Na 6 berichten (en reacties erop dus), en 1,5 - 2 maand later, naar zavvi heb ik eindelijk een replacement copy van de Blu-ray Blue Thunder (5-6 pond) toegezegd gekregen.
- Eh hoor ik niet iets van de blu-ray?
* eerst bla bla dagen wachten.
- eh heb ik al 3 weken...
* Bla bla item niet aangekomen bla bla verzendbewijs nodig.
- bewijs gegeven. Weken later, bla bla niks ontvangen, nog een keer bewijs graag. Maar ja mijn bonnetjes waren toen al helemaal onleesbaar geworden.
Bla bla onleesbaar geworden, hoop alsnog graag een replacement copy te ontvangen.
* ...hebben bewijs nodig.
- ... onleesbaar geworden sinds vorige keer bewijs gestuurd te hebben
*bla bla... hebben bewijs nodig
- ... ONLEESBAAR geworden.... bla bla... I demand to receive notice of my replacement copy and postage refund within 24 hours and expect it to arive with 5-10 days. Financial compensation would be nice too but I expect that would be to much to expect.
If not I'll cancel my orders and doubt I´ll do much business with thehut group in the future. Amazon is often nearly as cheap and sometimes cheaper and I at least have 1-2 days shipping.
Above is not a threat. Merely the truth. I win both situations.
Was de hele tijd erg netjes geweest maar bij die laatste dacht ik echt van of ze geven wat ik wil of ik annuleer echt mijn laatste order en kom niet meer terug. Kun je net zo goed gelijk wat directer zijn.
Laatst bewerkt: 10 nov 2011