde met Halo CE Ann. (zie Halo CE topic).:9
     
  14. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gisteravond bij Gamesync mijn eerste bestelling geplaatst. Nu staat er bij status al heel de dag Wachtende. Als betaalwijze heb ik voor IDEAL gekozen. Bij andere sites kom je na de bestelling op de betaalsite van IDEAL maar bij Gamesync werd ik teruggestuurd naar mijn account overzicht. Ik kan nergens een knop vinden waarmee ik de betaling kan voltooien. Is dit normaal bij Gamesync en moet ik gewoon wachten of is er iets mis gegaan? Ik heb al met Gamesync contact opgenomen maar nog geen reactie gekregen
     
  15. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb daar een keer wat besteld. Toen ik mijn game na een week nog niet binnen had heb ik de bestelling geannuleerd. Geld terug gave duurde toen 2,5 weken, op mails kreeg ik standaard antwoorden en geen duidelijkheid. Ik koop daar niet snel meer iets.
     
  16. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb nog niet betaald want ik werd gelijk na het bestellen naar het account menu doorgestuurd. De status staat nu heel de dag op Wachtende en ik kan geen betaling verrichten. Gamesync reageert ook niet op mijn mailtjes. Jammer want ik had AC Revelations besteld vanwege de prijs en in de hoop dat ik hem dan morgen kon spelen omdat ik komende week bijna geen tijd heb. Ik heb voor FRS nog een cadeaukaart en voor GM heb ik nog een waardebon. Als die hem morgen al zouden gaan verkopen annuleer ik mijn bestelling bij Gamesync
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Laatst bij Play.com Rage besteld, voor de 360.
    Op 8-11 verzonden, en vandaag, 11-11, al binnen.

    Eindelijk weer eens wat vlots met Play.com :)
     
  18. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar tot nu toe Forza motorsport 4, Batman, battlefield en COD Mw3 gekocht en zijn allemaal de volgende dag aangekomen, sommige zelfs nog een paar dagen voor de release binnen gekregen. Heb niets te klagen over deze online winkel.

    Morgen krijg ik skyrim en Assasins creeds binnen, deze waren vandaag verstuurd heb er een email van gehad.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ook ik had mijn Batman : Arkham City mooi vlot binnen via Gamesync.
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107

Deel Deze Pagina